Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerhoeväiden tarkoitus ei ole nälän tyydyttäminen vaan pieni herkuttelu, viikon yksi kohokohta
11.09.2012 |
Olen itse tätä mieltä. Olenko ainoa?
Minusta on ihana ajatella, miten lapsi ilahtuu, kun porkkanan ja leivän lisäksi eväiden mukana on aina herkkua jonka äiti on pakannut yllätykseksi. Uskon, että siitä jää pysyvä, mukava muisto kerhoilusta. Itselläni ainakin on vielä lämpimiä muistoja tuollaisesta 70-luvulta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sen tehtävä on osa sitä kerho-ohjelmaa, kasvatuksellinne.
Huolestuttavaa, miten linkität herkut ja rakkauden. Epätervettä!