Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettelen imetystä, ohjeita saa antaa

Vierailija
11.09.2012 |

Vähennänkö nopeasti imetysmääriä vai hitaasti? Pakkaako maito rintoihin jos en sitä tyhjennä ja miten maidontulo sitten ehtyy?

Lapsi 2vko mutta imetys ei tunnu sujuvan, lisämaitoa menee jatkuvasti suurempi määrä ja kun yritän imettää, lapsi on koko ajan nälkäinen. Kokeilin jo imettää vain jatkuvasti, ollaan jo lapsi ja minä aivan väsyneitä, kun 2 yötä valvottu nälkää ja rintaa vain tarjottu, päivätkin menee rinnalla. Maitoa ei edelleenkään oikein tule, huuto yltyy niin että lisämaitoa on annettava.

Tämän vuoksi tehtiin miehen kanssa tämä päätös, kun nukahtelen jo seisaalteenkin ja olen räjähdysherkkä. Nyt siis pyydän neuvoja vain tuohon lopetusasiaan, kiitos.

-entinen imetysfanaatikko, kunnes kokeili itse

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, lopettamiseen. Suosittelen hidasta lopettamista :)

Tai sitten lopetat kertaheitolla, mutta esim. suihkussa sitten lypsät ylimääräiset pois, ettei tule tulehdusta :)

Vierailija
2/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kukaan imemässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa että jos nukun ensi yön ja mies ruokkii pullolla, imetys ei mene pilalle..

Vierailija
4/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa että jos nukun ensi yön ja mies ruokkii pullolla, imetys ei mene pilalle..

Ei tosiaan häiriinny imetys, vaikka välillä pullosta saakin maitoa :)

Vierailija
5/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen aikaan meni minullakin unessa ensimmäiset viikot, vauva vain imi ja imi, nukkuinkin niin, että vauva oli kainalossa tissillä, annettiin lisämaitoakin yms. Minä join normaalia enemmän mehua ja vettä ja tuntui ettei maito kunnolla nouse.

Sitten se nousi, kun vauva oli n. kuukauden ikäinen. Ihan suihkuamalla alkoi tulla. Sai jo tunkea imuja toisen rinnan päälle, ettei kastunut kaikki paikat.

Mutta ei kuitenkaan kannata itseään väsyttää tällä! Jos tuntuu ettei jaksa, niin onneksi on korvike :)

t.2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän