Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niiltä pelkästään tyttöjä haluavilta äiideiltä

Vierailija
12.09.2012 |

jäänyt lapsuuden nukkeleikit jotenkin kesken? Ennen tätä av-palstaa en koskaan ole törmännyt moiseen ilmiöön - siis että poikalapseen ollaan pettyneitä. Ei ole kovin monta vuosikymmentä siitä, kun oli nimenomaan hienoa saada poika! En nyt tarkoita että siihenkään ajattelutapaan pitäisi palata, mutta miksi ihmeessä on "ihanampaa" saada tyttö kuin poika? Molemmat ovat ihania!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt lapsuuden autoleikit väliin? hmmmm...

Vierailija
22/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin pojan. En voi sietää mitään prinsessaleikkejä tms. Aika pieni todennäköisyys on sille, että poika alkaisi samanlaiseksi draamakuningattareksi kuin useimmat tuntemani tytöt.

Noh, esikoinen poika ja kuopus tyttö. Olen selvästi läheisempi pojan kuin tytön kanssa. Meillä on paljon enemmän yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näihin ketjuihin tullaan heti kertomaan, kuinka hankalat välit omaan äitiin on, ja siksi on ihan turha olettaa, että äidit ja tyttäret olisivat kovin läheisiä. Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on vinksahtaneet mulkeroäidit, mutta suurimmalla osalla meistä ei ole, vaan ihan tavalliset äidit jotka ovat yrittäneet parhaansa. Ja suuri osa meistä tyttäristä kokee äitinsä läheiseksi. Jos omat kokemukset äitisuhteesta on myönteiset, ja jos on itse hyvä äiti lapsilleen, on ihan hyvät mahdollisuudet että tytär on läheinen koko elämän.

Vierailija
24/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että näin poikalasten äitinä tunkeudun keskusteluun, mutta itselleni oli nimenomaan helpotun joka kerralla että sain kuulla poikauutisia ultrassa.

Olen myös lapsena leikkinyt paljon enemmän poikien kanssa enkä aikuisenakaan ole ollut mikään "tyttöjenilta" tyyppiä.

En viihdy "akkalaumoissa".

Pojat ovat olleet hyvin läheisiä kanssani. Aiva samalla tavalla kun olen itse läheinen omalle äidilleni. Ei siinä ole sukupuolieroa.

Vierailija
25/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kepposia teki. Milloin oli työntänyt hiustenkuivaajaan hiuspinnejä, että siitä käynnistäessä tulikin liekinheitin, milloin poltti jotain kylppärin lavuurissa, niin että isänsä kuivumassa olleet valkoiste paidat nokeentuivat ja mitä kaikkea muuta...

Jokaisen jutun jälkeen olin entistä vakuuttuneempi, etten missään tapauksessa halua poikaa. Hermoni eivät kestäisi tuollaista! Mies vielä ilmoitti, että heidän suvussaan on pelkkiä poikia. Tuo tieto sai minut harkitsemaan lapsen tekoa 10 vuotta. Sitten ajattelin, että kestän ehkä yhden pojan. Jos eka olisi poika, en voisi tehdä enempää, sillä useampaa en kestäisi enkä voisi ottaa riskiä toisesta pojasta.

Eka oli poika, mutta syntyi kuolleena. Sen jälkeen olemme saaneet kolme tyttöä.

Ja kyllä ne tytöt ovat monesti äidille läheisempiä. Täälläkin moni valittaa, kuinka anoppi ei välitä heidän lapsistaan, mutta sen sijaan käy jatkuvasti tyttäriensä luona ja paapoo näiden lapsia. Minullekin tytöt ovat läheisiä. Ovat jo murroisikäisiä, eikä ole ollut ongelmia, vaikka moni sanoo tytöistä "odotanhan, kun ne tulevat murrosikään".

Minulle poikien maailma on täysin vieras ja sellaiseksi myös jää. Itselläkin on vain sisko. Tuskin menetän mitään.

Vierailija
26/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näihin ketjuihin tullaan heti kertomaan, kuinka hankalat välit omaan äitiin on, ja siksi on ihan turha olettaa, että äidit ja tyttäret olisivat kovin läheisiä. Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on vinksahtaneet mulkeroäidit, mutta suurimmalla osalla meistä ei ole, vaan ihan tavalliset äidit jotka ovat yrittäneet parhaansa. Ja suuri osa meistä tyttäristä kokee äitinsä läheiseksi. Jos omat kokemukset äitisuhteesta on myönteiset, ja jos on itse hyvä äiti lapsilleen, on ihan hyvät mahdollisuudet että tytär on läheinen koko elämän.

Mutta unohdetaan edes yrittää sen pojan kanssa kun eihän siitä nyt mitään shoppailukaveria saa.

Ei ihme, etteivät miehet käy kauheasti äitiensä luona....

Vierailija
27/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toisin kuin tyttölasten äidit SAAVAT sanoa "säälivänsä" pelkkien poikien äitejä), niin itse tunnen jonkinlaista säälintapaista äitejä kohtaan, joilla on ainoastaan tyttölapsia. Tyttölasten elämä vaan on, miten sen nyt sanoisi...tylsempi.

Tulipahan sanottua.

Vierailija
28/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta voi sanoa, että on nukkeleikit jäänyt kesken :D

En tykännyt yhtään leikkiä nukeilla ja barbeilla.

Oikeasti, älkää tuudittautuko siihen uskoon, että siitä tytöstä tulee automaattisesti läheisempi kuin poika :)

Heistä tulee juuri niin läheisiä kuin itse suot! Ja lapsi suo. Jos on alusta asti pojasta sitä mieltä, ettei niin läheiseksi tule eikä edes yritä, niin ei sitten tule :)

Ja jos tytön kanssa yrittää liikaa olla "kaveri" voi joutua huomaamaan, että käytöksellään ajaa tytärtä kauemmas :)

Miettikää sitä miten itse käyttäydytte, ennen kuin toivotte :)

Vierailija
29/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne tytöt ovat monesti äidille läheisempiä. Täälläkin moni valittaa, kuinka anoppi ei välitä heidän lapsistaan, mutta sen sijaan käy jatkuvasti tyttäriensä luona ja paapoo näiden lapsia. Minullekin tytöt ovat läheisiä. Ovat jo murroisikäisiä, eikä ole ollut ongelmia, vaikka moni sanoo tytöistä "odotanhan, kun ne tulevat murrosikään".

Minulle poikien maailma on täysin vieras ja sellaiseksi myös jää. Itselläkin on vain sisko. Tuskin menetän mitään.

ja surullista, että kerrot esikoispoikasi kuolleen. Ja sitten lopussa ilmoitat, että "tuskin menetän mitään", vaikka ei ole poikia ja itselläsikin vain sisko. Miten voit ajatella ettet menetä mitään, vaikka ainoa poikasi kuoli? Siis minusta tuo on aivan karmean surullista, kauhistuttaa ajatuskin miten kylmästi ajattelet. Vai kirjoititko/ymmärsitkö jotenkin väärin?

Vierailija
30/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toisin kuin tyttölasten äidit SAAVAT sanoa "säälivänsä" pelkkien poikien äitejä), niin itse tunnen jonkinlaista säälintapaista äitejä kohtaan, joilla on ainoastaan tyttölapsia. Tyttölasten elämä vaan on, miten sen nyt sanoisi...tylsempi.

Tulipahan sanottua.

Vierailija
31/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän mitä kirjoitit. Mieti sitä äitiä jolla on kuollut vastasyntynyt sylissään. Voi helvetti sun järjenjuoksua, varmasti väänsit viestä haavassa.

Vierailija
32/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja surullista, että kerrot esikoispoikasi kuolleen. Ja sitten lopussa ilmoitat, että "tuskin menetän mitään", vaikka ei ole poikia ja itselläsikin vain sisko. Miten voit ajatella ettet menetä mitään, vaikka ainoa poikasi kuoli? Siis minusta tuo on aivan karmean surullista, kauhistuttaa ajatuskin miten kylmästi ajattelet. Vai kirjoititko/ymmärsitkö jotenkin väärin?

Toki asia oli kamala silloin kun se tapahtui. Mutta ajatellaanpa näin: poika olisi jäänyt ainoaksi, enkä olisi koskaan saanut kaipaamaani tyttöä. En tiedä, olisinko pystynyt olemaan hyvä äiti pojalle. Jälkeen päin olen miettinyt, että luonto järjesti asian näin, jotta sain kaipaamani tytön (tyttöjä).

Vierailija
33/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstisi luettuasi ymmärrän, että oli tosiaan varmaan parempi että niitä poikia ei sinulle tullut.

Jessus.

Vierailija
34/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla synnynnäiset sairaudet ovat yleisempiä; autismi, aspergerin oireyhtymä, adhd, psykopatia, tourette... lista on pitkä. Pojan synnyttäminen lyhentää synnyttäjän elinikää. Poikiin menee enemmän rahaa kuin tyttöihin ja heitä on hankalampi kasvattaa. Pojat ovat usein joko koulukiusaajia tai kiusattuja. Pojat ovat epäempaattisia ja heistä tulee usein rikollisia. Pojat eivät tuo kotiin sellaista hyvää tunnelmaa, jonka tytöt tuovat.

Vierailija
35/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla synnynnäiset sairaudet ovat yleisempiä; autismi, aspergerin oireyhtymä, adhd, psykopatia, tourette... lista on pitkä. Pojan synnyttäminen lyhentää synnyttäjän elinikää. Poikiin menee enemmän rahaa kuin tyttöihin ja heitä on hankalampi kasvattaa. Pojat ovat usein joko koulukiusaajia tai kiusattuja. Pojat ovat epäempaattisia ja heistä tulee usein rikollisia. Pojat eivät tuo kotiin sellaista hyvää tunnelmaa, jonka tytöt tuovat.

Vierailija
36/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöt, ne perheen ylpeydet, huoraavat kaduilla meikkirahojen toivossa.

Vierailija
37/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöt, ne perheen ylpeydet, huoraavat kaduilla meikkirahojen toivossa.

Vierailija
38/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aina sydänystäviä jotka ovat äitinsä kanssa väleissä? Höpö höpö. Jatkuvasti täälläkin vingutaan, miten paska äiti minulla on. Miniänähän tälläiset ovatkin sitten oikeita kauhuja. Vain se oma rakas äiti on ihana mutta auta armias sitä ukon äitiä, sehän on kaiken pahuuden ruumiillistuma.

Vierailija
39/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska olet!

pidä paikkaansa?

Vierailija
40/58 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kunnollisia ihmisiä niistä on tullut, ei edes aspergeriä eikä tourettea.

Pikkutytöt on sellasia diivailijoita ja pikkuprinsessoja, en olisi osannut sellaisten kanssa olla ollenkaan. Pojat on reiluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän