Ottiko tuo vanha muija suihin bb:ssä?
Telkkari päällä samalla ku surffaan netissä, jaku katspin sinne niin mitä silmäni näkivät!
Kommentit (9)
No, idioottimaista touhua kuten tämä kausi näyttää kokonaisuudessakin olevan...
Huh, itsekin harrastan seksiä ja otan suihinkin, vaikka olen tuota vanhempi... Aloittajalle tiedoksi että kyllä noita puuhia harrastetaan vielä yli 18-vuotiaanakin. Ehkä jopa omat vanhempasi, hui.
Itse kysymykseen en osaa vastata kun en ole eläissäni moista turhuutta katsonut.
ja harrastin viime yönä seksi äaviomiehheni kanssa. Sain 2 orgaasmiakin. Olenkohan siltikin liian vanha moiseen touhuun, mun ikäloppua pimppaakiin nuoltiin. Ajatella, kun en mä edes sheivaa.
mutta kuka järkevä nyt telkassa imuuttaa ja nuolee persreikää...ei ole helvetti toisilla mitään rajaa. Ja iällä ei ole väliä YÖK
ja harrastin viime yönä seksi äaviomiehheni kanssa. Sain 2 orgaasmiakin. Olenkohan siltikin liian vanha moiseen touhuun, mun ikäloppua pimppaakiin nuoltiin. Ajatella, kun en mä edes sheivaa.
tuli ihan huono-olo!!!!!!! ei tollaset keski-ikäiset enää, eihän???? yäk rypyt vaan hyllyy ja pimpan vanhat juomut väpättää :((((((
Ainoastaan 12-vuotiaat huonosti kasvatetut kersat käyttävät sanaa "muija".
ja haluaisivat persläpensäkin ruudulle leväyttää. ne pitää siitä.
mutta juuri tuo, että TELKKARISSA otetaan suihin, pannaan ja pussaillaan ihan avoimesti, on mun mielestä käsittämätöntä. Eikö sekin pimatsu, joka eilen sen Joukon kanssa ainakin lähes-pani, ole vähintään kihloissa? Hitto että on tyhmää sakkia, siis vielä tyhmempää kuin koskaan olisin osannut kuvitella.
näytti. Muutenkin ihme panojakso, vai onko ne kaikki samanlaisia? Mä kun en yleensä katso koko roskaa.