Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahana pidät sitä, että opettaja

Vierailija
13.09.2012 |

korottaa ääntään oppilaille ihan huutamiseksi asti.

Tämä ei ole päivittäistä, mutta satunnaista. Kyseessä alakoululuokka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nimittävät huutamiseksi tiukkasävyistä puhettakin, jonka voimakkuus ei kasva yhtään normaalista. Lapset sanovat helposti myös kaikkea moittimista huutamiseksi. Olette varmaan monet kuulleet omankin lapsenne suusta "ei tarvi huutaa" :D Minun pitäisi siis itse olla kuulemassa.

Vierailija
2/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomessa on tylsää että ihmisten pitäisi olla aina niin rauhallisia ja tylsiä varsinkin ammattiyhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy ollenkaan

Vierailija
4/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on reilu ja kannustava. Jos lapset ihan töllöjä tekevät ja meteli on kova, pakkohan sitä on vähän karjaista.

Vierailija
5/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mikään ihme, jos opettaja joutuu korottamaan ääntään. Mitä siinä pitäisi tehdä? Hyssytellä vaan, että noh noh lapsukaiset olkaas vähän hiljempaa?

Vierailija
6/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä erityisen pahana. Ihannehan olisi, jos ei tarvisi.

Vierailija
7/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa.

Vierailija
8/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia.

Vierailija
9/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, joskus isossa väkijoukossa on pakko ns. "huutaa" eli suomeksi puhua kovalla äänellä, jos aikoo saada ääntään kuuluviin. Jokainen voi mennä alakoulun tai yläkoulun luokkaan kuuntelemaan, millainen meteli niistä lähtee... :DDD

Ja usein lapset liioittelevat: "Mun mutsi vaan huutaa mulle" tarkoittaa usein, että äiti nuuhteli kipakkaan sävyyn, tai "Ope vaan ragee ja huutaa mulle" tarkoittaa sitä, että luokanvalvoja puhutteli kovaan ääneen ja tiukalla sävyllä.

Kokemusta on.

Vierailija
10/10 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kelpo aikuisellakin voi joskus maltti tipahtaa kätösestä.

Päivittäinen olisi kamalaa, viikoittainenkin kommunikaatio huutaen hiukan huono homma. Silloin tulisi mieleen kysyä, onko opettaja työkuntoinen ja jos ei, MIKSI.