uskomattoman surkea seksielämäni :(
Siis voitteko kuvitella, että olen harrastanut seksiä koko elämäni aikana varmaan alle 300 kertaa. Ikää 35 vuotta. Yksi pitkä suhde 12 vuotta, sitä ennen muutama yhen illan juttu. En ole koskaan saanut orgasmia käsin tai suuseksillä, yhdynnästä puhumattakaan.
Kyllä masentaa. Kaikenlisäksi olen tosi sievä, ihan älykäs, hyvä kroppanen, ei mitään vikaa "päällisin puolin". Mutta seksielämä, voi taivas. Tätäkö loppuelämä?
Ja lisäys: omin käsin saan orkun, mutta aika harvoin haluan sitäkään.
Olenko viallinen?
Kommentit (11)
Itseasiassa inhoan koko toimitusta. Iljettävää. Olo on kuin huoralla :( Kun on pakko panna vaikkei itse yhtään halua ;(
Minulla ja nykyisellä naisellani oli molemmilla opettelua sen kanssa, että sain hänelle orgasmin tuotettua. Hänen piti rentoutua ja minun piti opetella käyttämään sormia oikealla tavalla oikeista paikoista.
Ensimmäiseen orgasmiin tein 45 minuuttia yhtäkestoista sormityötä liukkarin kanssa. Sain niistä harjoituksista varmaan jonkun jännetupin tulehduksen käteen, kun se oli kipeä ;) Ei harmittanut, koska halusin hänelle antaa orgasmin. Myöhemmilläkin kerroilla kesti yhtä kauan, kunnes vähitellen hän alkoi niitä saamaan helpommin. Nykyään siinä kestää 15-30 minuuttia, kun olemme oppineet taitavammiksi.
Sano miehellesi, että haluat teidän opettelevan orgasmin tekemistä sinulle.
En nyt niin valtavasti tuota naisten käsittämätöntä kemiaa ymmärrä, mutta miehenä on kokemusta valitettavasti siitäkin, kun joutui harrastamaan seksiä ihmisen kanssa jota en halunnut. Silloin en minäkään kokenut mitään himoa enkä saanut vaikka tyhjennyksen sai jotenkin tehtyäkin. Melkein vastenmielistä.
Oletko siis aina ollut miesten kanssa, joita et ole edes halunnut? Ja jos niin miksi?
Mulla on ollut miehiä joita olen halunnutkin, mutta seksi on aina jotenkin tökkinyt. En tiedä miksi. En vaan saa siitä mitään. Tykkään suudella ja olla ihastunut, mutta siinäpä se. Parempi olisi olla yksinasuja, mutta mies ei suopstu eroamaan vaan haluaa naida mua vaikka inhoankin sitä. Luulis häntäkin ärsyttävän. Olen antanut mennä vieraisiin niin EI HALUA?!!
ap
Semmoista 20/6, harmi vaan, kuin en itse voi auttaa sinua 21/6,5lla
Meillä oli tyttöystävän kanssa upeaa seksiä siihen asti kunnes tuli lapsi. Ennen raskautta tyttöystäväni oli sanonut että seksi jatkuu myös synnytyksen jälkeen ja jopa lupasi että saisin aivan niin usein kuin haluaisin. Seksi on ollut minulle suhteessa yksi tärkeä osa, ei tietenkään ainoa, mutta mielestäni kuuluu kuitenkin parisuhteeseen.
Toisin kävi. Lapsen tulon jälkeen seksi loppui käytännössä siihen. Vuoden jälkeenkään ei vielä tipu. Olen antanut aikaa, rauhaa, tilaa. Ja sitten hemmotellut, tehnyt parhaani saadakseni hänet syttymään, mutta täysin turhaan. Tämä tulee todennäköisesti tuhoamaan meidän suhteen, koska toista osapuolta ei haluta lainkaan ja minä haluaisin vähintään useita kertoja viikossa. Odottelen yhä ensimmäistä kertaa tänä vuonna.
Joten jos olet mies ja sinulle on seksi vähimmässäkään määrin tärkeää, älä usko naisen lupauksiin seksin jatkumisesta lapsen saamisen jälkeen. Raskauden alkuun asti naista kiinnosti ja siihen loppui sänkypuuhat. Olo on todella petetty.
Minulla oli ensin sillä tavalla, että en pitänyt, mutta en myöskään vihannut seksiä. Tuntui, että miehen tyydyttäminen kuului ikäänkuin velvollisuuksiini.
Seksiä harrastettiin kuitenkin usein ja lopulta usean vuoden jälkeen aloin todella pitää rakastelusta ja opin saamaan orgasmeja. Nyt panettaa enemmän kuin miestä. Seksi on nyt ihanaa ja pian synnytän. En voisi kuvitella enää elämää ilman mulkkua.
Nyt panettaa enemmän kuin miestä. Seksi on nyt ihanaa ja pian synnytän. En voisi kuvitella enää elämää ilman mulkkua.
