Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko kunnon lasit Specsaversilta?

Vierailija
14.09.2012 |

Mulla yksien hinnalla kahdet paskat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmat kuin Ruotsista tilaamani olivat.

Nyt pitäisi taas uusia kun näkö on huonontunut.

Vierailija
2/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo muutaman vuoden käyttänyt Specsaversia, ja tyytyväinen olen !

Favopticiin petyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskaan en itse tilaillut mitään ylimääräisiä pinnotteita (eivät kestä) enkä ohennettuja linssejä. Pääasiassa käytän työssä piilareita, joten ei kauheasti väliä, millaiset sitten illalla roikkuu nenällä.

Yhdet oikeasti hyvä lasit mulla on ollut, instrusta ostetut. Muuten ei vaan pysy hyvinä normaali elämässä, esim. just noi pinnotteet ei kestä tavallista ruuanlaittoa (höyry vahingoittaa pinnoitetta) yms.

Vierailija
4/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ulkomaan matkalla hajosivat. Eivät kestäneet mitään, ja oma optikko kieltäytyi käsittelemästä niitä.

Vierailija
5/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha katsella. Palasin takaisin s-kirjaimella alkavaan ketjuun ja olen tyytyväinen.

Vierailija
6/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alareunasta, ei voi pitää. Myös silmiä kääntämällä sivulle näkyy vaan suttua, se on hankalaa ainakin autoa ajaessa.

Vierailija
7/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ketjun silmälääkäri katsoi, että mulla on hajataittoa ja korjataan ja vahvuutta voi vähän ottaa pois...

Ja näinhän mä niillä laseilla ihan hyvin. Mutta sain vaan helkkarinmoisen päänsäryn! Marssin takaisin ja halusin uudet lasit, vanhoilla vahvuuksilla (joilla siis olin nähnyt ihan hyvin, halusin vaan parit vaihtolasit, vähän erilaiset...) niin eikö tämä kassaneiti ehdottanut että pitäisikö harkita kaksitehoja...

Ei pitäisi. Ei sillä, että mä sitä pitäisin jotenkin ikänäköjuttuna, vaan sen takia että mä näen yhäkin näillä yksitehoilla ihan hyvin, pystyn työskentelemään ja mitään ylimääräisiä päänsärkyjä ei ole.

No, eihän nämä tunnu hyvältä edes pitää, pitemmän päälle. Joskus voi vaihtelun vuoksi käyttää.

Vierailija
8/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tosi huonot, ja nyt pitäis mennä johonkin toiseen liikkeeseen ostamaan uudet. Mulla on olleet lasti nyt 25 vuotta, eikä koskaan ole yhdetkään olleet näin huonot kuin nyt. Silmät rasittuu. Mua harmittaa myös liikkeen myyjien asenne; kun menin korjauttamaan sankojen säätöjä, niin myyjä nappasi mun jääkylmät lasit (olin juuri tullut ulkoa pakkasesta) ja millään lailla lämmittämättä niitä väänteli niitä kourissaan, puhdisti linssit, lämmitti niitä ja sanoi että nonnii, nyt pelittää. :O En ole ikinä nähnyt noin reipasta lasien käsittelyä, onneksi ne nyt sentää kestivät ton vääntelyn ja rusikoimisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä