Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmannet menkat kuukauden sisään!

Vierailija
11.09.2012 |

mulla alkoi siis kuukautiset 14.8. noin viikon päästä jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin. siitä viikon päästä alkoivat kuukautiset taas. ajattelin että normaalia sen pillerin takia. nyt kuitenkin tänään alkoi TAAS kuukautiset! voiko vielä laittaa sen pillerin piikkiin vai onko mun hormonit nyt lopullisesti sekaisin? pitääkö ottaa yhteys lääkäriin vai katsoa vielä milloin seuraavat tulee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mihinkään lääkäriin yhteyttä ottaa. Mulla oli oikeastaan jatkuvaa pientä vuotoa kuukauden verran siitä jälkiehkäisystä, sitten kun "normaalit" menkat kipuineen vasta tuli niin sen jälkeen loppui tuo välivuotaminen.

Mutta eikö jos sulla on menkat ollut 14.8. niin nyt ole aika normaali aika että ne "oikeat" menkat tulisi nyt? Nuo jälkiehkäisypillerin aiheuttamat välivuodothan ei ole oikeat menkat.

Vierailija
2/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mihinkään lääkäriin yhteyttä ottaa. Mulla oli oikeastaan jatkuvaa pientä vuotoa kuukauden verran siitä jälkiehkäisystä, sitten kun "normaalit" menkat kipuineen vasta tuli niin sen jälkeen loppui tuo välivuotaminen.

Mutta eikö jos sulla on menkat ollut 14.8. niin nyt ole aika normaali aika että ne "oikeat" menkat tulisi nyt? Nuo jälkiehkäisypillerin aiheuttamat välivuodothan ei ole oikeat menkat.

mietin vaan kun se vuoto pillerin jälkeen kesti 8 päivää ja oli todella(!) runsasta..niin, nythän 'oikeiden' kuukautisten pitäisi suunnilleen alkaa..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä