Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40 vuotiaasta miehestä, joka pitää ainoastaan alle 35 vuotiaita naisia haluttavina?

Vierailija
10.09.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v. naisilla ei parisuhde- ja seksimielessä tee mitään.

Vierailija
2/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä ei sitten ikinä tule olemaan kestävää parisuhdetta. Aina kun edellinen eukko täyttää 35 se on goodbye ja uutta etsimään. Mitäs sitte ku ei otakaan enää eteen, kuspissaa lirahtelee kalsareihin, kalju kiiltää jne? Viettääkö hän sitten vanhuuden yksin muistellen nuoruusvuosia? Miehillehän näitä vaivoja alkaa tulla viimmeistään 5-kymppisenä.

Niin tai sitte käy niinku yhelle tutulle; ukko oli n. 55-v ja löysi ihanan nuoren naisen ja sitten tulla tupsahti lapsi. Nyt on ukkoparka aina lapsen kanssa, nuori vaimo menee miten tykkää, mies ei jaksa perässä. No, onhan hänellä suloinen lapsi onneksi.

Muuten mulle on ihan se ja sama millaisista naisista ja miehistä muut ihmiset tykkää, mitä se mua liikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaako hän naisen aina kun nainen täyttää 35 v.? Ja ei kun uutta kehiin...

Vierailija
4/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 40v, varsin hyvännäköinen ja kiva - ja on nyt sinkku ja hän ihan vakavissaan on sitä mieltä, että hänelle on edelleen tarkoitettu 20-ihan max 30vuotiaat naiset. Nelikymppiset ovat hänen mielestään kauhean kuluneita ja tympääntyneitä, laardisia tätejä. Että sillee.

Näin itsekin nelikymppisenä se on kyl hirmu kiva kuunneella tollasta...

Olkoonkin, että tällä kundilla olis häiriintynyt käsitys itsestään, mutta kas kummaa, jostain hänelle sitä parikymppistä seuraa aina ilmestyy.

Ja tollasia mieheiä on paljon.

Vierailija
5/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeasti: kukin tyylillään. Mä olen 43 v ja olen seurustellut vuoden 32-vuotiaan miehen kanssa ja olen kuulemma paras ja ihanin ja kaunein ikinä :-D

Vierailija
6/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian Assange. Tuo ruma albiinopygmi on julkisesti lausunut, että harrastaa seksiä ainoastaan alle 23-vuotiaiden kanssa!

Vierailija
7/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikäs siinä.

Vierailija
8/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä, jäänyt teinipoika-tasolle.

Vierailija
9/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄÄ NÄE ULOSPäin useinkaan. jos jokin numero auttaa kepin ylös niin mikäs siinä. onhan se niin että nuoret on nättejä ja eivät vaadipaljoa. eivät henkiseltä eikä fyysiseltä puolelta kun ei ole niin paljoa vertailukohtia..ihan sama onko nainen tai mies joka käyttäyytyy näin niin mietin et mikä trauma sen takana on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi