Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä, mies asiaa....

Vierailija
13.09.2012 |

Voi, että elämä olisi niin paljon helpompaa ilman noita kaksilahkeisia.

Erosin lapseni isästä vuosi sitten ja olen todellakin nauttinut elämästä lapseni kanssa, meillä on hyvä kahden. Mutta välillä sitä kaipaa kumppania rinnalle. Tapasinkin pian eron jälkeen mukavan miehen ja kemiat jotenkin kolahti yhteen. Meillä on mukavaa yhdessä ja seksikin sujuu. Hän on sellainen mies, jota olen aina kuvitellut aviomiehekseni. Kiltti, huomioiva ja vastuuntuntoinen. Ulkonäkökin on ihan kohdillaan.

Emme kuitenkaan seurustele, mies haluaisi seurustella, mutta itse olen lyönyt jarruja päälle, koska erosta on kulunut niin vähän aikaa.

Muutama kuukausi takaperin tapasin baarissa sitten yhden toisen miehen. Järkyttävän komea, mutta täysi pelimies. Naisi riittää ja suhteet kestää maksimissaan 2 kuukautta. Olemme olleet sängyssä nyt neljä kertaa ja seksi hänen kanssaa on jotakin ällistyttävää. Hän saa minut hehkumaan ja aina kun tapaamme lumoudun täysin hänestä.

EN tiedä todellakaan mitä nyt teen, jatkanko seksisuhdettä tähän pelimieheen ja koetan kesyttää hänet, se tosin on aika mahdoton tehtävä. Pelimies mikä pelimies. :( Vai lopetanko sen, unohdan taivaallisen seksin ja tyydyn siihen unelma mieheeni, joka ei saa minua syttymään samalla tavalla kuin tämä pelimies? Nautin tämän kunnollisen miehen seurasta, mutta tuntuu, että se jokin puuttuu, ainakin minun puoleltani, tunne ei ole niin vahva kuin haluaisin sen olevan. :( Mutta jos alkaisimme seurustella, pystyisin olemaan uskollinen.

Pelkään vain, että jos aloitan nyt vakavan suhteen häneen, tulen aina miettimään, mistä luovuin. Toisaalta en halua päästää häntä pois, koska hän on hyvä aviomies kokelas ja löytäisinkö edes koskaan häntä parempaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat pohjimmiltasi vielä nauttia vapaudestasi eron jälkeen ja touhuta tuon pelimiehen kanssa vaikka tiedätkin ettei siitä varmaan tule mitään avioliittoa. Se on ihan ok tehdä niin!

Hullumpaa paljon olisi ottaa joku mies joka ei oikein nappaa vakikumppaniksi vain PELOSTA että ehkä ei löydä parempaakaan myöhemmin joten kai tämäkin pitäisi nyt ottaa kun on ihan jees.

Vierailija
2/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ainakin se pelimies!

Vaikka seksi olisi millaista, niin eiköhän siihenkin jossain kohtaa kyllästy! Kuvittele, että tuo pelimies olisikin aviomiehesi. Jaksaisitko tosiaan yhtä innoissasi sitä seksiä päivästä toiseen hänen kanssaan?

Eiköhän siihen liittoon tarvita paaaaljon muuta kuin seksi! Meillä ainakin liitossa pikkuhiljaa seksikerrat on harventuneet, ehkä kerran viikossa tai parissa. Mutta muuten elämä on aivan täydellistä!! Mies on mitä ihanin kumppani! Kiltti, mutta samalla hauska ja ihana. Meillä on aina kivaa yhdessä ja voimme tehdä mitä vain muutakin hauskaa kuin vain se seksi!

Olisitko todella onnellinen pelimiehen kanssa, jonka kanssa seksi luistaisi, mutta sitten saisit jatkuvasti olla varuillasi pettääkö hän sinua. Ja tuskin muutenkaan olisi niin kiinnostunut kanssasi elämään muuta elämää... riittäisikö sinulle silloin vain seksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ehkä sun on hyvä vielä pidättäytyä seurustelemasta, niin ehdit hurvitella vielä aikasi ja kyllästyä noihin pelimiehiinkin.

