Millainen on VAAKA horoskooppimerkkinen ihminen?
Kommentit (19)
Olen siis hirviö ja superihana samassa persoonassa - ja olen siis sitä ihan täysillä. Jahkaan loputtomiin pienintäkin asiaa, mutta periksi en anna koskaan. Ajan läheiseni hulluuden partaalle, koska en pysty tekemään päätöksiä. Vihreä vai sininen - tälläistäkin voin miettiä viikkoja.
Mieheni sanoo, että olen arvaamattomin ihminen, jonka hän on koskaan tuntenut. Hän sanoo paljon muutakin, mutta niitä en viitsi edes tänne kirjoittaa...
Omasta mielestäni olen silti, yleisesti ottaen, melko tasapainoinen ja ehdottomasti aina realisti.
Itseni kaltaista en todellakaan ottaisi puolisokseni.
jokainen vaihtoehto pitää tutkia ja selvittää perinpohjin. Toisaalta eipä tule tehtyä turhia impulssiostoksia.
Meidän nelihenkisessä perheessä on kolme vaakaa, mutta ihan leppoisaa väkeä me ollaan.
Minä olen vaakanainen ja tosiaan intohimoinen,täynnä tunteita,näytän siis KAIKKI tunteeni. Räjähdän helposti mutta lepyn yhtä helposti. Olen AINA oma itseni. Oikeudenmukaisuus on minulle tärkeää vaikka menettäisin itse siinä jotain. Kun rakastun rakastun todella kiihkeästi ja teen suhteen eteen töitä että se kestäisi. Aluksi saatan epäröidä ja olla jopa hankala jotta näen onko toisen tunteet aitoja. Jos rakkaus loppuu paluuta ei ole. Joskus en osaa päättää mitä haluan ja venkslaan eestaas kunnes pääsen ratkasuun. Ja kun se on tehty päätös pysyy. Minua ei voi lahjoa ja vihaan valehtelua. olen lojaali ystävä enkä juorua enkä hauku muita ystäviäni muille. Muuta kysyttävää?
Sinä ainakin olet yksinkertainen, jos uskot horoskooppeihin. Ajattele nyt: horoskooppien mukaan ihmisen persoonallisuus olisi täysin kiinni siitä missä ja milloin synnyt. Eli kaikki vauvat, jotka syntyvät samassa sairaalassa yhtäaikaa, ovat täysin samanlaisia, riippumatta heidän perintötekijöistään, tempperamentistaan ja kasvatuksestaan. Vain ääliö uskoo horoskooppeihin.
Älä jää tuleen istumaan, vaan anna palaa.
jos ei usko horoskooppeihin. En mäkää usko Jumalaan mut annan muiden uskoo.
mutta nuo kuvaukset osuivat minuun oikein hyvin.
t. vaaka 32v
Sinä ainakin olet yksinkertainen, jos uskot horoskooppeihin. Ajattele nyt: horoskooppien mukaan ihmisen persoonallisuus olisi täysin kiinni siitä missä ja milloin synnyt. Eli kaikki vauvat, jotka syntyvät samassa sairaalassa yhtäaikaa, ovat täysin samanlaisia, riippumatta heidän perintötekijöistään, tempperamentistaan ja kasvatuksestaan. Vain ääliö uskoo horoskooppeihin.
Luotettava, rehellinen, huumorintajuinen, rakastava - tälläinen on minun vaakapuolisoni vielä 25 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Koskaan hän ei ole minulle pahaa sanaa sanonut, vaikka aihetta varmasti olisi ollut. Tuskinpa kukaan muu kuin vaaka olisi jaksanut tälläisen tuittupään oinaan kanssa näin pitkään. Me olemme kuin vakka ja kansi.
Minä olen vaakanainen ja tosiaan intohimoinen,täynnä tunteita,näytän siis KAIKKI tunteeni. Räjähdän helposti mutta lepyn yhtä helposti. Olen AINA oma itseni. Oikeudenmukaisuus on minulle tärkeää vaikka menettäisin itse siinä jotain. Kun rakastun rakastun todella kiihkeästi ja teen suhteen eteen töitä että se kestäisi. Aluksi saatan epäröidä ja olla jopa hankala jotta näen onko toisen tunteet aitoja. Jos rakkaus loppuu paluuta ei ole. Joskus en osaa päättää mitä haluan ja venkslaan eestaas kunnes pääsen ratkasuun. Ja kun se on tehty päätös pysyy. Minua ei voi lahjoa ja vihaan valehtelua. olen lojaali ystävä enkä juorua enkä hauku muita ystäviäni muille. Muuta kysyttävää?