Ja muista ettei koliikki ole syy pihdata.
Ihan vaan että, mistä sinä kiihotut? Uskallatko itse mielessäsi ajatella sellaisia, tuhmia ehkä oikeassa elämässä mahdollisesti täysin kiellettyjä fantasioita jotka sinua ehkä kiihottaisivat, mutta sinun sisäiset moraalisäännöt kieltävät sellaiset ajatukset. Uskaltaisitko puhua niistä miehesi kanssa? Voisitteko kiihottua niistä jutuista yhdessä?
Täälläkin palstalla kerrotaan, miten vaikeuksien kautta voittoon voi opetella tekemään kaikenlaisia kikkakuutosia, oikeesta kohtaa oikealla lailla käsin kiihottamista, nuolemista, suihin ottamista. Mutta porukat unohtaa kaikista kiihottavimman ruumiinosan kokonaan. Eli korvienvälin. Jos miehetkin joskus miettisivät miten voi mälli lentää masturboidessa alta minuutin , mutta kun on naisen kanssa, pitää muija imuttaa, niin että kitalakeen koskeen. Että mikä mättää. Eikö pitäisi olla toisin päin? Ajattele mies jos olisikin niin että minuutissa olet siinä kulminaatiopisteessä ja sitten vartin pitkität ja sen jälkeen annat mennä. Eikö olisikin makeeta?
Naisetkin tuppa ajattelelemaan että tässä nyt nätisti rakastellaan että kyllä kohta varmaan alkaa...Ja oikein keskitytään siihen tekemiseen ja että olenko ny vamasti hyvän näkönen tässä asennossa.
Sitten on pareja jotka tietää luonnostaan että heille esimerkiksi tosi tuhmien puhuminen rakastellessa on se juttu, toisille kaikenlainen kielletyillä ajatuksilla yhdessä leikkiminen ja rooli/fantasioiminen pistää pimpsan turpoamaan kiihotuksesta ja tehotipan peniksen päähän. Eikä siinä tarvita mitään extremeä tai kimppaa tai muuta, ja silti seksi on jännää. Tai jos ne on ne jutut, niin sekin on ihan ok.
Ihan vaan että, mistä sinä kiihotut? Uskallatko itse mielessäsi ajatella sellaisia, tuhmia ehkä oikeassa elämässä mahdollisesti täysin kiellettyjä fantasioita jotka sinua ehkä kiihottaisivat, mutta sinun sisäiset moraalisäännöt kieltävät sellaiset ajatukset. Uskaltaisitko puhua niistä miehesi kanssa? Voisitteko kiihottua niistä jutuista yhdessä?
Täälläkin palstalla kerrotaan, miten vaikeuksien kautta voittoon voi opetella tekemään kaikenlaisia kikkakuutosia, oikeesta kohtaa oikealla lailla käsin kiihottamista, nuolemista, suihin ottamista. Mutta porukat unohtaa kaikista kiihottavimman ruumiinosan kokonaan. Eli korvienvälin. Jos miehetkin joskus miettisivät miten voi mälli lentää masturboidessa alta minuutin , mutta kun on naisen kanssa, pitää muija imuttaa, niin että kitalakeen koskeen. Että mikä mättää. Eikö pitäisi olla toisin päin? Ajattele mies jos olisikin niin että minuutissa olet siinä kulminaatiopisteessä ja sitten vartin pitkität ja sen jälkeen annat mennä. Eikö olisikin makeeta?Naisetkin tuppa ajattelelemaan että tässä nyt nätisti rakastellaan että kyllä kohta varmaan alkaa...Ja oikein keskitytään siihen tekemiseen ja että olenko ny vamasti hyvän näkönen tässä asennossa.
Sitten on pareja jotka tietää luonnostaan että heille esimerkiksi tosi tuhmien puhuminen rakastellessa on se juttu, toisille kaikenlainen kielletyillä ajatuksilla yhdessä leikkiminen ja rooli/fantasioiminen pistää pimpsan turpoamaan kiihotuksesta ja tehotipan peniksen päähän. Eikä siinä tarvita mitään extremeä tai kimppaa tai muuta, ja silti seksi on jännää. Tai jos ne on ne jutut, niin sekin on ihan ok.
jos oikein rehellisesti vastaan, kiihotun eräästä työpaikkani miehestä, jota olen pari kertaa tapaillut(tiedän, on väärin eikä saisi)
Hänen kanssaan voisin tehdä mitä vaan, pelkkä ajatus seksistä saa minut kostumaan. En siis kaipaa muuta kuin tuota miestä, mutta me molemmat olemme varattuja, joten vaikeaa on. Lasten takia pitää kestää tuota omaa ukkoa, joka nyt ei kertakaikkiaan sytytä.
ap
onko seksi mennyt orgasmin miettimiseksi? kaikki lähtee siitä että pää tyhjenee ja voit keskittyä vain nautintoon. Toki siinä on avuksi myös taitava partneri :
Et ole viallinen, et vain ole löytänyt itseäsi