Molempia tyyppejä treffailleena päätös olisi itselleni helppo SIINÄ VAIHEESSA, kun kokisin olevani valmis asettumaan. Aviomiesmatsku ilman muuta!

Kun olen noiden pelimiesten matkassa kulkenut, niin aina on ollut vähän pelko siitä, että kelpaanko kuitenkaan omana itsenäni, riitänkö minä hänelle. En siis ole osannut täysin rentoutua ja heittäytyä - muutoin kuin seksiin. Mutta todellakin, se ei loppujen lopuksi kanna pitkälle. Hyvä seksi on arvokas asia, mutta hyvää seksiä voi kokea sen turvallisenkin kanssa, vaikkei se olisi sitä järisyttävää, tajunnan räjäyttävää. Se voi olla täyttävää, hellää, lämmintä, läheistä, kiihkeää, rakkaudentäyteistä. Pidemmän päälle nautin sellaisesta enemmän.

Vierailija
4/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käsittele eroaan ja sen syitä kunnolla - sekä siltä osin, että mitä itse teki väärin että siltä osin, mikä miehessä oli pielessä - tekee helposti samat virheet uudelleen.

Sit kun olet selvittänyt tämän, voit miettiä, mitä nyt haluat. Haluatko seksisuhteen vai kumppanuusavioliiton. Sillä näissä vaihtoehdoissa molempia ei ole tarjolla. Pelimies ei "kesytettynäkään" ole mikään vastuunkantokumppani ja jos itse et saa itseäsi syttymään siitä toisesta miehestä, ei hänkään sille mitään voi. Jos haluat molemmat, sun on etsittävä joku kolmas mies ja otettava se riski, että häntä ei vastaan tule.

(Mä ottaisin sen kumppanin. Hyväkään seksi ei paljon pelasta jos toisen naama alkaa vituttaa, mutta hyvän kumppanin kanssa seksiä voi opetella ja jokatapauksesa hänen kanssaan on aina mukavaa, vaikkei seksi räjäyttäisikään linnunrataa)

Vierailija
5/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen jättäminen tuntuu vaikealta, koska hänen kanssaa on ihanaa, sängyssä. Mutta siihenkin voi kyllästyä.

Kunnollinen mies taas toisi elämääni varmuutta ja turvallisuutta, voisin aina luottaa, että hän on rinnallani. Vanhempani tykkäisivät hänestä ja hän tulee myös loistvasti toimeen lapseni kanssa. Ja minulla on mukavaa hänen kanssaan. Ja ehkä vielä joskus oppisin myös rakastamaan häntä, niin kuin hän rakastaa minua. Hän tekisi minusta onnellisen, mutta se täydellinen intohimo jäisi varmaan vain haaveeksi. :(

En uskalla päästää häntä pois, en usko, että löytäisin enää koskaan hänen kaltaistaan tai parempaa. Mutta takaraivossa jyskyttää silti se, että vosiko sittenkin jossain olla joku vielä parempi, joka odottaa minua...

En tiedä....

ap

Vierailija
6/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kenellekään mitään velkaa, sinun täytyy huolehtia vain omasta ja lapsesi hyvinvoinnista. Jos ne on turvattu, voit tehdä, kuten sydämesi sanoo. Sen tietäminen / uskominen / kuuleminen onkin toinen juttu...

Vierailija
7/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota miestä, josta ajattelet, että hän saattaa tehdä sinusta joskus onnellisen. Älä ota myöskään miestä, johon et luota, pelkän seksin takia.

Odota, että löydät miehen, jossa on molemmat puolet! Itselleni kävi näin vuosi sitten, ja olen aivan taivaallisen onnellinen.

Erosin miehestä, jonka kanssa olimme hyviä kumppaneita, mutta seksi oli alusta asti mitäänsanomatonta. Vuosien kuluessa se jäi kokonaan pois, ja parisuhde kuoli pystyyn, vaikka olimme edelleen hyviä kavereita.

