Ajatelkaa. Mun esikoinen syntyi 11.9.2001... Olipa ikimuistoinen päivä kyllä.
Kommentit (23)
ja sit ne iskut...
Ja mun ihana tyttö täyttää tänään muuten 11v jee. :)
En itse edes tajunnut koko juttua kuin vasta monta päivää myöhemmin. Tai uutisia toki oli kuullut, mutta ei yhtään käsittänyt tapahtuman suuruutta.
ja sit ne iskut...
Ja mun ihana tyttö täyttää tänään muuten 11v jee. :)
tai sitten yrittää "hauskasti" provoilla.. :D
Pitäisi alkaa miettiä huomista päivää.
Olipa ikimuistoinen päivä kyllä. Monellakin tapaa.
siitä me puhutaan.
googleta esim. tuo , niin saat enemmän tietoa halutessas.
Ja surfasin kanavalta toiselle. Osuin BBC:lle juuri kun eka lento oli osunut ja näin livenä kun toka lento osui.
Oli aika karmeaa katsella sitä kaaosta ja helpottavaa kuitenkin olla kotona turvassa pienen vauvan kanssa.
esikoinen syntyi 27.12.2004. Mulla meni tosi kauan todella tajuta,mitä maailmalla oli tapahtunut. Olin niin vauvahuuruissa ekan viikon, että uutisten sisältö ei kunnolla saavuttanut tajuntaa.
Sen päivän lehdet oli hurjaa luettavaa.
.. silloin oli just Stockan Hullut päivät! :D
Mutta piti oikein kuuklettaa tuo 12.10.2002, kun ei heti sytyttänyt, mistä oli kyse. :/
Mutta piti oikein kuuklettaa tuo 12.10.2002, kun ei heti sytyttänyt, mistä oli kyse. :/
No huh, toivottavasti ehdit synnäriltä hulluille päiville vielä!
;-P
Kiintoisa ketju.
t. se 121002-äiti
-20-
Keskiviikkopäivän pyörin HP:llä kädet vääränä keltaisia kasseja ja saman iltana tuli lähtö synnärille:D Poika synty torstai-iltana ja osastolla vierähtikin sitten 6 vrk.. Kiireellinen sektio ynnä muuta hässäkkää sitten.
i]
No huh, toivottavasti ehdit synnäriltä hulluille päiville vielä!
;-P
Vaikkei mitään henkilökohtaista tapahtunut. Tuli kyllä rpäuskoisena katsottua televisiota koko ilta. Oli se käsittämätöntä. Vieläkin dokkarit aiheesta jaksaa ihmetyttää ja kiinnostaa.