Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään kuulla että syöpäni on levinnyt.

Vierailija
12.09.2012 |

Haluatko kysyä jotain? Terkkusii tutuille!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan itse pystyisi vastaavaan.

Vierailija
42/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan itse pystyisi vastaavaan.

kuin ottaa vastaan se mitä tulee ja elää sen mukaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vieläkään mitään kipuja? Et tietäisi mitään jollei olisi todettu?

Vierailija
44/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kun on ollut metastaasi. Mutta melko lieviä eli jos en olisi tiennyt olevani vakavasti sairas niin en olisi ehkä lääkäriin mennyt valittamaan.

ap

Vierailija
45/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eri syöpä mutta aika samaan tahtiin meillä tauti edennyt, mullakin uusi nyt ja leikattiin ja tänään aloitettiin uudet hoidot.

Ei se jäljellä oleva elinaika ole niin olennainen asia vaan se, miten sen käyttää. Olen aika sinut sen kanssa, että kuolen. Ihmettä odotellessa kun voi elää niin hyvää elämää kuin hoitojen ja voinnin puolesta pystyy!

Tsemppiä ap:lle, hengessä mukana!

Vierailija
46/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko välillä "terve"?

Vierailija
47/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko välillä "terve"?

Tästä ei voi terveen papereita saada kun oli jo silloin levinnyt. Terve toki olen tavallaan koko ajan ollut, ainut vaiva ja haitta on tähän mennessä tullut leikkauksista ja lääkkeestä ja henkisestä prosessista.

Vierailija
48/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sairasti syöpää melkein viisi vuotta, ja menehtyi nyt jokin aika sitten.

Meidän mielestämme hän sai hyvää hoitoa, ja erityisesti viimeisinä päivinä koimme hoidon myötäelävänä ja lämpimänä. Kivunlievityskin oli hyvä. Meille jäi surusta huolimatta hyvä mieli.

Toivottavasti sinulla kuitenkin on tuohon vielä kauan kauan aikaa.

Vierailija
49/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet? Olet käynyt psykologilla tms. keskustelemassa?

Vierailija
50/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntuisi hirveältä jättää lapset ilman äitiä, vaikka tiedänkin että parempaa isää heille saa hakea. Sinulla on varmaan alkuun ollut samat aatokset, mutta jossain vaiheessa tulee ilmeisesti siis hyväksyntä?

t. kyselen tyhmiä

Vierailija
51/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se jäljellä oleva elinaika ole niin olennainen asia vaan se, miten sen käyttää. Olen aika sinut sen kanssa, että kuolen. Ihmettä odotellessa kun voi elää niin hyvää elämää kuin hoitojen ja voinnin puolesta pystyy!

ap

Vierailija
52/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tulevaan!

Vierailija
53/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntuisi hirveältä jättää lapset ilman äitiä, vaikka tiedänkin että parempaa isää heille saa hakea. Sinulla on varmaan alkuun ollut samat aatokset, mutta jossain vaiheessa tulee ilmeisesti siis hyväksyntä?

t. kyselen tyhmiä

kävin läpi ne mustimmatkin ajatukset ja mietin itsemurhaa jne. Siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin ja pystyin hyväksymään asian. Vaikea selittää mutta niin se vain meni ;) Olen käynyt yhden kerran juttelemassa ulkopuoliselle auttajalle, en koe tarpeelliseksi. Vertaistuki ja läheisten lämpimät ajatukset kannattavat.

ap

ap

Vierailija
54/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kun on ollut metastaasi. Mutta melko lieviä eli jos en olisi tiennyt olevani vakavasti sairas niin en olisi ehkä lääkäriin mennyt valittamaan.

ap

Mikä on metastaasi?

Vierailija
55/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on metastaasi?

ja kivut on olleet luonnollisesti siinä pallukassa eli etäpesäkkeessä eli metastaasissa. Yleensä ne eivät kuulema ole kipeitä elleivät paina jotain hermoa tms. Mulla jostain syystä ovat olleet.

ap

Vierailija
56/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkistyin tätä lukiessani. Mummoni kuoli syöpään muutama vuosi takaperin, ja oli hirveää seurata hänen romahtamistaan. Hän antoi periksi ennen aikojaan. On lohduttavaa kuulla, että vaikka olet tietoinen päiviesi rajallisuudesta, pystyt silti nauttimaan elämästä.

Iso halaus ja paljon tsemppiä Sinulle! Toivotaan ihmettä, tai ainakin sitä että pystyt viettämään aikaa lastesi kanssa mahdollisimman paljon ja mahdollisimman hyvässä kunnossa.

Vierailija
57/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaako sinua, että kuolisit? :((((((

Vierailija
58/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aloitit tämän viestin, että sait tänään tietää, että on levinnyt. Miksi ?

Olitko välillä "terve"?

Tästä ei voi terveen papereita saada kun oli jo silloin levinnyt. Terve toki olen tavallaan koko ajan ollut, ainut vaiva ja haitta on tähän mennessä tullut leikkauksista ja lääkkeestä ja henkisestä prosessista.

Vierailija
59/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että oli jo silloin levinnyt heinäkuussa 2011

silloin 2011 löytyi vain yhdestä imusolmukkeesta joka poistettiin. Mikä termipoliisi tänne tuli? ;)

ap

Vierailija
60/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaako sinua, että kuolisit? :((((((

Eikö me kaikki?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän