Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyydet tuhoutuu erossa

Vierailija
11.11.2012 |

Vaimoni on osottautunut hieman niin sanotuksi kevytkenkäiseksi naiseksi. Hän ihastuu toisiin miehiin, vaikka olemme naimisissa, ja olen selkeästi antanut ymmärtää etten pidä hänen käyttäytymisestään. Kyse ei tietääkseni ole mistään vakavista ihastumisista, mutta se kuitenkin osoittaa jotain hänen lapsellisesta ja kypsymättömästä luonteesta. Tämä on asia johon olen nyt havahtunut entistä enemmän kinniittämään huomiota, kun ensirakkauden huuma on haihtunut. Itse asiassa hän on alkanut ärsyttäämään minua siinä määrin, että olen harkinnut eroamista.

Ongelmaksi mahdollisessa erossa muodostuu yhteiset ystävämme, joista ilmeisesti suurin osa tietää vaimoni käyttäytymisestä, mutta asian arkaluonteisuuden takia perisuomalaisesti vaikenevat siitä ainakin minun läsnäollessa. Toisaalta yhteisten ystävien takia liittomme on selviytynyt tähän asti.

En tiedä voinko vaimoni luonteelle mitään, Tällä hetkellä ei näytä kovin hyvältä, ja naisistahan sanotaan, että kerran huora on aina huora, eli muuttuuko hänen luoteensa sen paremmaksi ajan myötä.

Tämä nykyinen tilanne on saanut minut myös ajattelemaan erityisesti ystävyyssuhteitani näihin meidän yhteisiin ystäviin. Mahdollinen ero voisi aiheuttaa ongelmia niihin, kun nykyinenkin tilanne tuntuu olevan hankala. Jotenkin olen alkanut menettämään luottamusta heihin ja välillä tuntuu että he ovat enemmän hänen ystäviään kuin minun ystäviä. Toisaalta olen myös alkanut tuntemaan, että mahdollinen ero ja näiden ystävyyksien loppuminen voisi olla helpotuskin tässä tilanteessa. Sääli vain, että osa heistä on todella hyviä ystäviäni pitkältä ajalta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin näin päin, siis että vaimo katselee aidan yli :)

Yleensä täällä kun raivotaan niitä uskottomia miehiä...

Onko nuo pikku ihastumisia vain, vai ryhtyykö oikein suhteisiin?

P.s. kerran pukki on aina pukki ;)

Vierailija
2/2 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa taitaa olla pikku ihastumisia, mutta yksi vakavempi siellä on tietääkseni ollut, mutta ei ilmeisesti jonkilaista kaveruutta pidemälle menty ainakaan siis tietääkseni, enkä ole täysin varma kumpi osapuoli oli tässä suhteessa ns. aloitteellisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla