Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun näöntarkkuus on huonontunut:(

Vierailija
13.09.2012 |

Mulla on muka aina ollut hyvä näkö. Vuoden verran on tuntunut että toisessa silmässä on ajoittain sumeutta joka tulee esiin tv:ä katsellessa tai koneelle, lukiessa tmv...

Nyt kesästä asti (jolloin oli silmätulehdus), on oikea silmä ollut outo. Sitä kirvelee, se tuntuu kostealta ja näkö siinä on sumea. Toisella silmällä tekstit ovat tarkat mutta toisella ei.

Kävin silmälääkärillä joka sanoi että ei mitään huolestuttavaa. Näöntarkkuus on toisessa silmässä 1.0 ja siinä sumeassa silmässä 0.9 +. Laittoi vielä näkökenttätutkimukseen joka käsittääkseni normaali (ei ole vielä lausuntoa tullut.)

Antoi silmälasireseptin lähinnä lähinäköön lukemiseen jne... Ikää mulla on 38v.

Mua vaan mietyttää että miksi näöntarkkuus on toisesta silmästä alentunut ja onko se normaalia?

Lähinnä pelkään jotain aivokasvainta:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasatahtia muuttuu.

usko vaan ammattilaista.

Vierailija
2/3 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on oikeassa, ei se näkö tasaisesti molemmista silmistä heikenny. Usein ihmisillä on vielä ns. laiska silmä eli toinen silmä tekee enemmän töitä kuin toinen ja se ymmärtääkseni vaikutta näön heikkenemisen tahtiin.

Osaako joku ammattilainen valaista?

Minäkin luottaisin siihen silmälääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap juuri samanlaista silmäoireilua. En ole vielä käynyt näöntarkastuksessa, mutta aion mennä kunhan saan aikaiseksi.