Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli kotiin todella humalassa, epäilee että..

Vierailija
14.05.2015 |

Mies tuli pari tuntia sitten kotiin illanvietosta. Hän oli todella huonossa kunnossa, hyvä kun pystyssä pysyi. Ei ollut myöskään meinannut löytää kotiin. Tämmöinen ei ole yhtään hänen tapaistaan ja siksi olenkin hieman huolissani :( oli kuulemma oksentanut bussipysäkille (ensimmäistä kertaa elämässään kännissä) syyt miksi olen huolissani, että epäilemme molemmat että hän olisi jotenkin saanut jotain viinaa vahvempaa. Miehellä oli aivan tajuttoman kylmä yhtäkkiä ja hän tärisi todella kovaa. Vein hänet suihkuun lämmittelemään ja siellä kertoi että epäili saaneensa jotain kun tunnisti itsessäänkin sen, että nyt on jotain outoa.  Kuulemma todella sekava olo mitä ei ole koskaan ennen humalassa ollut.. :( nyt nukkuu mutta välillä haukkoo henkeä? Ja kolme peittoa piti laittaa päällekkäin. Täytyykö minun tehdä jotain vai antaa vain rauhassa nukkua? Anteeksi kirjoitusvirheet, puhelimella ei pysty korjaamaan... Sekava teksti myös mutta piti avautua 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä soittaisin johonkin ja kysyisin neuvoa!!!

Vierailija
2/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olemme monta vuotta olleet yhdessä ja nähnyt hänet kännissä useasti ja tunnen hänet todella hyvin, siksi olenkin melko varma että juomaan laitettu jotain tms... Huolestuttaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:19"]

Kyllä mä soittaisin johonkin ja kysyisin neuvoa!!!

[/quote]

kiitos, tiedätkö yhtään että minne?

Vierailija
4/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita esim. päivystykseen ja selitä asiaa?

Vierailija
5/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen.

Vierailija
6/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole vaan vetänyt sitä viinaa enemmän kuin tarpeeksi. Tottakai se olo tuntuu erilaiselta jos on enemmän kännissä kuin yleensä (itsekään en koskaan oksenna kännissä, paitsi kun juon viinaa/likööriä). Miksi muuten epäilee saaneensa jotain vahvempaa? Ja mitä? Kavereitten huumeita vai randomin silmätippoja baarissa? Tarkkaile tilannetta, jos vaan jaksat olla hereillä...

Vierailija
7/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kans joskus jotain laitettu juoman sekaan. Kolmen oluen jälkeen makasin baarin edessä oksentamassa, seuraava muistikuva kun heräsin kotoa. Kaveri oli onneks saanu kyydin jolla kuskas mut himaan. Pari päivää oli tosi huono olo.

Vierailija
8/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan nukkua. Ei ehkä herää aamulla.

Vierailija
9/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä mies ja tarkasta tajunnantaso, jos olet huolissasi... :/

Vierailija
10/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Tiedän että tosi sekava ja huono aloitusviesti mutta pointti tuli varmaan selväksi :( 

Vierailija
11/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholimyrkytys?

Vierailija
12/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia molemmat epäillään että ei ole koskaan ennen oksentanut vaikka on juonut jopa enemmän, ja kyllä sen tuntee jos olo on todella sekava että kaikki ei ole niin kuin pitää. 

Vierailija
13/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti laitettu juomaan jotakin, minulle on käynyt samoin ja oireet kuulostaa tutulta. Kaverini soitti silloin ambulanssin, ottivat verikokeet ja totesivat että pitäisi mennä yön aikana ohi ja niinhän se onneksi meni. Kannattaa silti soittaa varalta päivystykseen, mutta melko turha sinne on mennä odottelemaan jos vaihtoehtona on levätä kotona ja tarkkailla siellä tilannetta.

Vierailija
14/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaminen on normaalia, mutta tuo palelu kuulostaa kieltämättä oudolta... Voit toki soittaa päivystykseen, mutta varmaan sanovat vaan miehen olevan liian humalassa.

Vierailija
15/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin soittaa ambulanssin mutta ei mies antanut. En usko että hätäkeskuksessakaan antavat muuta neuvoa kuin että pitää tarkkailla.. :/

Vierailija
16/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:26"]Oksentaminen on normaalia, mutta tuo palelu kuulostaa kieltämättä oudolta... Voit toki soittaa päivystykseen, mutta varmaan sanovat vaan miehen olevan liian humalassa.
[/quote]
Mua paleli kun oli jotain sotkettu juomaan, eli sellasta mä epäilen :/

Vierailija
17/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:25"]Sen takia molemmat epäillään että ei ole koskaan ennen oksentanut vaikka on juonut jopa enemmän, ja kyllä sen tuntee jos olo on todella sekava että kaikki ei ole niin kuin pitää. 
[/quote]

Omalla kohdallani ainakin riippuu siitä mitä juo,eikä paljon juo. Pelkästä kaljasta en oksenna ikinä, mutta esim. Parin viinapaukun jälkeen multa lähtee muisti ja laatta lentää koko yön. Vaikka olisin tuon lisäksi juonut vaan muutaman kaljan (siksi en koskekaan enää väkeviin). Soita päivystykseen ja selitä oireet? Miten mies voi nyt? Onko esim. kalpea, tai kylmänhikinen?

Vierailija
18/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon teille ! Oon myös varma että jotakn on juomaan sotkettu.. Yritän mennä herättämään ja juttelemaan mikä olo nyt. Katson sitten soitanko :(kamalaa kun voi olla huolissaan 

Vierailija
19/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:31"]Kiitos paljon teille ! Oon myös varma että jotakn on juomaan sotkettu.. Yritän mennä herättämään ja juttelemaan mikä olo nyt. Katson sitten soitanko :(kamalaa kun voi olla huolissaan 
[/quote]
Tsemppiä teille :)

Vierailija
20/75 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omin jaloin sisään kävellyt ja pystynyt puhumaan niin anna nukkua vaan. Nou hätä.