Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako muitakin yli kaiken nämä pettämissivustot?

Vierailija
11.09.2012 |

Siis en voi kertakaikkiaan vain käsittää tätä nykyajan meininkiä!! Olen itsekin vielä "nuori" reilu 30v. mutta olen aina ollut pitkien liittojen kannalla. Isovanhempani olivat yli 60v naimisissa ja vanhempani ovat olleet lähemmäs 40v.

Suorastaan yököttää tämä nykyajan kukasta kukkaan hyppiminen ja varsinkin nämä pettämissivustot ovat kaiken huippu!!! Oikein mainostamalla käsketään ihmisiä hyppimään vieraisiin :( vastenmielistä.

Tätäkö me opetamme lapsillemme? Perheillä ei ole mitään merkitystä enää, kaikki pitäisi pyöriä jonkun seksin ja pettämisen ympärillä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika harvinaista joutua pakotetuksi naimisiin kenenkään kanssa.

Tämä on totta. Mutta kestosinkun nähdessään jokainen miettii mikä siinä ihmisessä on vikana kun hän ei suostu kahlitsemaan itseään toiseen ihmiseen vuosikymmeniksi. Sitten ns. pettäjät lynkataan noitina, vain koska tämä noita piti avioliittoa yllä lastensa takia, koska yhteiskunta säälii ja paheksuu avioeroajia.

No en mä koe, että avioeroajia paheksuttaisiin mitenkään niin paljoa nykysuomessa, että se oikeuttaisi pettämistä. Kyllä pettäjiä paheksutaan ihan moninkertaisesti jos vertaa siihen, että reilusti eroaisi.

Oon huomannut, että ylipäänsä se, miten ihmiset parisuhde-elämänsä järjestävät, kiinnostaa kuvion ulkopuolisia yllättävän vähän. Ainakin jos kuvioon ei liity kenenkään osapuolen kusettamista tai pakottamista mihinkään. Jälkimmäisessä tapauksessa musta moraalisen närkästyksen herääminen nyt on ihan ymmärrettävääkin.

Mä en juuri tällä hetkellä antaisi kenenkään pakottaa mua yksiavioiseen suhteeseen. Mut en mä myöskään voi pakottaa ketään yksiavioista suhdetta kaipaavaa elämään kanssani vasten tahtoaan moniavioisesti pettämällä häntä. Kyllä näissä asioissa pitää olla valinnanvara ihan puolin ja toisin, ja sehän tarkoittaa sitä, että avoin täytyy olla. Aina ei toiveet ja tarpeet kohtaa ja se on aina valitettavaa. Mut tässä tilanteessa on yhdessä päätettävä miten jatketaan eteenpäin, raukkamaista viedä toiselta valinnanvara oman elämänsä suhteen ja lähteä selän takana pettämään.

Vierailija
22/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hanki sinäkin itsellesi salarakas"

Ei helvetti, ihan kuin ihmiset olisivat käyttöhyödykkeitä! Kenenkään tunteista ei tarvitse piitata, ainoastaan omista haluista ja seikkailuntarpeesta.

Hillitöntä paskaa.

Ja niitä, jotka sanovat olevansa moniavioisia, kehotan rehellisyyteen heti suhteen alussa eikä vasta sitten, kun on annettu puolison ymmärtää että ollaanpa tässä yksiavioisia, lähdetään salaa kumppanin selän takana etsimään seikkailua ja selittelemään niille muille naisille kuinka tässä ollaan moniavioisia. Mikä siinä rehellisyydessä on niin vaikeaa?

Kukin eläköön suhteessaan/suhteissaan kuten haluaa, mutta valehtelu ja pettäminen on väärin - sen ymmärtää pettäjäkin, sillä ei kai hän muuten salaa puuhailisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme