Parisuhteessa elävät naiset: kusetteko niin että suihku osuu suoraan veteen jolloin kusi lorisee...
...ja ääni kuuluu vessan ulkopuolelle?
Mä oon kussut aina tuolla tavalla ja nyt yllättäen 15 v. yhteiselon jälkeen mieheni "avautui" että häntä on aina oksettanut tuo "kuvottava" ja "miehekäs" tapani (vaikka hän itsekin lorottelee suoraan veteen niin että ääni kuuluu oven läpi selvästi) ja pyysi minua tästedes kusemaan pöntön laitaa pitkin niin ettei häntä häiritseviä ääniä kuulu. Kuulemma tuo tapani muuten jopa syö hänen seksihalujansa.
Kommentteja?
Kommentit (16)
minua nolottaa tuo lorina. Vielä kun tiedän sen kuuluvan talossamme muihin asuntoihin,koska kuulen muidenkin lorinan.Silti en aina jaksa laittaa paperia kotonakaan.
Yleisissä vessoissa minua ihmetyttää naiset jotka menevät vaan ja oikein kunnon lorinalla pissaavat,kun itse pissaan häpeillen ja laitan aina paperia.
on molemmilta sukupuolilta vähän epäkohteliasta jos on jotenkin herkkä tunnelma. Joskus taas hauskaakin. Useimmiten ei kyllä edes "kuulla" toistemme pissaamisääniä kun niihin on niin tottunut.
Oli kyse sitten mieslorottajasta tai naislorottajasta. Se kuuluu kerrostalossa monen kerroksen läpi.
Mullakin syö seksihaluja se kun mies pelaa tietokonepelejä. Ei vaan tee mieli seksiä yhtään kun äijä räiskii jotain ulkoavaruuden mutantteja.
Kyllä me silti seksiä harrastetaan.
"fyysisesti ja henkisesti kauniit naiset eivät harrasta lorottelua"
...kävisin mieheni kanssa tuollaisen keskustelun, on lähinnä absurdi. Olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä ja mies tietää olevansa ihmisen, ei siis faunin tai henkiolennon kanssa naimisissa. Uskon, että se selvisi hänelle viimeistään synnytyksessä, joskin ekalle yhteiselle romanttiselle lomallemme sattunut vatsatautini taisi antaa jo viitteitä asiasta.
Sori, en vain voi samaistua. Ja se, että rupeaisin taitokuseksimaan pitkin seiniä - ei ristus. Oikeesti. Aikuiset!
...kävisin mieheni kanssa tuollaisen keskustelun, on lähinnä absurdi. Olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä ja mies tietää olevansa ihmisen, ei siis faunin tai henkiolennon kanssa naimisissa. Uskon, että se selvisi hänelle viimeistään synnytyksessä, joskin ekalle yhteiselle romanttiselle lomallemme sattunut vatsatautini taisi antaa jo viitteitä asiasta.
Sori, en vain voi samaistua. Ja se, että rupeaisin taitokuseksimaan pitkin seiniä - ei ristus. Oikeesti. Aikuiset!
sano äijälles että hankkii pumpattavan barbaran, sillä kaikki, aivan kaikki terveet naiset pissivät.
kuunnella toisten vessassakäyntiääniä.
Kusen miten kusen ja kuskoon muut miten haluavat.
Joillakin meistä on oikeitakin ongelmia elämässä.
...ja ääni kuuluu vessan ulkopuolelle?
Mä oon kussut aina tuolla tavalla ja nyt yllättäen 15 v. yhteiselon jälkeen mieheni "avautui" että häntä on aina oksettanut tuo "kuvottava" ja "miehekäs" tapani (vaikka hän itsekin lorottelee suoraan veteen niin että ääni kuuluu oven läpi selvästi) ja pyysi minua tästedes kusemaan pöntön laitaa pitkin niin ettei häntä häiritseviä ääniä kuulu. Kuulemma tuo tapani muuten jopa syö hänen seksihalujansa.
Kommentteja?
Ja silloinkin sanon aina meneväni tarkistamaan pyykkejä tms. ja salaa livahdan vessaan. En voisi ikinä sallia mieheni tietävän, että käyn vessassa.
Kyllä rakkaani, olen syntynyt miellyttämään sinua ja kaikkia luomakunnan kruunuja, kyllä rakkaani, vannon että aion vastaisuudessa pissata siveämmin. Kyllä rakkaani. Haenko sinulle oluen, rakkaani, kaipaisitko ehkä jalkahierontaa?
Kusisin tuossa tapauksessa ovi auki kahta kauheammin lorottaen. Seurustelkoon pumpattavan Barbaran tai jonkun muun kanssa jos ei elävää ihmistä kestä. Kaikenlaisia idiootteja niitä on miehissä.
Tämä on joku trauma lapsuudenajoilta, ja häntä vaan inhottaa
Mies on ilmeisesti häveliäämpi tapaus kun sieltä ei ikinä kuulu juuri mitään ääniä.
Minä taas istun rennosti ja annan kuulua jos kuuluu. Minusta vessassa käynti on luonnollinen asia, enka ala suhuttelemaan reunoille. Joskus kylässä yritän joitaa hommat hiljaisemmin mutten kotona. On se kumma jos ei saa edes kotonaan olla rennosti! En mä kuitenkaan piere ihan avoimesti toisen läheisyyssä eikä mieskään.
Mä luulen että miestäsi ärsyttää ihan muut asiat, vai etkö sitten alkuaikoina pissannut lorottamalla?
Meillä tapojen opettelu lähtee siitä, että laitetaanko vessan ovi kiinni vai ei. Mies ei koskaan laita. Sanomattakin selvää, ettei häntä minun mahdollinen lorotteluni häiritse pätkääkään.
ja meillä käydään kyllä kusella yleensä ovi aukikin. Eikä siinäkään mitään ihmeellistä, että toinen pesee hampaita vieressä ja toinen lorottelee menemään, meidän kotihan tää on.