12.9.2012: mitä teillä on ruokana tänään?
meillä on uunimakkaroita ja pottumuussia.
uunimakkaroiden päälle olen myös vähän laittanut sipulia ja juustoa.
kurkkusalaattia lisukkeena.
ja sinappia tietty myös saatavilla makkaroille.
ruokajuomana toimii raikas maito!
kyllä lapset ja mies tykkää. :))
Kommentit (42)
täytteiksi jauhelihaa tacokastikkeessa, uunipaprika suikaleita, omatekosita tomaattisalsaa, smetanaa, japaistettuja halloumisiivuja. Jälkkäri banaanikakkua
ja lisäksi eilen poimittuja kanttarelleja. Nyt on keitto porisemassa.
2-vuotiaan toisena ruokana muussin kanssa lohta. Itse söin vähän mozzarellasalaattia ja munakkaan. Koitan pudottaa painoa. Mies ei ole vielä syönyt, koska on töissä, mutta luulen että salaattia vetää hänkin.
Eli makaronilaatikkoa, salaattia ja niitä nakkeja.
Tänään ruokana pinaatti-perunamuussia ja tofuburgerit ja salaattia.
Maidotonta & munatonta makaronilaatikkoa, jossa paprikaa ja kesäkurpitsaa seassa. Lisäksi salaatti.
Aikuisilla juomana vesi ja lapsilla maito/kauramaito.
Hyvin maistui!
meillä ei syödä koskaan nakkeja. merquezejä tai chippolaattaa joskus harvoin.
sääli, nakit ja makkara olis niin helppo ruoka.
Vatajan nitriitittömistä nakeista. Laitoin mukaan tavanomaisten ainesten lisäksi vähän kaalia, mitä jäi ylitse kun tein kaalilaatikkoa viime viikolla. Lounasaikaan syötiin vain riisipiirakoita ja porkkanaa kerhoeväinä.
ja mitä ihmettä ovat tofuburgerit?:o
Nakkeja ja ranskalaisia. Pitäis keventää ruokavaliota, mutta menkat tulossa ja hirvee hiilihydraatti-rasvahimo päällä :P
tykänneet nakeista tai makkaroista ja ilmankin pärjää
Riisiä, tex-mex-maustettua jauhelihaa, juustoraastetta, guacamolea, salsaa, jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, herneitä, suolakurkkua
saa ottaa lautaselle joko sellaisenaan tai kääriä tortillan sisään
ja nakkikastiketta bratwurstista. Kastikkeena kolmen sipulin kermakastike vai mikä se nyt onkaan.
Lisäksi salaattia ja juomana san pellegrinoa.
Siinä päivällinen. Minä ja mies tykätään. Juomaksi raikasta vettä.
Oli wokkia. Kanaa soijakastikkeella maustettuna, malesia- wokkivihanneksia ja nuudeleita. Perään kastikepussi ja pähkinäöljyä. 15 min ja hyvää.
eli uunimakkaraa ja perunamuussia.
Sämpylöitä ja näkkäriä juustolla.
Maitoa ja vettä ruokajuomaksi.
Hyvin näytti maistuvan.