Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs mieltä tästä tukasta 30 vuotiaalle?

Vierailija
11.09.2012 |

http://fakefashionmemories.blogspot.fi/2010/05/rokkitukka.html

mua jotenkin kiinnostais tollanen tukka :) tosin haluisin vaan tumman ruskeana tai mustana tollasen leikkauksen. mut siis mielipiteitä nyt sit kaipailisin :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.short-hairstyles.com/zoom/s119.jpg" alt="http://www.short-hairstyles.com/zoom/s119.jpg">http://www.short-hairstyles.com/zoom/s119.jpg</a&gt;

ap

Tosai nätti, eka malli oli ehkä vähän liian kynitty mun makuun. Anna palaa vaan!! Lyhyehkö rikottu malli on mielestäni tosi pirtsakka.

Vierailija
2/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana wt ihanine tatskoineen. että ihan omistaa tukan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olis mustaa puolet ja blondia puolet niin ei oo kiva. Mutta jos tykkäät niin leikkaa, ainakin jos sulla paksuhkot hiukset eikä pitkän mallinen pää.

Vierailija
4/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatii varmaan aika usein kampaajalla käyntiä.

Vierailija
5/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blogistin aikaisempi tukka oli PALJON parempi!

Vierailija
6/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 30-vuotias voi laittaa ihan millaisen tukan vaan, samoin kuin 40- tai 50-vuotiaskin. Jos itse tykkäät tuollaisesta tukasta niin siitä vaan.

Ite oon 38 v. ja mulla on musta superlyhyt pixie-tukka :)

Vierailija
7/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen luihu ja liian "leikatun" näköinen. Tykkään vähän klassisemmista malleista.

Vierailija
8/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mielipidettä kysyt, niin minusta tuo on ihan hirveä. Siis todella ruma. Anteeksi, mutta siltä se minun silmiini näyttää.

Vierailija
9/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai leikkaat jos mieli tekee! Sä olet vielä nuori nainen, jos se ikä nyt sua noin pelottaa. Kun olet mun iässä (46), voit pitää vaikka tällaista Lisbeth Salander -tukkaa mikä mulla on, eikä tarvitse välittää p-kaakaan mitä muut ajattelee.

Vierailija
11/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska kysyit tätä iän suhteen, niin ei minusta 30 v ole mikään sellainen ikä että sen kannattaisi antaa tukkamallia rajoittaa.

Itse en noista linkitetyistä malleista pidä, minusta nuo on niitä kananperstukkia, jotka näyttävät muotikuvissa hienolta mutta yleensä arjessa peruspirkolla huonolta. Mutta onneksi kaikilla ei ole samanlainen maku kuin minulla, ja jokainen valitkoon tukkansa oman makunsa mukaan :)

Vierailija
12/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minkä ikäiselle tahansa.

Itselle ei tuolainen sopisi, mutta se on sinusta kiva, niin leikkauta ehdottomasti.

Vaikea sanoa sopiiko sinulle, kun ei näe kasvoja ja yleistä olemsuta. Ja sillähän taas ei pitäisi olla väli, mitä muut ajattelevat itse leikkauksesta :)

Vierailija
13/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tuo kampaus ei niinkään katso ikää vaan muuta ulkonäköä. Sopii mielestäni juuri tuollaiselle sirokasvoiselle, jos on kovin tuhti naama, niin sitten en suosittelisi :)

Itse en leikkauttaisi tuollaista, mutta ihan hienolta näyttää jollain toisella.

Vierailija
14/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitus ois leikata lyhyeksi, on ollut ennenkin, ja tykkäsin kyllä. mä kuulun niihin ihmisiin jotka ei osaa hiuksia laittaa, ja nykyinen "tyyli" on poninhäntä.. sit kun tukka on lyhyempi siitä on helppo ihan sormin ja muotoiluvoiteen tms. kans saada kivan näköinen. mun tyyli muutoin on aika omaperäinen, kai.. tai siis tykkään tehdä asiota omalla tavalla. lakkaan kynnet hassuilla väreillä. tykkään käyttää erottuvia vaatteita. en halua näyttää samalta kuin muut. mutta silti haluan pukeutua mukavasti. haluan siis kummalisen tukan ilman värjäystä. mulla on kuitenkin oma väri niin kiva tumman ruskea :) mut voi plääh kun en saa päätettyä tyyliä.. ap

Vierailija
15/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi tukka on ihan kivan näköinen, mutta vaatii räväkkyyttä myös tyyliin jonkin verran. Eli jos muuten olet harmaa hiiru, niin anna olla. Nuorekkuutta täytyy löytyä, jotta tyyli toimisi!

Vierailija
16/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä ei ole ratkaiseva tekijä tukan mallissa, vaan kasvonpiirteet, päänmuoto ym. määrittää aika pitkälle millainen tyyli sopii.

Vierailija
17/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sillä sopiiko kampaus kasvoihisi.

Jos tykkäät niin kokeile ihmeessä.

Vierailija
18/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli. ei kun vaan

Vierailija
20/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ehkäpä jopa liian mukulamaisesti pukeutuva ajoittain.. itse tykkään, mutta tuntuu kanssaihmisiä ärsyttävän :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan