Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään kuulla että syöpäni on levinnyt.

Vierailija
12.09.2012 |

Haluatko kysyä jotain? Terkkusii tutuille!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään toivoa paranemisesta?

Vierailija
22/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ahdistaa jättää mies ja lapset tänne. Toivoahan on aina, ihmeitä tapahtuu jne mutta lääketieteen näkökulmasta mahdollisuus on kai prosentin luokkaa että olisin elossa kymmenen vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viivytystaistelu. Leikataan metastaasit aina kun löytyy ja ilmeisesti sytostaattia saan.

ap

Vierailija
24/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sun perhe on reagoinut sairauteen ja mahdollisesti tulevaan kuolemaan? Onko lapset kuinka pieniä, miten ne ymmärtää asian?

Vierailija
25/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vilpittömästi toivotan voimia ja jaksamista. Toivottavasti saat ihmeen!

Vierailija
26/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ahdistaa jättää mies ja lapset tänne. Toivoahan on aina, ihmeitä tapahtuu jne mutta lääketieteen näkökulmasta mahdollisuus on kai prosentin luokkaa että olisin elossa kymmenen vuoden päästä.

Ei kuolemaa pidä pelätä. Minun mielestä se on vaan jonkin uuden ajan alku ja uusi "seikkailu", jolloin elämä jatkuu jossain muualla.

Vierailija
27/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sun perhe on reagoinut sairauteen ja mahdollisesti tulevaan kuolemaan? Onko lapset kuinka pieniä, miten ne ymmärtää asian?

lapset (4-12v) kyselevät että milloin paranen jne. On yritetty puhua mahdollisimman rehellisesti asiasta kuitenkaan pelottelematta. Lapset jäävät tietenkin isänsä kanssa tänne kun minä lähden.

ap

Vierailija
28/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan sulla on elinaikaa?

Kukaan lääkäri ei anna

(tai ei ainakaan pitäisi) elinaikaennusteita. Tämä on tosi yksilöllinen tauti, mulla näyttäis olevan aika ärhäkästi etenevä. Muutamasta kuukaudesta moneen vuoteen.

ehkä riippuu syövästä, mutta esim äidilleni annettiin aikajana: 2 kuukautta - 2 vuotta.

Ja siinä pysyttiin eli äitini kuoli tuon aikajanan puitteissa. (aivoissa syöpä)

Lämmin hali ap:lle ja jaksamisia perheellesi.

Vierailija
29/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä suostu masentumaan, vaikka elämä koettelisi. Sellaisen neuvon antaisin.

Vierailija
30/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella olevan äärimmäisen ahdistunut tilanteestanne.

Toivoa kuitenkin on, ettet ihan heti ole lähdössä. Jorma Palokin sairasti levinyttä melanoomaa toistakymmentä vuotta.

Toivottavasti voitte perheenä nauttia kuitenkin yhteisistä hetkistä, joita on vielä.

Vierailija
31/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vaihtoehtoja kuin lääketieteellinen hoito? Kannustan ottamaan asioista selvää!!

Tsemppiä kovasti ja toivotan hyviä vointeja.

Vierailija
32/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei havaittu ajoissa?

Ja mikä on ajoissa? Luomi poistettiin kun se alkoi kasvaa mutta tauti oli jo silloin levinnyt imusolmukkeeseen. Ja nyt myöhemmin etäpesäkkeitä löytyy.

ap

särkikö imusuonia?

Vierailija
33/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jäävät tietenkin isänsä kanssa tänne kun minä lähden.

ap

Vierailija
34/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vaihtoehtoja kuin lääketieteellinen hoito? Kannustan ottamaan asioista selvää!!

Tsemppiä kovasti ja toivotan hyviä vointeja.

Suhtaudun varsin avoimesti muihinkin keinoihin.

Vierailija
35/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain suurentunut ja vähän kipeä luomi. Metastaasit olen tuntenut kipuna.

Joku kysyi mihin lähden. No, itse uskon että lähden henkimaailmaan josta synnyn joskus uudelleen.

ap

Vierailija
36/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se oli? Ja missä? Vai oliko se sellainen tyypillinen "musta rupi", aika pieni? Itselläni on paljon luomia, joita kovin vähän tarkkailen.

Vierailija
37/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nyt aikaa siitä kun luomi poistettiin

Vierailija
38/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se oli? Ja missä? Vai oliko se sellainen tyypillinen "musta rupi", aika pieni? Itselläni on paljon luomia, joita kovin vähän tarkkailen.

ja leikattaessa n sentin halkaisijaltaan. Tarkkarajainen mutta alustasta kohonnut ja musta. Pakarassa.

ap

Vierailija
39/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäkuussa 2011.

Vierailija
40/62 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset auringonottotavat sinulla oli?

On sellaisella alueella ettei ole saanut aurinkoa. En myöskään ole kärventänyt itseäni, ollut ulkomailla, palanut tms. Mä vain satuin saamaan sen. ap

Auringon säteilyn kokonaismäärä ratkaisee eikä se onko joku paikka peitetty tai peittämätön. Voi iskeä mihin kohtaan ihoa tahansa, iho on kokonainen elin.

Jopa vauva voi sairastua melanoomaan vaikka olisi huolella pidetty suojassa auringolta.

Toisilla vaan voida käydä paska mäihä vaikka kuinka eläisi 'oikein' ja suojaisi itsensä auringolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan