Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko paneskella toisten läsnäollessa? tuli vaan bb:stä mieleen

Vierailija
13.09.2012 |

Olenko jotenkin siveä vai miksi tuo tämän vuoden bb-porukkaa tuntuu epänormaalilta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä järkevä ja itseään kunnioittava ihminen vielä nykyaikanakin kieltäytyy irstaista ryhmäpaneskeluista televisiossa, ihan vain siksi että sellaisen tehneellä ei ole sen jälkeen mitään asiaa esim. moniin työtehtäviin. Olipa sitten siveä tai seksuaalisesti kokeilunhaluinen.

Vain tyyppi, joka uskoo ettei pääsisi tärkeään työtehtävään kuitenkaan, ja ettei muutenkaan tule elämässään saavuttamaan yhtään mitään järkevää, voi lähteä tuollaiseen pelleilyyn mukaan vapaaehtoisesti. Tai sitten ihminen, joka on kokemattomuuttaan vielä todella ajattelematon ja naiivi, eikä tule ajatelleeksikaan että hänellä saattaisi olla tulevaisuus.

Vierailija
2/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei se olisi ihan yleisesti tapana koko kulttuurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittämässä touhua tuhansille katsojille.

Tätä se on kun kaikilla on yksiöt kotoa muutettaessa.

Vierailija
4/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaankin ainoa Suomessa, joka ei pidä nuorison estottomuutta pahana. Onko se nyt niin kamalaa, jos seksistä ja sen harrastamisesta ei tehdä niin kauheeta numeroa ja tabua? Seksi on osa elämää ja iloinen asia. Minusta paljon vastenmielisempi oli esim. uskonnollisista syistä selibaatin valinnut Sebastian, jolla ajatukset kiersivät koko ajan pakonomaisesti seksin ympärillä ja joka puhui vähnä väliä todella oksettavia kakkajuttuja.

Vierailija
5/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaankin ainoa Suomessa, joka ei pidä nuorison estottomuutta pahana. Onko se nyt niin kamalaa, jos seksistä ja sen harrastamisesta ei tehdä niin kauheeta numeroa ja tabua? Seksi on osa elämää ja iloinen asia. Minusta paljon vastenmielisempi oli esim. uskonnollisista syistä selibaatin valinnut Sebastian, jolla ajatukset kiersivät koko ajan pakonomaisesti seksin ympärillä ja joka puhui vähnä väliä todella oksettavia kakkajuttuja.

Vierailija
6/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten nähden tai telkassa.

Ei ole normaalia eikä asialla ole mitään tekemistä siveyden tai estojen kanssa.

Onneksi en ole kyseisten nuorten äiti...kyllä hävettäisi.

Ja se yksi munanlutkuttaja peräröörin nuolija ei ole edes nuori ja tyhmä vaan yli 30v. aikuinen.

Omassa rauhassa voi nautiskella sitten seksistä kaikessa rauhassa ihan niinkuin haluaa mutta ei sen seksin ole tarkoitus olla mikään esitys ja egon kohottaja...olenpas nyt naapurin liisaa seksikkäämpi kun täällä telkassa sextaan...juu niin varmaan ;)ainakin hutsumpi!

Vierailija
7/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyneet testeissä ennen taloon menemistä vaikka voihan se hiv olla siltikin koska näkyy varmasti vasta 3kk päästä tartunnasta.

Että siitä vaan ilman kumia ihan kenen kanssa vaan...ja sitten pian itketään kun joku herpes räjäyttää alapään ;)

Vierailija
8/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun kaikilla on yksiöt kotoa muutettaessa.

Vierailija
9/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten enpä voi tuomita. Näin pääsi käymään 80- ja 90-luvuilla useampaan kertaan.

Onneksi silloin ei ollut kännykkäkameroita yms. jolla joku olisi voinut kuvata.

Onneksi ei ollut tuollaisia telkkariohjelmiakaan, veikkaan että olisin ollut riskissä sinne ajautua.

Olen vanhempi kuin yksikään talon asukas.

Vierailija
10/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen erittäin valikoiva sen suhteen, millaisten ihmisten kanssa paneskelen, ja BB-talosta ei sellaisia löytyisi. Joten vaikuttaisin varmasti hyvin siveältä, jos sinne joutuisin.

Myöskään tv:ssä en välittäisi paneskella. Ei niinkään siksi, että se minua hävettäisi vaan itsesuojelun vuoksi: moni asia muuttuisi sen jälkeen vaikeammaksi muiden ihmisten suhtautumisen johdosta. Ja koska tv:ssä paneminen ei ole minulle niin tärkeää, että olisin valmis sen eteen uhraamaan oman pärjäämiseni tosielämässä, niin en harrastaisi seksiä tv:ssä.

Ihmettelen todella noita BB-asukkeja. Hieman voisivat edes kunnioittaa itseään, ja pitää edes jotain tasoa yllä.

Vierailija
11/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi bb:tä ei ollut vielä silloin kun itse olin nuori. Tiedä herttileijaa mitä itse olisin tehnyt.

Mutta vaikka olinkin nuorena vähän villimpi, niin ehkä tuollaisen tason menoa en olisi viettänyt.

Mietin myöskin tuota HIV juttua... Etenkin ton tatska tyypin kohdalla. Onkohan käynyt testeissä jokaisen neulan jälkeen?

Siis tuskin tuolla noin käyttäytyisi, jos tietäisi olevansa positiivinen. Mutta siis ihmettelen noita naisia, joiden mielessä ei näytä edes käväisevän tällainen ajatus...

Vierailija
12/12 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktoriaanisella ajalla nilkan näkyminen on kauheaa säädyttömyyttä, nyt ajatus lähinnä naurattaa. Kun ehkäisyä ei ollut eikä antibiootteja, oli pakko pitää yllä tiukkaa seksuaalimoraalia. Nykyään se ei enää ole välttämätöntä ja kas, löysennetty on. Se on ihan luonnollista ja nuoriso ei ehkä edes jaa palstamammojen käsitystä itsensä häpäisemisestä. Kuten kukaan ei nykyään avaa ranteitaan jos nilkka vähän vilahtaa.