Nyt minulla on mies, joka on ihana ja rakastava kumppani ja paras seksikumppani, joka minulla on koskaan ollut (niitä on kyllä ollut toistakymmentä). Eli täydellinen pakkaus.

Älä tyydy mihinkään puolinaiseen. Äläkä roikuta miestä, jos et ole varma siitä, että teille voi tulla hyvä suhde. Se on väärin miestä kohtaan.

Vierailija
8/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat ilman muuta sen seksipedon tapaamista ja otat vastaan kaiken hyvän mitä saat ja niin kauan kuin saat. Mutta kesyttäminen hah hah...

Koska ylläpidät nyt kahta miestä ja teet vertailuja, niin tätä aviomiesaines miestä sinun ei kannata eikä missään nimessä pidä ottaa. Suhde on jo perustuksiltaan peruuttamattomasti pielessä, koska nyt kaksi miestä ja toinen vain kakkosvaihtoehto.

Kun nyt olet jo tyytymätön kakkosmieheen, niin tilanne ei parane, koska mahdollinen suhde arkistuisi joka tapauksessa muutaman vuoden kuluttua ja panomiehen kaipuu siitä vielä pahenee.

Eli otat panomiehen käyttöösi niin pitkäksi ajaksi kuin saat ja annat monoa sille toiselle miehelle tyylikkäästi, mutta jämäkästi. Eli juokset nyt juoksusi ja sitten kun ne hoidettu niin vasta sitten jatkat elämänkumppanien etsimistä.

Vierailija
9/17 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana ämmänä sanoisin, että pelimies voi olla tässä antoisampi valinta.

Eihän sitä lystiä tule kestämään kuin pari kuukautta, kuten itse kirjoitit. Jos onnistut "kesyttämään" hänet, niin siitä se h:::tti vasta alkaa, joten unohda yrityskin ja nauti elämästä.

Sen toisen miehen aika tulee myöhemmin, ehkä. Tai sitten jonkun muun, jos hän on ehtinyt jo löytää oman onnensa.

Vierailija
10/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
11/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tehdä asiasta ongelmaa? Niin kauan kuin sinulla on hauskaa ja erilaiset miehet kiinnostavat tarvitset sen ajan elämässäsi. Joku päivä joku kolahtaa. Tuskin kyse on maailman ainoasta kahdesta miehestä, joista sinun täytyy nyt heti päättää. 

Toimit jo muutenkin miehiä kohtaan epäreilusti pitämällä heitä molempia, joten ota huomioon tilanne kun jäät "kiinni". Eikö siinä vaiheessa ole itseäsi kohtaan parasta, että tiedät jo nyt tässä vaiheessa ettet tarvitse kumpaakaan?Uusia kyllä tulee tilalle.

Eron jälkeen, kuten itsekin totesit, haluaa aikaa ja etäisyyttä tapahtuneeseen. Toimit hyvin tavallisella tavalla hyppimällä  nyt miehestä mieheen.  Haet heistä itseäsi, et heitä elämääsi. 

Vierailija
12/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit väärin tätä kunnollista miestä kohtaan. Toista ei saa kesyyntymään tai jos saa, hän menettää hohtonsa silmissäsi.

Jatka siis yksin kunnes kohtaat itsellesi sopivan.

Vierailija
13/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi juttu. Sitä pelimiehen isoa naiset haluaa. Tuttu on sellainen ja sillä on niitä naisia mistä valita. Kateeksi käy.

Vierailija
14/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorinen suhde näiden kahden kanssa ja vielä kolmas mies, joka rahoittaisi koko sirkuksen.

Vierailija
15/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit väärin, kun et yritä pelastaa alkuperäistä liittoasi. Seksi tuossa kontekstissa on myös väärin.

Vierailija
16/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti taas vauhdissa 🙃

Vierailija
17/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppy vuodesta 2012 vuoteen 2021 kävi sujuvasti.