Olen "kohdannut" kaksoisolentoni, apua! En todellakaan ole ns.noteeranut horoskooppeja, mutta pakko näissä on jotain olla. Olen AIVANSAMANLAINEN kuin lainaamani kirjoittaja...pelottavaa.
mutta aika hillitty sellainen. KOtona saatan räjähdellä lapsille ja miehille, mutta muuten ei koskaan töissä tai ns. ihmisten ilmoilla tulisi mieleenkään käyttäytyä samalla tavalla eli osaan hillitä itseni. Olen älykäs (ihan on mitattu, juu), huumorintajuinen ja sosiaalinen ja tulen toimeen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa lapsista vanhuksiin, kaikista ns. yhteiskuntaluokista löytyy ystäviä. Olen diplomaattinen ja sovittelen yleensä ihan huomaamatta kaikki havaitsemani kiistat, olen ehdottoman oikeudenmukainen ja kiehun (sisäisesti) jos havaitsen että joku kiusaa toista, olipa se sitten lapsi tai aikuinen, ja puutun asiaan aina jos mahdollista.
Kun suutun jollekin (muulle kuin perheenjäsenelle) en sitä näytä mutta suuttumukseni kohde saa sen kyllä huomata tavalla tai toisella (osaan "hymysuisen v-uilun" jalon taidon ja yleensä nolaan sen toisen osapuolen jollain nasevalla kommentilla, jota ei tajua v-luksi kukaan muu kuin kyseinen hlö)
Olen joissakin asioissa hyvin päättäväinen ja pidän oman pääni, mutta sellaisissa asioissa kuten mitä pukea aamulla päälleen saatan jahkailla kolmenkin eri asukokonaisuuden verran ennen kuin pääsen lähtemään töihin. Pidän kirjallisuudesta, musiikista ja taiteesta ja kaikista kauniista asioista ja esineistä, minulla on hyvä "sisustussilmä". Olen erittäin ahkera - aina seuraavaan lorvikatarriin asti...
tyyppi oli mustasukkainen, väkivaltainen, hankala, eikä tosiaankaan tasapainoinen..
En sit tiedä onko tyypillistä tuolle merkille. En tunne muita vaakoja.
Intohimoinen mutta oikeudenmukainen, jos oikeus ei omalla kohdalla toteudu ja intohimoa ei arvosteta, etsii vaaka toisen. Vaaka tarvii paljon tunteita ja paljon huomio, mutta on valmis myöskin sen palkitsemaan erittäin runsaasti. Vaaka voi olla joko aivan ihana tai erittäin julma, riippuu ihan siitä miten häntä kohdellaan.
älyllään ja rakastelutaidoillaan ;). Tällaisen olen kuullut.
Vaaka ei ole tasapainoinen, vaan etsii jatkuvasti tasapainoa. Taiteellinen,inspiraatioihminen.
Vaaka ei ole tasapainoinen, vaan etsii jatkuvasti tasapainoa.i]
tasapainon hakeminen on siis sellaista vanhanaikaisen vaa'an heilahtelua puolelta toiselle. Päätöksien teko kestää, kun asioita pitää punnita puolelta jos toiseltakin. Toisaalta vaaka osaa ymmärtää (ei tarkoita hyväksymistä) eri ihmisten näkökulmia. Ja joku joskus sanoi, että vaaka osaa sujuvasti vaihtaa puolta kesken väittelyn :-)
olen tavannut. Ehkä jonkinlainen ailahtelevuus ja yllättävyys on yhdistävä piirre. Eivät ole aina sellaisia kuin ensi näkemältä voisi luulla.
tapaus..
Jos tollasta jatkuvaa tuuliviiri meininkiä.. Juupas-eipäs.
Ei ainakaan mun hermot kestäis sellasen kanssa.
Mun mielestä sitä ollaan jotain mieltä, eikä veivata jatkuvasti suuntaan ja toiseen.
mun hermot ei kestäisi tyyppejä, jotka uskoo horoskooppeihin.
T. Vaaka, jota sieppaa härkämiehensä ailahtelevaisuus