Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko noin 45 vuotiaat enään seksiä?

Vierailija
12.09.2012 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Sellainen kuuluu vain ja ainoastaan nuoremmille. Elämähän loppuu n. 40-vuotiaana....

Vierailija
2/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tämän nyt ilmaisisi...

Nyt 44v ja seksi parasta ikinä. Vapautunutta, estotonta, nautinnollista ja muutoinkin noin ziljoona kertaa parempaa kuin se sählääminen joskus pikkutyttönä. Sängyssä elämä hymyilee myös meille ikälopuille kuoleman kohta korjaaville tylsille, rupsahtaneille ja ryppyisille keski-ikäisille ämmille. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikenlainen rietastelu alkaa kauhistuttaa jo viimeistään 30:n kohdalla. Siinä samalla, kun hankkii pankkikirjan, luopuu tietokoneesta ja kirjoittaa mustekynällä kirjeen Suomen Televisioon, että Me Tammelat saisi lähettää uusintana.

Juu. Ja nutturan ja liinasen muistaminen ulos lähtiessä on niin paljon tärkeämpää kuin moiset hyihyi-touhut. Muuten onnikkakuski luulee ties miksi.

Vierailija
4/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan sitä niin paljon :)

Vierailija
5/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 48 v. En todellakaan tarvitse seksiä. Olen vanha kääkkä.

Äiti.

Mummo, mamma.

Seksi on nuorille, noin max 25-vuotiaille ja lapsettomille. Sitten kun ensimmäisen lapsen teet, et enää rakkaudesta, rakastumisesta ja seksitä mitään tajua, koska olet ÄITI.

Muistan vieläkin kaksi tapahtumaa kun olin noin 24-25-v.

Vedin pulkassa lapsia, 2 kpl, ja kapealla polulla tuli vastaan nuoripari. He pysähtyviät provosoivasti suutelemaan juuri kun ohitin heidät.

Minähän en tästä aiheesta enää mitään tiennyt, vanha äiti-ihminen.

Toinen tapaus. OLin edelleen noin 25 v, lapsia 2 kpl. Kerrostalon pyykkituvan avain piti aina hakea talonmieheltä erikseen, koska pyykkihuoneessa oli liikuskellut aiheetonta porukkaa. Kerran iltamyöhällä sitten menin kuivaushuoneeseen hakemaan lasten lakanoita. Tajusin, että paikalla oli muitakin. Talonmiehen poika, noin minun ikäiseni, oli tuonut pyykkihuonetilaan kapakkaruususensa, jonkun nuoren tyttösen, jonka kanssa oli siellä muhinoimassa. Tytön kasvoja piilotellen ja varjellen he hivuttautuivat säikähtäneenä paikalta pois, ja poika palasi takaisin pyytämään, etten kertoisi hänen vanhemmilleen: "olethan sinäkin joskus ollut nuori".

Vierailija
6/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Sellainen kuuluu vain ja ainoastaan nuoremmille. Elämähän loppuu n. 40-vuotiaana....

Elämä loppuu 30 vuotiaana.

15-vuotias nuori mies, minun ikioma poikaseni, sanoi: "jos 3-kymppisenä vielä on hengissä, on sama vetää ranteet auki".

Hän on nyt 24 v ja ollut toista mieltä asiasta jo useamman vuoden.

Vierailija
7/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin siis viidenkään vuoden päästä. Yliarvostettua hommaa!

Vierailija
8/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä loppuu 30 vuotiaana.

15-vuotias nuori mies, minun ikioma poikaseni, sanoi: "jos 3-kymppisenä vielä on hengissä, on sama vetää ranteet auki".

Hän on nyt 24 v ja ollut toista mieltä asiasta jo useamman vuoden.

silti vielä oon hengissä, ikää 35v. Mutta aika helvetin aknea elämä on, ei seksiä melkein 10 vuoteen ja muutenkin tökkii kaikki.

Vierailija
9/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me virkataan, leivotaan ja katsotaan Emmerdalea. ;-)

Vierailija
10/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nyt 35-vuotiaana. Ehkä aikaa keskittyä itseensä silloin enemmän...

Vierailija
11/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pisto-kääntö-vääntö-ja-se-siitä taas ei kamalasti kiinnosta.

Vierailija
12/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nuorten juttu

Vierailija
13/37 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve on ihmisestä kiinni, ei iästä. Aivan kuten kaikki muukin. Ihmisiä on erilaisia, kuka mitenkin. Koskaan ei voi ylleistää missään asiassa.

Vierailija
14/37 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaapas kysymään mun mieheltä. Se tuumasi eilen,että en ole normaali,että mulle pitäis hankkia jokin lääkitys(jarrua), sanoi että tuon ikäinen ja jatkuvasti pitää olla nxxxxmassa :)

Olen 46v.

Vierailija
15/37 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulisit?

Vierailija
16/37 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on vanha ja ryppyinen. 45-vuotiaana ollaan jo haudassa. Eli seksi kuuluu parikymppisille, max 25-vuotiaille.

Vierailija
17/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaksi kertaa viikossa. Alkaa tuo 40:n jatkuva haluttaminen pikkuhiljaa hellittämään.

N 45

Vierailija
18/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina ainakin, muista en tieda.

Vierailija
19/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitsevatko noin 45-vuotiaat enää seksiä?" Huomaatko mitään eroja?

Vierailija
20/37 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen kuitenkin. Klisee: mutta laatu korvaa nykyään täysin määrän.