Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALOE VERA HYVINVOINTITUOTTEET! Etsin uusia jälleenmyyjiä

Vierailija
12.09.2012 |

Tervetuloa tutustumaan ALOE VERA Hyvinvointi- ja kauneustuotteisiin.

Tuotteet ovat luonnonmukaisesti valmistettuja ja sopivat vauvasta vaariin sekä eläimille.

Töitä vaille? Etsin uusia jälleenmyyjiä!

Työtä voit tehdä kuinka paljon itse haluat, miten, missä ja kenen kanssa!

Itse ryhdyin jälleenmyyjäksi äitiyslomalla ja tilasin vain omaan käyttöön koko perheelle.

Sitten aloin pikkuhiljaa myymään sukulaisille, naapureille yms.

Saan tästä rahaa sen verran, että voin olla lasten kanssa kotona.

Ota rohkeasti yhteyttä niin kerron mielelläni lisää.

SÄHKÖPOSTI: mindimandi@hotmail.com

KOTISIVUT: Tervetuloa - Aloe Vera Forever Verkkokauppa

FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/ALOE-...52351231449859

Tule tykkäämään!

VINK!

Kun myyt tuotteita tietyn määrän saat ILMAISET KOTISIVUT / VERKKOKAUPAN käyttöösi!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa, jossa ei ole tuotteen INCI-listaa esillä on minusta aina vähän epäilyttävä. Tässäkin kaupataan aloevera tuotteita, mutta mitä ne oikeasti sisältävät..? Tän tuotteen osalta en siis tiedä, mutta monen muun tuotteen kohdalla olen huomannut että sitä nimessä olevaa ainesosaa on siellä ehkä prosentti tai pari ja muu tuote onkin sitten synteettistä kemikaali-paskaa...

Vierailija
2/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli melkoinen uskonlahkomeininki. Tuli ahdistava olo heti, ja kun en halunnutkaan jälleenmyyjäksi minut sinne kutsunut pariskunta vainosi minua asialla vielä pitkään. Enää en erehdy verkostomarkkinointi/pyramidihuijausfirmojen esittelytilaisuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuputtaa niille jotain jonninjoutavaa höpölöpöä!

Mun rahat on mun rahoja ja sinähän et niitä ikinä tule näkemään. Ja jos haluan jotain ostaa, osaan mennä kauppaan.

Että mä vihaan verkostomarkkinoijia:

- Liisa, tässä terve pitkästä aikaa. Mitä kuuluu?

Ja sitten kun toinen ilahtuu, että kaveri, jota ei ole nähnyt pitkään aikaan kutsuukin johonkin esittelytilaisuuteen. Aina jää paskan maku suuhun ja pistän numeron älä vastaahan.

Vierailija
4/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puhu sille vieläkään ja nyt jo vähän naurattaa, että lurkin vaunujen kanssa pusikoissa, etten vaan törmää siihen ja sen saippuavaahtoesitelmiin.

Parasta oli eksän setä, joka oli aina pakko kutsua juhliin ja kaikki piileskeli siltä, ettei se pääse pitämään myyntipuheita! Me mietittiin sata kertaa, että millä tekosyyllä sen vois jättää kutsumatta. Usein jätimmekin. Täti vaan alkoi sitten jossain vaiheessa ihmettelemään, etteivät saaneet kutsua häihin tai ristiäisiin ;-)

Vierailija
5/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan lapset.

Eikö nuo moskat välttämättä mitään luomua ole vaikka väität. Et ole itse käynyt tehtaalla

Vierailija
6/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa perustettu verkostomarkkinointiin kriittisesti suhtautuva kansalaisjärjestö Pyramid Scheme Alert saa jatkuvasti kyselyjä siitä, "Onko tämä tai tuo verkostomarkkinointiyritys laiton pyramidijärjestelmä" (pyramidihuijaus eli laiton pyramidipeli)? Vastauksena heille annetaan seuraava:

Jos (1) uusien osallistujien värvääminen on järjestelmän pääasiallinen tulonlähteen toive, (2) palkkiojärjestelmä tarjoaa palkkioita monelta eri tasolta "alalinjasta", (3) suurin osa rahoista menee ylimmille tasoille, (4) palkkiojärjestelmä edellyttää sinun ostavan toistuvasti tai kuukausittain tuotteita ja (5) on vain vähän jälleenmyyntiä (muille kuin jälleenmyyjille ja heidän perheilleen) -- niin kyse on huijauksesta (eli laittomasta pyramidipelistä).

Tätä samaa arviointimenetelmää tulisi viranomaisten soveltaa eri puolilla maailmaa arvioidessaan laillisen ja laittoman kaupankäynnin välistä eroa monitasomarkkinointijärjestelmissä. Näiden kriteerien mukaan lähes jokainen tunnettu verkostomarkkinointiyritys toimii kuin laiton pyramidipeli (noin 99 %).

Laiton pyramidipeli on aina naamioitu muistuttamaan laillista kaupankäyntiä, vedonlyöntiä tai sijoitustoimintaa. Sen vuoksi sen paljastaminen on vaikeaa. Ellei kuluttaja ja ehdokas verkostomarkkinoijaksi tee yllä olevan testin kaltaista tutkimusta ennen järjestelmään liittymistään, on totuuden löytäminen vaikeaa liittymisen jälkeen, koska silloin on jo "oma lehmä ojassa", eli rahat ja maine ovat kiinni järjestelmässä.

Kestää yleensä viikkoja, kuukausia tai vuosia ennen kuin järjestelmän todellinen luonne paljastuu petetyille kuluttajille. Osalle se ei paljastu koskaan, ja osa huijatuista alkaa itse huijata ammatikseen muita, kun on oppinut ylälinjansa sponsoreilta sen, miten se tehdään. Näin hänestä tulee petoksen ammattilainen, joka huijaa ihmisiä elantonsa eteen ja rikastuakseen muiden kustannuksella.

Vierailija
7/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänestä tulee petoksen ammattilainen, joka huijaa ihmisiä elantonsa eteen ja rikastuakseen muiden kustannuksella.

Vierailija
8/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinoinnissa värvätään tarkoituksella liikaa yrittäjiä eli myyjiä ja verkoston rakentajia, mistä syystä suurin osa osallistujista häviää rahan ja työpanoksen henkilökohtaisena tappiona, mistä suuri osa menee verkoston ylätasoilla oleville kouluttajille ja pääyhtiölle.

http://www.inri.fi/verkostomarkkinointi/sisallys.htm

Vierailija
9/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä puolustelusi?

Vierailija
10/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä jos aivastaa niin on heti 3 aloe vera myyjää tököttiä tyrkyttämässä.

Huvitti yksi myyjä suu vaahdossa selitti kuinka elimistö syö itseään sisältäpäin ja että mitä pahemmalta tökötti maistuu sitä huonommassa jamassa elimistö jo on.

Jotenkin tuli mieleen vanha lastesatu keisarin uudet vaatteet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän