Kumpi kauniimpi iPhonen 5 vai Lumia 920?
Kommentit (36)
iPhone on kuitenkin ehdottomasti parempi :)
Onko se kameran vika jos naama on ruma?
Heh. uudessa iphonessa ei ole mitään mitä ei kilpailijoillakin olisi.
Lumia920 voittaa tuon uuden iphonen joka asiassa.
Heh. uudessa iphonessa ei ole mitään mitä ei kilpailijoillakin olisi.
Lumia920 voittaa tuon uuden iphonen joka asiassa.
ruma ja vanhanaikaisen näköinen tuo uuden iphonen käyttis. Oli ihan jees viisi vuotta sitten mutta olisivat voineet uusia tuon. Jotenkin lapsellisen näköinen.
Ehdottomasti, kaikki elektroniikka tässä perheessä Applen enkä muuta kaipaa.
Mutta itse tykkään sen hillitymmästä tyylistä.
Käytössä ollut jo 7/2012 alkaen Lumia 900, joka on osoittautunut erittäin hyvin toimivaksi työ- ja vapaa-ajan käytössä; sähköpostit, nettiselain, karttapalvelut, kamera panoraamakuvaus/esim. seitsemän erilaista valokuvasovellusta ja Market place sovellukset yms. hyvin toimivia kaikkiin tarpeisiin.
Ei ole ollut teknisiä ongelmia ja virta riitää hyvin useamman päivän ajan yhdellä latauksella.
Ainostaan näytön kirkkaus ulkona aurinkoisella säällä on joskus ollut vajaavainen.
Taitaa Lumia 920 olla vieläkin parempi ja hankin senkin kunhan tulee saataville.
Käytössä ollut jo 7/2012 alkaen Lumia 900, joka on osoittautunut erittäin hyvin toimivaksi työ- ja vapaa-ajan käytössä; sähköpostit, nettiselain, karttapalvelut, kamera panoraamakuvaus/esim. seitsemän erilaista valokuvasovellusta ja Market place sovellukset yms. hyvin toimivia kaikkiin tarpeisiin.
Ei ole ollut teknisiä ongelmia ja virta riitää hyvin useamman päivän ajan yhdellä latauksella.
Ainostaan näytön kirkkaus ulkona aurinkoisella säällä on joskus ollut vajaavainen.
Taitaa Lumia 920 olla vieläkin parempi ja hankin senkin kunhan tulee saataville.
Eihän tolla lumia 900 luurilla pysty edes internetiä selaan kun on niin epätarkka näyttö
iPhone 5. mulla on iphone 4 ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
Vaan iPhone3GS, ja iPhone5 on nätimpi malli kuin tuo 3GS. Ja mielestäni iphone5 tyylikkäämpi kuin Lumia.
http://www.apple.com/iphone/
En kyllä ostaisi puhelinta pelkän ulkonäön perusteella eikö Lumiasta käyttökokemusta. Sen sijaan Iphone on käytössä osoittautunut iha huipuksi.
Lumian aattelin ostaa,punaisena varmaankin.
kuukauden ja erittäin tyytyväinen olen ollut, toimii kuin unelma. Tekisi mieli tuota uuttakin Lumiaa, se vasta kaunis ja varmasti myös hyvälaatuinen onkin.
Iphone on kyllä niin last season kuin vain olla ja voi. UUdessa mallissa ei ole mitään uutta paisti joku kämänen liitin, joka tekee sen ettei uutta laitetta voi käyttää vanhijen kanssa. Makee uudistus, hah.
kuukauden ja erittäin tyytyväinen olen ollut, toimii kuin unelma. Tekisi mieli tuota uuttakin Lumiaa, se vasta kaunis ja varmasti myös hyvälaatuinen onkin.
Iphone on kyllä niin last season kuin vain olla ja voi. UUdessa mallissa ei ole mitään uutta paisti joku kämänen liitin, joka tekee sen ettei uutta laitetta voi käyttää vanhijen kanssa. Makee uudistus, hah.
Ei kumpikaan vaan Samsung Galaxy S3
Ei kumpikaan vaan Samsung Galaxy S3
Lumia sentään tuntuu "rautaselta"
http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_920-pictures-4967.php