Seuraako joku JIM kanavalta "Muuttajat" sarjaa? En tajua...
...sitä naista, joka muka yhteistuumin muutti miehen kanssa yhteen perustaakseen perheen ja muuton jälkeen ilmeni totuus, eli mies oli vain kämppäkaveria vailla ja ei halua suhdetta. 2 kk yhteisasumisen jälkeen tämä nainen nyt kameroiden edessä itkien muuttaa pois. Tänä iltana nähdään varsinainen muutto, eilen nähtiin pakkaamista. Alkaa klo 21 Jimillä.
Niin en siis tajua, että miten toi on mahdollista??
Kommentit (60)
Sen haluaisinkin nähdä kun tuollainen 250 kiloinen edes tulee raskaaksi. Eiköhän luonto ole hoitanut asian niin että hedelmöittyminen on mahdotonta ennenkuin on 100 kiloa tippunut.
Jos ei ole ymmärtänyt olla syömättä että pääsee tuollaiseen kuntoon niin en yhtään ihmettele että ymmärtää kaiken muunkin päin helvettiä tässä elämässä.
Sen haluaisinkin nähdä kun tuollainen 250 kiloinen edes tulee raskaaksi. Eiköhän luonto ole hoitanut asian niin että hedelmöittyminen on mahdotonta ennenkuin on 100 kiloa tippunut.
Jos ei ole ymmärtänyt olla syömättä että pääsee tuollaiseen kuntoon niin en yhtään ihmettele että ymmärtää kaiken muunkin päin helvettiä tässä elämässä.
Ei varmasti ole.
Ei varmasti ole.
Joo, sanoisin, että tuo 250 kiloa on reilut sata kiloa yläkanttiin arvioitu. Olisko ollut jotain 147 kg tai sinnepäin.
Ylimääräiset kilot voi aina tiputta.
mutta jos taas vika on päässä,niin se onkin sitten taas jo ihan erijuttu...
Näkyyhän tuossa kolmannessa jaksossa Anun uusi kämppä. No mitä arvioitte painoksi oikeasti? Jos pituus on vaikkapa 165 cm.
http://www.ruutu.fi/ohjelmat/muuttajat/kausi-1-jakso-3
Anun kohta näkyy 13min 13 s kohdalla.
Ylimääräiset kilot voi aina tiputta.
mutta jos taas vika on päässä,niin se onkin sitten taas jo ihan erijuttu...
naurettavin hokema mitä maa päällään kantaa. Suurin osa läskeistä kun ei kuitenkaan niitä läskejään saa tiputettua.
Selvisihän tämäkin "mysteeri".
Anu muutti upouuteen taloon meidän naapurustoon ja kyllähän sitä tuli mieleen, että miksi muutti heti pois.Muuton pois? Näitkö kuvausryhmän?
kuvausryhmän.
En nähnyt kuka muutti ja mihin suuntaan. Kun kuulin tosta ohjelmasta, ajattelin että jonkun sisäänmuutto tulee ohjelmassa.
Selvisihän tämäkin "mysteeri".
Anu muutti upouuteen taloon meidän naapurustoon ja kyllähän sitä tuli mieleen, että miksi muutti heti pois.Muuton pois? Näitkö kuvausryhmän?
kuvausryhmän.
En nähnyt kuka muutti ja mihin suuntaan. Kun kuulin tosta ohjelmasta, ajattelin että jonkun sisäänmuutto tulee ohjelmassa.
Anulla nyt sentään on ammatti ja työpaikka. Monella av-mammalla on vain miehen antama taskuraha ja se ammatinhankintakin on sellainen ikuisuusporjekti, joka ei koskaan toteudu, eikös vain? ;)
Näin on monella täällä, tieto.
Mitä katsomista muutossa on?
Suurin kysymys on siinä, että mahtuuko vanha sohva uuteen olkkariin. Tosi jännää!
olla ilkeä mutta kyllä mua huvitti vähän se Hyacinth Bucketkin. Oooo, täällä laatikossa on Simon kirje äidille, i-ha-na. Ja tässä on Simon ensimmäinen shakkipalkinto. Niin, sanoinko jo että lähdemme huomenna Oxfordiin...
Mun mielestä muuttaminen ei ole mitenkään erikoisen stressaavaa. Meillä ei ole hamstrattu tavaraa ja kaikki ylimääräiseksi jäänyt laitetaan heti kiertoon. Alan pakata hyvissä ajoin enkä stressaa oikestaan lainkaan.
millaisia muutot ovat olleet? siis oletko muuttanut isompaan ja parempaan ja johonkin lähelle? eikös sitä sanota, että muutto on yksi ihmisen suurimpia stressitekijöitä? jos muuttaa kauemmas, on varmaan stressikin suurempi vai?
mullekaan muuttaminen ei aiheuta stressiä. Kamat laatikoihin ja menoksi. Olen muuttanut Suomessa lapista etelään ja takaisin ja siinä välissä lyhyitä ja vähän pidempiä muuttoja sekä kerran ulkomailel ja takaisin.
Mun mielestä muuttaminen ei ole mitenkään erikoisen stressaavaa. Meillä ei ole hamstrattu tavaraa ja kaikki ylimääräiseksi jäänyt laitetaan heti kiertoon. Alan pakata hyvissä ajoin enkä stressaa oikestaan lainkaan.
millaisia muutot ovat olleet? siis oletko muuttanut isompaan ja parempaan ja johonkin lähelle? eikös sitä sanota, että muutto on yksi ihmisen suurimpia stressitekijöitä? jos muuttaa kauemmas, on varmaan stressikin suurempi vai?
mullekaan muuttaminen ei aiheuta stressiä. Kamat laatikoihin ja menoksi. Olen muuttanut Suomessa lapista etelään ja takaisin ja siinä välissä lyhyitä ja vähän pidempiä muuttoja sekä kerran ulkomailel ja takaisin.
Eikö teille aiheuta stressiä uusi asuinympäristö? Se, ettei tunne aluksi ketään? Ei tiedä palveluita, lähin ruokakauppakin pitää etsiä. Rutiinit tehdä uusiksi uuden asuinympäristön mukaan? Se, että kaverit jää jonnekki toisaalle? Lasten täytyy sopeutua, entäs työt jne. Eikö tuo muka aiheuta stressiä kenellekkään? Puhumattakaan siitä pakkaamisen määrästä, tavaroiden purkamisesta uudessa kodissa jne.
Eikö teille aiheuta stressiä uusi asuinympäristö? Se, ettei tunne aluksi ketään? Ei tiedä palveluita, lähin ruokakauppakin pitää etsiä. Rutiinit tehdä uusiksi uuden asuinympäristön mukaan? Se, että kaverit jää jonnekki toisaalle? Lasten täytyy sopeutua, entäs työt jne. Eikö tuo muka aiheuta stressiä kenellekkään? Puhumattakaan siitä pakkaamisen määrästä, tavaroiden purkamisesta uudessa kodissa jne.
Mutta he eivät vaan ymmärrä sitä. Omien tunteiden reflektointi on toisille vaikeaa.
ei kumpikaan edellisistä keskustelijoista
kyllä todella useasti. Ei aiheuta stressiä, ihan hyvin olen sopeutunut joka paikkaan missä olen asunut ja nopeastihan paikat tulee tutuiksi ja kavereita löytyy jne.
kerran. Nyt ollaan asuttu 8v samassa paikassa ja ihan hyvä näin. Mutta varmaan jossain vaiheessa ostetaan tontti ja ruvetaan rakentamaan.
Ymmärrän kyllä miestä, ei kukaan vuoren kanssa perhettä perusta! Tuli oksettava olo kun katsoi tuota läskipäätä.