Otanko ripsien pidennyksen vai en? Hitto kun ei osaa päättää!
täällä on kerrottu paljon niin plussista kuin miinuksistakin, ja lähipiirin kokemukset ovat vaan plussaa. Kokeilenko itse vai en.... äsh kun on vaikeaa! Sanokaa mitä teen?
Kommentit (24)
Pipo kireällä?
Toisaalta jos apua haluat päätökseen, niin ehdotan, että laitat rahat nälkäpäiväkeräykseen.
Joidenkin on kai aivan mahdoton tajuta, että vaikka tekee aloituksen hömppäaiheesta, niin se EI TARKOITA sitä että se po. aihe olisi elämässä just se kaikkein akuutein ja suurin murhe.
Mutta anteeksi nyt ihan kauheesti kun jäi tuosta aloituksesta kertomatta, että olen usean pienen lapsen työssäkäyvä yh, joka haluaisi helpottaa omaa arkeaan niin ettei aamusta tartteis käyttää edes sitä 5 minuuttia työmeikin tekoon vaan riittäisi, että kampaa hiukset ja vetää vaatteet päälle ja vie muksut kouluun / tarhaan yms. Kun on nuo aamut meillä vähän vaikeita ja kiireisiä, tiedättehän, koska yhdellä lapsella on vaikea yökasteluvaiva ja muillakin kaikenlaisia ongelmia nukkumisten kanssa, eli äidinkin yöunet on vähän niin ja näin ja siksi aamuihin kaipaan helpotusta.
Ja ei, ainoa minkä kanssa ei tee tiukkaa on raha, eli se 100 euroa laitto + huollot on varaa kustantaa ilman että se on lasten puurorahoista pois. Ja ei, kiitos tästä ei tosiaan kuulu lasten isälle, joka ei ole vuosiin maksanut elatusmaksuja, vaan kiitos kuuluu ihan omalle säästäväisyydelle ja ahkeruudelle, koska osaan venyttää penniä ja tinkiä omista menoistani niin, että voin tarjota lapsilleni kaikkea sitä mitä normaalit ydinperheetkin lapsilleen tarjoavat.
Ja ei, en ajatellut osallistua nälkäpäiväkeräykseen koska lahjoitan säännöllisesti rahaa eläinten ja ympäristön suojeluun ja katson, että omien lasteni hyvinvoinnissa - josta vastaan siis täysin yksin - on minulle nälkäpäiväsavottaa aivan kylliksi.
Riittääkö nämä perustelut nälkäpäiväkeuhkoajille? Vai vieläkö pitää vähän perustella tätä ennenkuulumatonta törsäämisen himoani, kerskakulutukseen kaihoamistani?????
ap
hyvä ap, pointsit sulle!!
Vähän tuntuu tuosta omasta vuodatuksestasi, että osui kuitenkin pikkuisen?
Ja asiaan. Ota ripset, jos sulla tosiaan on aikaa (rahaahan sulta löytyikin) huollattaa niitä tarpeeksi usein. Nykyään kun niitä näkee paljon, aika monella ne näyttää olevan turhan harvalla huollolla. Hyväkuntoisina ne on ihan kivan näköiset (jos ei ole aivan överit), mutta liian vähällä huollolla aika huvittavat harakanvarpaat.
Tämä siis näin yleisön näkökulmasta, mutta ulkonäön takiahan ne vissiin otetaankin.
ja kokeile jos se auttaa ongelmaasi.
Ripsienpidennyt ovat ihanat, tosin itselläni sitten kun otettiin pois niin katkoivat ripset... Niitä tässä nyt kasvattelen :D
Ja niitä pitää huoltaa säännöällisesti, 3vko on melkein se raja...
mesota jostakin vitun nälkäpäivästä joka ei liity tähän asiaan mitenkään! Mutta kiitos asiallisista vastauksista, kaipa mä sitten noita kokeilen. Jos aamuun saa edes sen 5 min helpotusta, niin ovat rahansa väärtti!
ap
Vähän tuntuu tuosta omasta vuodatuksestasi, että osui kuitenkin pikkuisen?
Ja asiaan. Ota ripset, jos sulla tosiaan on aikaa (rahaahan sulta löytyikin) huollattaa niitä tarpeeksi usein. Nykyään kun niitä näkee paljon, aika monella ne näyttää olevan turhan harvalla huollolla. Hyväkuntoisina ne on ihan kivan näköiset (jos ei ole aivan överit), mutta liian vähällä huollolla aika huvittavat harakanvarpaat.
