Onko kenelläkään yli 190cm miestä? Minkä pituinen
olet itse? Miltä tuntuu olla noin pitkän miehen kanssa? Sori hassut kysymykset :)
Kommentit (45)
mies 193 cm, minä 173 cm.
Jaa miltä tuntuu? Ihan hyvältä. En ole itsekään ihan tappi, joten lyhyt mies voisi tuntua hassulta. Usein kyllä ihmettelen, miten lyhyitä useimmat muut miehet ovatkaan. Sataysikymppinen tuntuu normaalipituiselta ja tuollaiset yli kaksimetriset pitkiltä.
Mies 194cm, minä 179cm.
Normaalilta tuntuu, vai mitä odotit?
Kamalaa pituusgterroria. Ei ihme., että poikani, 175 cm , pitää itseään lyhyenä ja kärsii siitä. Mutta kun isälläkään sitä pituutta ei niin kauheasti ollut..
nyk. mies on 193 cm ja minä 168 cm. Eipä sitä ajattele, on tottunut. Miehen vikana ehkä se, että ei ole mitenkään hyväryhtinen, on aikoinaan teininä vetänyt hartiat kasaan kun oli aina muita pidempi, ja semmoseksi lysyryhtiseksi jäänyt,
Kertoi, että joku sukulainen oli käskenyt oikasta ryhtiä, suoristaa selkää: olet sitten pidempi kuin muut.
Johon teini oli urahtanut: mä oon jo.
Itse olen 186 cm ja ex-mies 203 cm. Kaksi poikaa meillä on, jotka menevät ihan omilla käyrillään + 3 yläpuolella. Että saas nähdä kuinka pitkiä pojista tulee aikuisina..
[quote author="Vierailija" time="14.09.2012 klo 17:49"]
olet itse? Miltä tuntuu olla noin pitkän miehen kanssa? Sori hassut kysymykset :)
[/quote]
EI ole enää koska ensimmäinen mieheni kuoli 2001. Pituutensa oli 207. Itse olen 160. Toinenkin avioliitto tuntui upealle ja tuotti hyvää hedelmää.
Mies 193cm ja minä 174cm. Ihan normaalilta minusta tuntuu.
ja mies noin 182 cm. Ei kyllä haittaisi vaikka pituutta olisi 10 cm lisää. Nyt ollaan suurinpiirtein saman mittasia kun laitan korkkarit jalkaan.
minä olen 153 cm. Ei tunnu mitenkääs erityiseltä, miksi tuntuisi? Monet katsovat meitä pitkään, mutta hyvin on mennyt jo 20 vuotta :)
myös siksi, koska tykkään käyttää lähes 10 sentin korkoja aina kauppankin lähtiessä.
minä olen 153 cm. Ei tunnu mitenkääs erityiseltä, miksi tuntuisi? Monet katsovat meitä pitkään, mutta hyvin on mennyt jo 20 vuotta :)
minkähän kokoisia teidän lapsista tulee??
minkähän kokoisia teidän lapsista tulee??
heitä on neljä ja kaksi kasvaa tasaisesti 0-käyrällä ja kaksi +2-käyrällä eli joko normaalikokoisia tai selvästi keskivertoa pidempiä.
t. se lyhyt, jolla on tosi pitkä mies
Ei ole ongelmia ollut. Lapsista tyttö jonka kasvu jo pysähtynyt 175cm, 15v poika 185cm, ja 10v ja 7v ovat melkein samanpituisa eli 134cm.
Lapset hieman normaalia pidempiä.
Toivoin, että ei tule poikaa.
En voisi rakastaa, jos tulisi lyhyenläntä poikalapsi.
Ja mikä olisi kamalampaa, kuin äiti, joka ei rakasta lastaan?
Tyttö/nainen voi taas menestyä pituudesta/lyhyydestä huolimatta.
Onneksi tuli 2 tyttöä!:)
T: lyhyt nainen 4800€ kuukausiliksalla!;)
Eipä tuo mitenkään erityiseltä tunnu, joskus vaan katsoo esim. elokuvissa vähän haikeana, että olisipa kiva olla vastakkain ja samalla korkeudella.
Mutta 16v tässä on jo kuljettu yhdessä, kyllä tähän on tottunut;-)
Lapset syntyivät hyvin pitkinä mutta kasvu on ollut hidasta, ovat juuri ja juuri 0-linjalla. Kolme neljästä isovanhemmasta on minunlaisiani nysiä.
Moni lapsi on varmasti onnellinen ettei ole sinunlaista äitiä.
nooh älä huoli tuskin sinun lapsesi menestyy pituudesta huolimatta ku on noin pinnallinen ihminen.
voisit mennä takasi eskariin tiiä vaikka opettajana on lyhyt mies ;DDD
Moni lapsi on varmasti onnellinen ettei ole sinunlaista äitiä.
nooh älä huoli tuskin sinun lapsesi menestyy pituudesta huolimatta ku on noin pinnallinen ihminen.
voisit mennä takasi eskariin tiiä vaikka opettajana on lyhyt mies ;DDD
Ex-poikaystäväni on 198 cm pitkä, minä olen 158 cm. Tanssiessa välillä hankaloitti asioita, mutta muuten ei.
Mulla on kaksi miestä, toinen 192 cm ja toinen 194 cm. Itse olen 181 cm. Ihan kivalta tuntuu molemmat, juuri sopivan pituisia minulle.
Pinnallista paskaa!
joku pitää parisuhdetta pituuden ja turvallisuudentunteen tukipilarina