Me ollaan kans nuori varaton perhe ja ihan tarkoituksella vielä!
Kommentteja, kysyttävää..?
Kommentit (7)
Toistaseks ainakin. Tokihan se on järkevää maksaa mieluummin omaa pois..
Et voi kun muutkin olos valinnu näin.. Ei tää oo niin kamalaa ku monesti luullaan.
-ap
Et voi kun muutkin olos valinnu näin.. Ei tää oo niin kamalaa ku monesti luullaan.
-ap
Naurattaa taas.Lol.tän voisin sanoa olevan aika nasevaa juttua.Ehkäpä isovanhemmat taustalla sitten häärää ja antaa rahaa ja ostaa vaatteita ym.
-apNaurattaa taas.Lol.tän voisin sanoa olevan aika nasevaa juttua.Ehkäpä isovanhemmat taustalla sitten häärää ja antaa rahaa ja ostaa vaatteita ym.
Ei meillä ainakaan millään isovanhempien rahoilla eletä. Ainoa avustus, mitä olen vanhemmiltani vauvan kanssa saanut, on ollut sairaalamaksut. Jouduin olemaan sairaalassa pari viikkoa ja lasku oli aikamoinen. Muuten äitini on ostanut vauvalle muistaakseni 2 paitaa - pyytämättä. Ihmeellinen ajatusmaailma, että pieneen lapseen pitäisi hukuttaa satoja euroja kuussa. Vaatteita saa kirpparilta naurettavan halvalla, rintamaito on periaatteessa ilmaista. Vaunut, pinniksen ym. olemme hankkineet käytettynä.
En silti sano, että näin kannattaisi valita. Mutta eipä tuokaan kivalta kuulosta, että rakennetaan hieno talo ja kaikki mukavuudet, ja sitten ei ole varaa olla lapsen kanssa kotona kun laina painaa päälle.
terv. muistaakseni nro 3
-apNaurattaa taas.Lol.tän voisin sanoa olevan aika nasevaa juttua.Ehkäpä isovanhemmat taustalla sitten häärää ja antaa rahaa ja ostaa vaatteita ym.
Mut ihan tosissaan olen :) ei kaikkien elämänvalintoja ohjaa etupäässä raha. Me saadaan olla nuoria, terveitä ja viettää aikaa yhdessä perheenä enemmän kun monet muut.
Asutaan vuokralla omakotitalossa. Minä olen äitiyslomalla, mies opiskelee. Tulot n. 1200e/kk. Ei olla käyty sossun luukulla eikä ole aikomusta käydäkään. Lapsi oli toivottu.