Kävistkö sinäkin aikanaan Arkussa (ravintola Arkadiassa) ja KYnällä (Ky Exitissä)? Ikäsi?
Kommentit (193)
Heart *Breaketsrs eli HB, siis heatbreakers. ??
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:07"][/quote]
Zetorin paikalla oli CAfe ? Metropol?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:07"]
Mikä mesta oli siinä uuden yo-talon alhaalla, sisään Kaivopihan puolelta? Ja mikä oli siinä zetorin paikalla ennen sitä?
[/quote]
Prunni ja Villiviini. Eikös Zetorin paikalla ollut ennen kauppoja? En ole ihan varma, mutta minusta siinä ei ollut ravintolaa aikaisemmin.
[/quote]
Ja Hullussa Kukossa aloiteltiin iltaa ja Il Trenossa käytiin pizzalla, ennen kuin siitä tuli Hyvä Ystävä.
Ihania tuttuja mestoja! Arkkuun ja Adloniin mullakin oli vip-kortit, tuli järjestettyä parit lukiobileet siellä. Roballa käytiin vähän myöhemmin, Kynällä ja BA:lla myös, itse pidin BA:sta enemmän. Ja ihmeesti sitä raha riitti bailata joka viikko monta kertaa, yödösällä takaisin Espooseen neljältä aamulla... vm- 74
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:13"]
Mikä mesta oli siinä uuden yo-talon alhaalla, sisään Kaivopihan puolelta? Ja mikä oli siinä zetorin paikalla ennen sitä?
[/quote]
Prunni ja Villiviini. Eikös Zetorin paikalla ollut ennen kauppoja? En ole ihan varma, mutta minusta siinä ei ollut ravintolaa aikaisemmin.
[/quote]
Zetorin paikalla oli CAfe ? Metropol?
[/quote]
No niinpäs olikin!
Joku kyseli Iso Roban tanssimestasta. tarkoititko Eleganttia? Se vielä puuttuu tästä ketjusta. Miten en nyt saa mieleeni millainen paikka Roba oli ja missä, vaikka taatusti sielläkin ollut..
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:28"]
Finos unohtui listasta.
68
[/quote]
Sitten Ruoholahdessa oli joku ravintola, jonka nimi liittyi mereen tai laivaan tms., muistaako joku?
Muisti palailee pätkittäin: Hot Apple ja Silvernight.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:29"]
Finos unohtui listasta.
68
[/quote]
Sitten Ruoholahdessa oli joku ravintola, jonka nimi liittyi mereen tai laivaan tms., muistaako joku?
[/quote]
Oisko Riverboat?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:29"]
Finos unohtui listasta.
68
[/quote]
[/quote]
Oisko Riverboat?
[/quote]
Se juuri, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:21"]
Täällä +40 ja kävin Kallessa, Kynällä, Arkadiassa ja Sturenkadulla Circus Maximuksessa. Iso Roballa oli joku kiva, pieni tanssimesta, muistaako joku nimen? Oi niitä nuoruuden aikoja....
[/quote]
Pieni tanssimesta Iso Roballa taisi olla nimeltään Bangkok, se oli kiva paikka se! Ikää 43v.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:21"]
Täällä +40 ja kävin Kallessa, Kynällä, Arkadiassa ja Sturenkadulla Circus Maximuksessa. Iso Roballa oli joku kiva, pieni tanssimesta, muistaako joku nimen? Oi niitä nuoruuden aikoja....
[/quote]
Pieni tanssimesta Iso Roballa taisi olla nimeltään Bangkok, se oli kiva paikka se! Ikää 43v.
[/quote]
Bangkokista tuli myöhemmin Elegant.
päälle 40v nyt
Aika moni pk-seudulta taisi käydä siihen aikaan.
Muistan käyneeni kakskymppisenä. Nyt oon 36v.
ja tapasin mieheni Arkussa vuonna -95 :)
Oon 35-vuotias
mut KY/BA;lla viikoittain.Enemmän siis Bier Academyssä kuin Kynällä.
Olen 38v.
Kävin juurikin silloin 17-18-vuotiaana Arkussa ja Kyba:lla. Opiskelujen alettua paikka ei kai enää ollut minusta cool, koska emme enää siellä käyneet. 19-25-vuotiaana opiskelijana paikka oli joko tiedekuntabileet tai Kaivohuone, Helmi, Teatteri, Botta.
Nyt olen 35 enkä tosiaan enää kaipaa baareihin. Tuli parikymppisenä yliannostus.
Peilin edessä oli aina tunkua puuteroimaan, kun hiki virtasi tanssiessa ;-D
KYBA:lla oli hauskaa, kun pystyi kulkemaan eri tunnelmissa diskosta kaljakuppilaan, mutta miksi aina ne samat biisit (I Love Rock'n'roll, Lenny Kravitz, G'N'R)?
Itse olen 38v.
[/quote]