Perhepäivähoitajia paikalla? Koulutusta aloittava haluaisi kysellä...
Eli olen aloittamassa pph:n monimuotokoulutusta, 2pv lähiopetusta kuukaudessa. Millaista tuo opiskelu käytännössä on? Kuinka paljon aikaa menee tehtävien tekoon ym, kun lähiopetusta on vain ne 2pv kuukaudessa?
Entä, joutuuko perhepäivähoitajat todellakin pitämään jopa vanhempainiltoja? Se oli minulle yllätys.
Kommentit (6)
vasukeskustelut on?
Hermostuttaa, onko minusta sittenkään pph:ksi, vaikka rakastan lapsia ja osaan toki maalaisjärjellä kasvattaa ja hoitaa, mutta koulutuksen tavoitteet kaikkine "hienouksineen" on alkaneet pelottaa, en ole mitenkään sosiaalisin luonne jne.
Tiedän, että osaisin tehdä pph:n työtä, mutta nuo vasukeskustelut ym jännittää. Ja itse koulutus jo jännittää, pääsenkö edes soveltuvuuskokeista läpi kun jännitän :(
ap
vasukeskustelut on?
Hermostuttaa, onko minusta sittenkään pph:ksi, vaikka rakastan lapsia ja osaan toki maalaisjärjellä kasvattaa ja hoitaa, mutta koulutuksen tavoitteet kaikkine "hienouksineen" on alkaneet pelottaa, en ole mitenkään sosiaalisin luonne jne.
Tiedän, että osaisin tehdä pph:n työtä, mutta nuo vasukeskustelut ym jännittää. Ja itse koulutus jo jännittää, pääsenkö edes soveltuvuuskokeista läpi kun jännitän :(
ap
mitä et halua. Minä en pidä ensimmäistäkään vasukeskustelua, vaan puhun asiat suoraan vanhempien kanssa tuonti- ja hakutilanteissa. Tai sähköpostitse, jos ne tilanteet ovat ruuhkaisia.
Yksityinen tienaa enemmän sitäpaitsi..
vasukeskustelut on?
ap
ihan helppoja.
kun vastuukouluttaja mainitsi esimerkkitehtävinä, että pitäisi esim suunnitella vanhempainilta tai tiimipalaveri :/ En osannut ajatella, että pph:n täytyy sellaisia pitää! Olen luullut, että pph:n ohjaaja hoitaa tiimipalaverit ym.
Soveltuvuuskoe on kuulemma sama kuin lähihoitajille..
ap
No ei todellakaan pidä. Vasukeskustelut pidän iltaisin koska se käy perheille parhaiten.