Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan yleensä kestää naisella saada orgasmi?

Vierailija
10.09.2012 |

Joko yhdynnässä tai itse tehden.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tarviin vähintään parisataa työntöö ennen kuin alan olla edes lähellä.

Vierailija
2/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsin onnistuu vaikka minuutissa, yhdynnässä/suuseksissä menee n. 15min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdyntä 5min.

Vierailija
4/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitkien empiiristen tutkimusten jälkeen sanoisin, että normiyhdynnässä keskimäärin tarvitaan 238 tai 239 työntöä (kalun koko normi 17x4cm ja keskinopeus 1,5 työntöä/2 sek.

Dildon kanssa ka on 3 min 23 sek

ja sormin 5 min 12 sek

Riittääkö nämä tiedot ja jos partnerisi tulokset poikkeavat näistä arvoista yli 10 prosenttia, niin kaikki on pilalla. Vaihtoon vaan!

Tietäjä...

Vierailija
5/12 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moneen kertaan. Yhdynnässä menee noin 5-10 minuuttia, Itse tehden 1-5 minuuttia, suuseksillä 2-7 minuuttiin.

Vierailija
6/12 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehden itekseen menee n. 1-2 min.,mutta yhdynnässä menee hiukan kauemmin aikaa ja riippuu partnerista ja omasta "fiiliksestä" kans ;)

Vierailija
7/12 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitkien empiiristen tutkimusten jälkeen sanoisin, että normiyhdynnässä keskimäärin tarvitaan 238 tai 239 työntöä (kalun koko normi 17x4cm ja keskinopeus 1,5 työntöä/2 sek.

Masentaa ja pahasti. Kuinka kummassa pystyisin työnteleen yli 200 työntöä, kun nyt lentää mälli jo kymmenen työnnön jälkeen. Voisiko naisen saada ilman kullia siihen pisteeseen, että kymmenen työntöä riittää?

Vierailija
8/12 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ennenaikaisesta orgasmista", tulen yleensä alle minuutissa. Siis yhdynnässä, omin käsin menee kyllä kauemmin, ja suulla jostain tuosta välistä. Lastensaanti tuntuu vaan vauhdittaneen orgasmeja, jos olen oikein kiihottunut niin en meinaa pystyä pidättelemään. Yleensä pitää vähän kuitenkin itsekin yrittää, ei siis tule ihan vahingossa kuitenkaan :D

Vierailija
9/12 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Masentaa ja pahasti. Kuinka kummassa pystyisin työnteleen yli 200 työntöä, kun nyt lentää mälli jo kymmenen työnnön jälkeen. Voisiko naisen saada ilman kullia siihen pisteeseen, että kymmenen työntöä riittää?

[/quote]

ainakin juhlapäivinä runkkaisit ennen yhdyntää, auttaisiko kestämään paremmin? Meillä miehellä ennen samaa ongelmaa, mutta tottumus ja tiheät yhdynnät on kyllä auttaneet :)

Vierailija
10/12 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ainakin juhlapäivinä runkkaisit ennen yhdyntää, auttaisiko kestämään paremmin? Meillä miehellä ennen samaa ongelmaa, mutta tottumus ja tiheät yhdynnät on kyllä auttaneet :)

No olen kyllä yrittänyt runkatakin, mutta olen vasta juuri päässyt tussun makuun ja löytänyt ihanan tyttöystävän. On vain niin kiihottavaa laittaa mulkku sisään, kun tussu on tiukka, pehmeä ja kostea. Vielä kolmannellakin rakastelukerralla tulee tosi nopeasti ja neljännellä alkaa jo vituttaan ja väsyttään. Tyttöystäkin alkaa jo toisen kerran jälkeen selvästi suivaantuun.

Vierailija
11/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsin onnistuu vaikka minuutissa, yhdynnässä/suuseksissä menee n. 15min.

Jo vaimoni sanoi että olet aikas hyvä kielimies. Olen viimeaikoina antanut hyväilyä ja hänelle suuseksiä saamatta itse orgasmia. Pidän siitä että saan kielettää naisille orgasmin. Onko muita tällaisia miehiä, kelloa en katsele mutta kauan siinä menee, onko teillä muilla samansuuntisia juttuja?.

Vierailija
12/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaisi naiselleen ensin orgasmin, suulla, käsillä, sauvalla. Sitten vasta itse kapuaisi pukille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä