Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajia paikalla? Koulutusta aloittava haluaisi kysellä...

Vierailija
11.09.2012 |

Eli olen aloittamassa pph:n monimuotokoulutusta, 2pv lähiopetusta kuukaudessa. Millaista tuo opiskelu käytännössä on? Kuinka paljon aikaa menee tehtävien tekoon ym, kun lähiopetusta on vain ne 2pv kuukaudessa?

Entä, joutuuko perhepäivähoitajat todellakin pitämään jopa vanhempainiltoja? Se oli minulle yllätys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan pidä. Vasukeskustelut pidän iltaisin koska se käy perheille parhaiten.

Vierailija
2/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasukeskustelut on?

Hermostuttaa, onko minusta sittenkään pph:ksi, vaikka rakastan lapsia ja osaan toki maalaisjärjellä kasvattaa ja hoitaa, mutta koulutuksen tavoitteet kaikkine "hienouksineen" on alkaneet pelottaa, en ole mitenkään sosiaalisin luonne jne.

Tiedän, että osaisin tehdä pph:n työtä, mutta nuo vasukeskustelut ym jännittää. Ja itse koulutus jo jännittää, pääsenkö edes soveltuvuuskokeista läpi kun jännitän :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasukeskustelut on?

Hermostuttaa, onko minusta sittenkään pph:ksi, vaikka rakastan lapsia ja osaan toki maalaisjärjellä kasvattaa ja hoitaa, mutta koulutuksen tavoitteet kaikkine "hienouksineen" on alkaneet pelottaa, en ole mitenkään sosiaalisin luonne jne.

Tiedän, että osaisin tehdä pph:n työtä, mutta nuo vasukeskustelut ym jännittää. Ja itse koulutus jo jännittää, pääsenkö edes soveltuvuuskokeista läpi kun jännitän :(

ap

mitä et halua. Minä en pidä ensimmäistäkään vasukeskustelua, vaan puhun asiat suoraan vanhempien kanssa tuonti- ja hakutilanteissa. Tai sähköpostitse, jos ne tilanteet ovat ruuhkaisia.

Yksityinen tienaa enemmän sitäpaitsi..

Vierailija
4/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasukeskustelut on?

ap

ihan helppoja.

Vierailija
5/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastuukouluttaja mainitsi esimerkkitehtävinä, että pitäisi esim suunnitella vanhempainilta tai tiimipalaveri :/ En osannut ajatella, että pph:n täytyy sellaisia pitää! Olen luullut, että pph:n ohjaaja hoitaa tiimipalaverit ym.

Soveltuvuuskoe on kuulemma sama kuin lähihoitajille..

ap

Vierailija
6/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä