Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottiko tuo vanha muija suihin bb:ssä?

Vierailija
12.09.2012 |

Telkkari päällä samalla ku surffaan netissä, jaku katspin sinne niin mitä silmäni näkivät!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti. Muutenkin ihme panojakso, vai onko ne kaikki samanlaisia? Mä kun en yleensä katso koko roskaa.

Vierailija
2/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, idioottimaista touhua kuten tämä kausi näyttää kokonaisuudessakin olevan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itsekin harrastan seksiä ja otan suihinkin, vaikka olen tuota vanhempi... Aloittajalle tiedoksi että kyllä noita puuhia harrastetaan vielä yli 18-vuotiaanakin. Ehkä jopa omat vanhempasi, hui.

Itse kysymykseen en osaa vastata kun en ole eläissäni moista turhuutta katsonut.

Vierailija
4/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastin viime yönä seksi äaviomiehheni kanssa. Sain 2 orgaasmiakin. Olenkohan siltikin liian vanha moiseen touhuun, mun ikäloppua pimppaakiin nuoltiin. Ajatella, kun en mä edes sheivaa.

Vierailija
5/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka järkevä nyt telkassa imuuttaa ja nuolee persreikää...ei ole helvetti toisilla mitään rajaa. Ja iällä ei ole väliä YÖK

Vierailija
6/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastin viime yönä seksi äaviomiehheni kanssa. Sain 2 orgaasmiakin. Olenkohan siltikin liian vanha moiseen touhuun, mun ikäloppua pimppaakiin nuoltiin. Ajatella, kun en mä edes sheivaa.

tuli ihan huono-olo!!!!!!! ei tollaset keski-ikäiset enää, eihän???? yäk rypyt vaan hyllyy ja pimpan vanhat juomut väpättää :((((((

Vierailija
7/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan 12-vuotiaat huonosti kasvatetut kersat käyttävät sanaa "muija".

Vierailija
8/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisivat persläpensäkin ruudulle leväyttää. ne pitää siitä.

Vierailija
9/9 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri tuo, että TELKKARISSA otetaan suihin, pannaan ja pussaillaan ihan avoimesti, on mun mielestä käsittämätöntä. Eikö sekin pimatsu, joka eilen sen Joukon kanssa ainakin lähes-pani, ole vähintään kihloissa? Hitto että on tyhmää sakkia, siis vielä tyhmempää kuin koskaan olisin osannut kuvitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä