Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäinen lapsi oppii itse syömään lusikalla?

Vierailija
13.09.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotiaana menee jo tosi siististi

Vierailija
2/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan "pakotin" syömään ihan itte noin 2,5-vuotiaana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti syöttää toisella mutta lapsi voi harjotella.

Meillä 4 lasta on syöneet itse alle 1- vuotiaana. Riisi on ollut sotkusaa 2- vuotiaaksi saakka, siihen ollut lusikka käytössä mutta silti sotkee.

Vierailija
4/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistani oli täyttänyt edellisenä päivänä vuoden. Hänellä oli ollut "aina" lusikka, mutta kokeili syödä sillä ekan kerran tuossa iässä. Sujui hyvin!

Toinen lapsistani ei saanut lusikkaa käteen ennen kuin oli 11,5kk, syöminen oli aika takkuista ollut. Alkoi heti syödä itse. Päiväkodissa syö aina vain itse, kaapien hienosti viimeisenkin palan. Kotona ruoka ei aina ole niin lapsiystävällistä, niin kääntyilevästä lusikasta on harmia.

Vierailija
5/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin esikoinen söi vuoden vanhana lusikalla itsenäisesti. Kuopus vielå rintamaidolla, saa nähdä meneekö samalla aikataululla.

Vierailija
6/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö oli jotain 1v kun halusi jo aina oman lusikan vanhemman syötön lisäksi, nyt 3kk myöhemmin syö jo itse pääsääntöisesti. Sormi ruoalla aloitettiin ja tukeva vartisella lusikalla mikä pysyy pienessä kädessä paremmin. Sotkua on joutunut sietämääm, mutta ihanaa kun pistelee jo itse ruoat suuhunsa, kehutaan kovasti, niin lusikoi mielellään, eikä anna aina muiden syöttää ollenkaan, osaan jo itse, ilme kertoo. Ei kyllä ole ikävä soseaikaa, mutta kuuluu pakettiin.

Vierailija
7/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika siististi.

Vierailija
8/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppi alle vuoden iässä, kun noin 9 kk ikäisenä jo treenattiin kovasti. Kuopus taas patistettiin lusikan käyttöön "vasta" vuoden iässä ja oppi ihan muutamassa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi