Tarviiko noin 45 vuotiaat enään seksiä?
Kommentit (37)
toimii nykyään vain tamponin kantotelineenä.
Minkähän ikäinen pohtii tällaisia? Apua, isi ja äitikin harrastaa seksiä!
Mitenköhän tämän nyt ilmaisisi...
Nyt 44v ja seksi parasta ikinä. Vapautunutta, estotonta, nautinnollista ja muutoinkin noin ziljoona kertaa parempaa kuin se sählääminen joskus pikkutyttönä. Sängyssä elämä hymyilee myös meille ikälopuille kuoleman kohta korjaaville tylsille, rupsahtaneille ja ryppyisille keski-ikäisille ämmille. ;)
parikymppinen voi elää ilmankin....
voisin ihan hyvin olla lopun ikääni ilman seksiä, miehen takia vaivaudun silloin tällöin.
Seksi ei tunnu miltään. Jos jotain tuntemuksia on niin ne ovat vastenmielisiä. Voisi vaikka verrata siihen että joku vetäisi nenästä muutaman minuutin, ihan yhtä paljon kiihottaa.
Kyllä kaikenlainen rietastelu alkaa kauhistuttaa jo viimeistään 30:n kohdalla. Siinä samalla, kun hankkii pankkikirjan, luopuu tietokoneesta ja kirjoittaa mustekynällä kirjeen Suomen Televisioon, että Me Tammelat saisi lähettää uusintana.
Johon vain mies ei suostu usein ) :
mutta todellakin laatu korvaa määrää.
terv. kohta 49vee *hautaan kaatumassa*
,yli 45 vuotiaana tarvii ja vielä paljon vanhempanakin.
Annan silti miehelle aina kun hän haluaa, mutta se ei ole minulle mitenkään kiihottavaa, lähinnä pitkästyttävää. Eikä kyse ole siitä että mies olisi huono sängyssä, minusta vaan on tullut aseksuaali.
Minä ainakin tarvitsen seksiä säännöllisesti ainakin 2-4 krt viikossa. Muuten olen ärtyisä ja kamala akka.
mä repeän kohta koaka vaimoni on sairas ja tulee olemaan pitkään.
Kuten joku täällä jo totesikin, ei tätä nelikymppisen seksiä voi verratakaan siihen parikymppisen sähläilyyn... en ole enää yhtään epävarma itsestäni enkä häpeile vartaloani, vaan uskallan heittäytyä ja myös tarvittaessa opastaa kumppania estottomasti. Ja mieskin on aina valmiina :-)
n40 (mies 46)
40+ vuotiaat ovat jo toinen jalka haudassa, ei heitä kiinnosta enää seksi vaan valittavat vain vaibojaan.
:)