Ihon kiinteytyminen laihtuessa?
Jos laihtuu kymmeniä kiloja, niin jääkö nahka roikkumaan pysyvästi vai voiko se vetäytyä kiinteäksi niin ettei näe henkilön lihava olleenkaan?
Onko laihtumisikä tai lihavana olon pituus oleellisia?
Kommentit (3)
Olen laihtunut vuodessa -25kg ja vielä on laihdutttavaa. Kaikkialta muualta iho vetäytyy kokoon, mutta ei vatsalta. Kasvot ovat kapeat, ei helttaa kaulalla eikä käsivarsissa. Vatsanahka voi johtua iästä ja raskauksista yli kolmevitosena.
Se on kuitenkin tosi pieni sivuseikka. Jos saan vielä 15kg pois ja tuo tulos pysyy, voin ajatella jopa leikkauksen pyytämistä/ itse maksamista.
mua ei oikeasti edes haittaa toi vatsareppu, kun tietää sen johtuvan raskaudesta ;) toki omalla syömisellä olisin voinut sen varmasti välttää, paisuin raskausaikana sen pahat 25kg. Olo kevyenä on niin mukavaa, että en jaksa murehtia, jos vatsassa on muuta (kymmen) sentti nahkaa liikaa ;)
eikä nahkaa ole "roikkumassa" :D Tosin vatsan kohdalla on pieni masupussi, mutta se johtuu raskausvatsasta (suuresta sellaisesta). Sitä tässä yritän salilla saada kiinteämmäksi ;) Muualta nahka ei roiku ollenkaan. Tosin olen laihduttanut niin, että olen liikkunut tosi paljon. Pelkälla ruokavaliolla laihduttamisesta en osaa sanoa. Olen 25v, joten nuori vielä, mutta uskoisin silti liikunnalla olevan suurempi merkitys :) Nyt tavoitteena on saada lihaksia mahdollisesti kadonneiden tilalle, haaveena on sellainen timmi semilihaksikas kroppa ;)