Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävistkö sinäkin aikanaan Arkussa (ravintola Arkadiassa) ja KYnällä (Ky Exitissä)? Ikäsi?

Vierailija
13.09.2012 |

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeita muisteloita! Unohtuneita ravintoloiden nimiä, jotka nyt luettuina tuovat niin monet muistot mieleen.

t -67

Vierailija
2/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aikoinaan. Nyt 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä arkadiaan mentiin aina viikonloppulomilla, se yksi asia mielessä. Ja usein tärppäskin, which was nice.

VIPit oli toki.

Muistaakseni kymmeneltä alko tanssilattialla aina savukone pölyttämään ja diskojytke kerto että nyt alkaa ilta.

No limits!

Vierailija
4/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, varsinkin Kynällä (to, pe,la & su).. "High Fly Friday" (muistatteko)! Arkussa oon käynyt varmaan jonkun 2-3 kertaa mutta siellä tapasin tulevan aviomiehini, nyt on oltu kimpassa 25v. Ja siis 44v oon.

Vierailija
5/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2012 klo 15:27"]

Mihin nämä vuodet ovat menneet?
Ei siitä voi olla 25 vuotta, kun notkuin Kynällä ja Hessu myi salaa tuplapaukkuja Kaipan ja Miken ollessa dj:nä.

[/quote]

EIIIH.. tosiaan Hessu:) mä olin ihan jo unohtanut...

Vierailija
6/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkussa ja roballa. Ikä 35-v.

Vierailija
7/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:21"]

Täällä +40 ja kävin Kallessa, Kynällä, Arkadiassa ja Sturenkadulla Circus Maximuksessa. Iso Roballa oli joku kiva, pieni tanssimesta, muistaako joku nimen? Oi niitä nuoruuden aikoja....

[/quote]

Joo, siellä kakkoskerroksessa.. siellä käytiin kans paljon, baarimikko teki drinkkejä ananakseen:) Nyt siinä on joku strippiluola:( En muista enää nimeä minäkään.

Vierailija
8/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 40 ja mulla on vieläkin arkun kuppeja kotona :)

Vierailija
9/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee. Ihan eka kerta 18-v:nä ravintolassa olin Häppärissä (nyk. Teatteri). Se oli silloin lukioikäisten suosiossa, myös Alibi kuului sen kesän vakiokohteisiin. Seuraavina tulivat tutuiksi KY, Arkku, Roba ja Tava. Parikymppisenä myös Adlon (siellä oli kohokohtana, kun jossain vaiheessa iltaa tunnari soi ja hyvännäköiset pimut nousivat baaritiskin päälle(!) ja kaatoivat ilmaista drinkkiä kannusta suoraan suuhun:)) ja Prunni, jälkimmäinen etenkin jos oli kovempi jano päällä. Kaivarissa, Hesarilla ja Vanhallakin tuli käytyä joskus. Hitaita soitettiin diskoissakin paljon enemmän kuin nykyään, yhdet tulivat joskus puolenyön maissa ja toiset ennen pilkkua. Nuorena ja kilttinä tuli lähinnä vaan tanssittua, ei silloin kehdannut tytöille edes ehdotella rohkeita...

-m72

Vierailija
10/193 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. Ja myös Trocaderossa ja Roballa. Olen 39v.

Vierailija
11/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli huoleton ja onnellinen. Ei tarvinnut huolehtia kuin itsestään ja miettiä, mitä laittaa päälle ja menoxxx.

Onneksi silloin tuli tanssittua ja nautittua täysin sydämin, sitä ei saa enää takaisin. Ei nykyäään tosiaankaan ole samanlaista, vaikka meneekin kavereitten kanssa bilettämään... ollaan me jo aika vanhuksia siellä iltaskenessä. Ja viimeistään klo 24 alkaa vastuuntuntoisin jengi haukotella ja pohtia seuraavaa aamua ja lasten riemukasta krapula-aamun herätystä, plääh.

Terkkuja kaikille ikätovereille,

t. 70-luvun lapsi.

Vierailija
12/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkussa kävin paljon. Nyt 30v.

Ja sama kuin tuolla yhdellä edellisellä, että alaikäisenä kävin baareissa joka viikonloppu, silti kirjoitin L:n paperit, eli ei ole siitä kiinni. Rankka työ ja rankat huvit ;)

Vierailija
13/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kynällä, totta kai! Sain kaverilta paperit lainaksi, kun olin 16-vuotias.

Joskus tuli käytyä myös Alibissa (räkälä), Arkussa eli Arkadiassa (junttila), mutta KY oli paras. BA:n puolellakin oli vähän erilaista porukkaa, pitkätukkahevareita tai rock-henkisiä, sellaista ei-niin-itseä-kiinnostavaa väkeä.

Täysi-ikäistyttyä tuli käytyä sitten Adlonissa, Häppärissä (Happy Days, nyk. Teatteri) ja Victor'sissa. Ja muistaako joku vielä Monetarion Kaivokadulla? Pikku-Parlamentissakin käytiin joskus kesällä.

Miten ihmeessä sitä muuten silloin riitti rahaa näihin harrastuksiin? En todellakaan piehtaroinut opiskeluaikoina rahassa.

Vierailija
14/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35 v, syntynyt 1976. Ja todellakin käytiin joka viikonloppu baareissa. Kynällä, BA:lla ja silloin se oli hyvä, kun ne yhdistettiin aina illan ajaksi. Sitten oli Many Faces eli menari, Adlon, Alibi, Tavastia, Vastarannankiiski (se piskuinen baari Tennispalatsissa), Club de Ville Mannerheimintiellä ja vaikka mitä muita.

Vierailija
15/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kynällä, totta kai! Sain kaverilta paperit lainaksi, kun olin 16-vuotias.

Joskus tuli käytyä myös Alibissa (räkälä), Arkussa eli Arkadiassa (junttila), mutta KY oli paras. BA:n puolellakin oli vähän erilaista porukkaa, pitkätukkahevareita tai rock-henkisiä, sellaista ei-niin-itseä-kiinnostavaa väkeä.

Täysi-ikäistyttyä tuli käytyä sitten Adlonissa, Häppärissä (Happy Days, nyk. Teatteri) ja Victor'sissa. Ja muistaako joku vielä Monetarion Kaivokadulla? Pikku-Parlamentissakin käytiin joskus kesällä.

Miten ihmeessä sitä muuten silloin riitti rahaa näihin harrastuksiin? En todellakaan piehtaroinut opiskeluaikoina rahassa.

tulikin paljon rafloja joissa kävin. Siis joku muukin on käyny Victorsissa!!! Muistaako joku Trocaderon?

Vierailija
16/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mexital ja iguana.

Vierailija
17/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tässä ketjussa jo sen mainitsinkin.

Vierailija
18/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Pacen? Tai Fridays?

Ja joku mainitsikin jo Victorsin, oi aikoja!

Ikää 40v.

Vierailija
19/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm 72.

Vierailija
20/193 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin lähinnä Roballa, mutta muutkin ketjussa mainitut tuttuja. Arkku oli tosiaan liian juntti :D Kai siellä Roballa sit oli glamourimpi meno...

Ikää 34