mitäs mieltä tästä tukasta 30 vuotiaalle?
http://fakefashionmemories.blogspot.fi/2010/05/rokkitukka.html
mua jotenkin kiinnostais tollanen tukka :) tosin haluisin vaan tumman ruskeana tai mustana tollasen leikkauksen. mut siis mielipiteitä nyt sit kaipailisin :)
Kommentit (22)
ihana wt ihanine tatskoineen. että ihan omistaa tukan!
Vielä kun olis mustaa puolet ja blondia puolet niin ei oo kiva. Mutta jos tykkäät niin leikkaa, ainakin jos sulla paksuhkot hiukset eikä pitkän mallinen pää.
ja vaatii varmaan aika usein kampaajalla käyntiä.
Tuo blogistin aikaisempi tukka oli PALJON parempi!
Kyllä 30-vuotias voi laittaa ihan millaisen tukan vaan, samoin kuin 40- tai 50-vuotiaskin. Jos itse tykkäät tuollaisesta tukasta niin siitä vaan.
Ite oon 38 v. ja mulla on musta superlyhyt pixie-tukka :)
Tollanen luihu ja liian "leikatun" näköinen. Tykkään vähän klassisemmista malleista.
mutta jos mielipidettä kysyt, niin minusta tuo on ihan hirveä. Siis todella ruma. Anteeksi, mutta siltä se minun silmiini näyttää.
Tottakai leikkaat jos mieli tekee! Sä olet vielä nuori nainen, jos se ikä nyt sua noin pelottaa. Kun olet mun iässä (46), voit pitää vaikka tällaista Lisbeth Salander -tukkaa mikä mulla on, eikä tarvitse välittää p-kaakaan mitä muut ajattelee.
mutta koska kysyit tätä iän suhteen, niin ei minusta 30 v ole mikään sellainen ikä että sen kannattaisi antaa tukkamallia rajoittaa.
Itse en noista linkitetyistä malleista pidä, minusta nuo on niitä kananperstukkia, jotka näyttävät muotikuvissa hienolta mutta yleensä arjessa peruspirkolla huonolta. Mutta onneksi kaikilla ei ole samanlainen maku kuin minulla, ja jokainen valitkoon tukkansa oman makunsa mukaan :)
siis minkä ikäiselle tahansa.
Itselle ei tuolainen sopisi, mutta se on sinusta kiva, niin leikkauta ehdottomasti.
Vaikea sanoa sopiiko sinulle, kun ei näe kasvoja ja yleistä olemsuta. Ja sillähän taas ei pitäisi olla väli, mitä muut ajattelevat itse leikkauksesta :)
mielestä tuo kampaus ei niinkään katso ikää vaan muuta ulkonäköä. Sopii mielestäni juuri tuollaiselle sirokasvoiselle, jos on kovin tuhti naama, niin sitten en suosittelisi :)
Itse en leikkauttaisi tuollaista, mutta ihan hienolta näyttää jollain toisella.
ja tarkoitus ois leikata lyhyeksi, on ollut ennenkin, ja tykkäsin kyllä. mä kuulun niihin ihmisiin jotka ei osaa hiuksia laittaa, ja nykyinen "tyyli" on poninhäntä.. sit kun tukka on lyhyempi siitä on helppo ihan sormin ja muotoiluvoiteen tms. kans saada kivan näköinen. mun tyyli muutoin on aika omaperäinen, kai.. tai siis tykkään tehdä asiota omalla tavalla. lakkaan kynnet hassuilla väreillä. tykkään käyttää erottuvia vaatteita. en halua näyttää samalta kuin muut. mutta silti haluan pukeutua mukavasti. haluan siis kummalisen tukan ilman värjäystä. mulla on kuitenkin oma väri niin kiva tumman ruskea :) mut voi plääh kun en saa päätettyä tyyliä.. ap
Mun mielestä toi tukka on ihan kivan näköinen, mutta vaatii räväkkyyttä myös tyyliin jonkin verran. Eli jos muuten olet harmaa hiiru, niin anna olla. Nuorekkuutta täytyy löytyä, jotta tyyli toimisi!
ikä ei ole ratkaiseva tekijä tukan mallissa, vaan kasvonpiirteet, päänmuoto ym. määrittää aika pitkälle millainen tyyli sopii.
vaan sillä sopiiko kampaus kasvoihisi.
Jos tykkäät niin kokeile ihmeessä.
vaan ehkäpä jopa liian mukulamaisesti pukeutuva ajoittain.. itse tykkään, mutta tuntuu kanssaihmisiä ärsyttävän :) ap
Tosai nätti, eka malli oli ehkä vähän liian kynitty mun makuun. Anna palaa vaan!! Lyhyehkö rikottu malli on mielestäni tosi pirtsakka.