Tämä siis näin yleisön näkökulmasta, mutta ulkonäön takiahan ne vissiin otetaankin.
älkää kateelliset höpöttäkö!!! n luonnollisiakin ja tosi nättejä kun osaa valita oikein.
ja kokeile jos se auttaa ongelmaasi.
Ripsienpidennyt ovat ihanat, tosin itselläni sitten kun otettiin pois niin katkoivat ripset... Niitä tässä nyt kasvattelen :D
Ja niitä pitää huoltaa säännöällisesti, 3vko on melkein se raja...
ja tuolle yhdelle stereotypioihin ihastuneelle valopäälle; kuules, en ole kassalla töissä vaan ihan asiantuntijatehtävissä ja pari korkeakoulututkintoakin löytyy :) Saanko kuitenkin ottaa pidennykset, vaikken ihan muilta osin täytäkään tyypillisen ripsenpidennyksen ottajan kriteerejä? Saanko, please? Mitään Tuksu-tyyliä en tahdo, vaan hitusen omaani pidemmät ja paksummat, ehkei niitäkään rivin täydeltä vaan silleen sopivasti (jos mahdollista).
ap
http://www.facevolution.eu/index.php?view=sysFE.mShop.frmArtikel&sysFE…
Voin sanoa, että toimii! 2kk ja sulla on yhtä upeet ripset kun pidennykset olis. Ja tää on pysyvä ja aito juttu, ei mikään feikki.
Mulla oli pidennykset 7kk ajan, tuli paha silmätulehdus ja kaikki ripset lähti (siis myös omat). Meni kauan ennen kuin kasvoivat takaisin. Olen kuullut, että feikkiripset voivat tuhota pysyvästi ripset juuren, koska omat ripset eivät ole tehty kannattelemaan niin suurta painoa.
J onhan ne menossa pois muodista enivei ja niiden käyttäjät alkavat olla vähän...noloja.
ja pimpissä hiekkaa ihan selkeästi.
Älä osta ripsiä, osta dildo ja hanki iloa elämääsi :)
Mä ihmettelen ku niin monella on ne.
Osalla ne hapsottaa ja on enää ripsarilla kiinni. Koomisen näköstä.
Eikös kestovärjäys olisi luonnollisemman näköinen ripsivärin korvike? Ja miten sulla voi mennä 5 minsaa ripsarin laittoon? Mulla ei mene minuuttiakaan arkimeikissä.
Kaikki ripsienpidennykset on tosi naurettavan näköisiä! Niistä oikeesti näkee, ettei ne oo luonnolliset.
mitä ap tässä nyt heittää.
Minusta ne näyttää luonnottomilta. Toki jos varaa niihin kalleimpiin ja huoltoihin niin usein kuin tarvitsee niin mikäs siinä. Minusta ne on vähän samaa tasoa kuin rakennekynnet, eli jos on huonosti ja halvalla tehty niin ovat lähinnä nolot.
Kaikki ripsienpidennykset on tosi naurettavan näköisiä! Niistä oikeesti näkee, ettei ne oo luonnolliset.
mutta en ole osannut kiinnittää niihin huomiota, ts ovat olleet maltillisen pitkät. Kaikki ne pidennykset joiden tiedän olleen pidennyksiä, ovat olleet minun ja/tai ottajan mielestä epäonnistuneet. Ja tämä ei ole siis minkään kateellisen köyhän mielipide, sillä itsellä on pitkät ripset luonnostaan eikä ole ollut tarvetta jatkoille. Rakennekynsiä harkitsen mutta minun mielestä nekään eivät ole sen hinnan arvoisia.
tietysti otat! On niin ihanat ettet kyllä ehkä halua enää luopua niistä :) Ei tarvii säheltää ripasarin kanssa, oot kun elokuvasta heti herättyäsi :) Oikeesti, mulla oli tänään taas huolto, ja joka kerta peilin ohi kävellessäni ihailen syvää katsettani ja ripsiä! Mä oon ehkä poikkeus, mut en keksi mitään negatiivista sanottavaa, kuin ehkä sen hinnan. Mulla ei ole omat ripset lähteneet, en ole liimasta sokeutunut, ei ole silmät allergisina vuotaneet jne jne. Siis koita, näihin kyllä jää koukkuun :)
Terkuin ihan tavalinen 45 vee tstotyössä käyvä perheenäiti
kyllähän ne feikiltä näyttää. olen viimeisen vuoden kummastellut niiden kasvavaa ja valtaisaa suosiota. etenkin kun monella on niin överit. eikä ne ees ite tajua sitä.
ja yhellä tutulla oli suht luonnollisetkin, ihan vaan muutamia ripsiä laitettu hillitysti tuuhentamaan ja pidentämään. periaatteessa ihan nätti siis. mutta silti, kyllä niistä vaan näki ettei ole aidot.
en tykkää, ite en ottais.
ps. ei töihin tarvii meikata, mä en ainakaan meikkaa.
Minä laitoin kesäkuussa ja edelleen nämä ihanat räpsyttimet koristavat silmiäni. Mielestäni aivan paras keksintö...ja helpottaa ainakin mun meikkausta ihan super super paljon. Omat ripsethän siinä ehkä vähän kärsii ja voi olla, että kun ottaa kestoripset sitten kokonaan pois niin voi olla aika karun näköistä. Itse olen tottunut laittamaan liimattavia tekoripsiä ja ripsitupsuja niin omiin ripsiin siirtyminen menee ihan helposti jos aivan kamalalta näyttää.
Huoltaa toki pitää n.3-4 viikon välein. Jos tulee pitkä huoltoväli niin minä ainakin laittanut pari ripsitupsua paikkaamaan jos ripsiä jo pahasti tippunut.
Ripset eivät vahingoita mitenkään oman ripsen kasvua, eikä omia ripsiä voi pilata. Ripset kasvavat takaisin aivan normaaleina.
Ovat hyvännäköiset ja kestävät jos laittaja/välineet hyvät.
kyllä minä ymmärrän että joku haluaa pitemmät ripset, jos lähtötilanne on esim tämä
http://www.maaritleikoski.fi/_files/34908.jpg
Itsellä on omasta takaa tuollaiset kuin "jälkeen" kuvassa mutta toki se vaatii sen ripsivärin laittamisen. Jos on rahaa ja tarvetta niin mikä ettei, eihän tuo ole keltään poiskaan.
Toisaalta jos apua haluat päätökseen, niin ehdotan, että laitat rahat nälkäpäiväkeräykseen.
Kerran olen kokeillut, minusta ne oli ihan hanurista (otin lomareissuripset). Turhaa rahanhukkaa. Ja ne on ykllä oikeasti aika hemmetin naurettavan näköisiäkin.
Joidenkin on kai aivan mahdoton tajuta, että vaikka tekee aloituksen hömppäaiheesta, niin se EI TARKOITA sitä että se po. aihe olisi elämässä just se kaikkein akuutein ja suurin murhe.
Mutta anteeksi nyt ihan kauheesti kun jäi tuosta aloituksesta kertomatta, että olen usean pienen lapsen työssäkäyvä yh, joka haluaisi helpottaa omaa arkeaan niin ettei aamusta tartteis käyttää edes sitä 5 minuuttia työmeikin tekoon vaan riittäisi, että kampaa hiukset ja vetää vaatteet päälle ja vie muksut kouluun / tarhaan yms. Kun on nuo aamut meillä vähän vaikeita ja kiireisiä, tiedättehän, koska yhdellä lapsella on vaikea yökasteluvaiva ja muillakin kaikenlaisia ongelmia nukkumisten kanssa, eli äidinkin yöunet on vähän niin ja näin ja siksi aamuihin kaipaan helpotusta.
Ja ei, ainoa minkä kanssa ei tee tiukkaa on raha, eli se 100 euroa laitto + huollot on varaa kustantaa ilman että se on lasten puurorahoista pois. Ja ei, kiitos tästä ei tosiaan kuulu lasten isälle, joka ei ole vuosiin maksanut elatusmaksuja, vaan kiitos kuuluu ihan omalle säästäväisyydelle ja ahkeruudelle, koska osaan venyttää penniä ja tinkiä omista menoistani niin, että voin tarjota lapsilleni kaikkea sitä mitä normaalit ydinperheetkin lapsilleen tarjoavat.
Ja ei, en ajatellut osallistua nälkäpäiväkeräykseen koska lahjoitan säännöllisesti rahaa eläinten ja ympäristön suojeluun ja katson, että omien lasteni hyvinvoinnissa - josta vastaan siis täysin yksin - on minulle nälkäpäiväsavottaa aivan kylliksi.
Riittääkö nämä perustelut nälkäpäiväkeuhkoajille? Vai vieläkö pitää vähän perustella tätä ennenkuulumatonta törsäämisen himoani, kerskakulutukseen kaihoamistani?????
ap