Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien ihmisten kunnioitus - onko sitä enää ollenkaan?

Vierailija
12.09.2012 |

88-vuotias Mauno Koivisto ja 83-vuotias Tellervo Koivisto joutuivat seisomaan koko matkan ratikassa, kun kukaan ei antanut heille paikkaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091216065218_uu.shtml

Näen vastaavaa käytöstä kaupunkibusseissa jatkuvasti, hyvin harva antaa paikkansa vanhuksille. Itse olen yli nelikymppinen, ja annan kyllä paikkani.

Kaikkihan olemme nähneet esim. Linnan juhlissa, miten hauras Mauno Koivisto jo nykyään on.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset "istuvat omassa maailmassaan". Valitettavasti tällainen käytös on leviämässä sieltä kuin syöpä muuallekin Suomeen.

Mitä pitää tapahtua, terrori-isku vai että heräätte siitä koomastanne huomaamaan että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin minä? Vai kärsiikö katu-uskottavuus jos katsotte jotain ihmistä silmiin?

Sitä saa mitä tilaa ja sitä niittää mitä kylvää. Karma is a bitch.

Vierailija
22/24 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset "istuvat omassa maailmassaan". Valitettavasti tällainen käytös on leviämässä sieltä kuin syöpä muuallekin Suomeen.

Mitä pitää tapahtua, terrori-isku vai että heräätte siitä koomastanne huomaamaan että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin minä? Vai kärsiikö katu-uskottavuus jos katsotte jotain ihmistä silmiin?

Sitä saa mitä tilaa ja sitä niittää mitä kylvää. Karma is a bitch.

että on tainnut jo levitä. Minä helsinkiläisenä annan paikkani vanhuksille. Joskus voi käydä myös niin, ettei huomaa tarvitsevaa. Silloin toivoisin että paikkaa tarvitseva saa suunsa auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on vieraantunut tämä upporikas eläkeläinen tavallisesta elämästä vai onkohan jäänyt vanhat ajat mieleen kun luulee, että julkiset tyhjennetään hänen ylhäisyytensä takia. No, sekin on totta että nuorisolla ei ole enää mitään käytöstapoja.

Vierailija
24/24 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljan hämeenlinnalaisessa paikallislehdessä joku mummo kirjoitti, että oli ollut rollaattorinsa kanssa liikenteessä, kun 4 nuorta miestä oli pysäyttäneet autonsa kohdalle. Olivat sitten tulleet mummon rollan viereen ja sanoneet, että nyt näytetään mummolle mu**kkua ja osa heistä olivat kusseet tämän rollaattorin päälle. Mummo oli tämän jälkeen soittanut poliisit mutta sieltä oli vastattu, että ei ole aikaa tulla paikalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän