Seksiä ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa. Milloin ehtii enemmän?
Halut ovat normaalit molemmilla. Lapset vaan menevät niin myöhään nukkumaan, että ollaan siinä vaiheessa jo itsekin väsyneitä tai jo nukahtaneita.
Ja auta armias, jos on laitettu lapset ajoissa nukkumaan ja sen kunniaksi ollaankin ostettu viiniä tunnelmaa kohottamaan. Kohta sitten torkutaan viinin väsyttäminä molemmat sohvalla.
Lapset 14v, 12v ja 10v. Ysiltä pitää olla omassa huoneessa ja mieluiten sängyssä, mutta eihän tuon ikäiset silloin nukahda. 22-23 sammuvat.
Kommentit (17)
tai muille samassa tilanteessa oleville. Onko viikonloppuina koskaan tilanteita, jossa kaikki lapset ovat kylillä "varmuudella" muutamia tunteja? Kestääkö pääsi tuollaisessa tilanteessa spontaanisti iltapäivälemmiskelyjä eli seikkailua omassa makuuhuoneessa ovi kiinni ja lukossa (ja ulko-ovi takalukossa tms) ?
lapsi menee hieman kauemmas kaverille eli viedään autolla. Silloin on helppo säädellä koska hakee;) Ja kyllä, kilpaa juostaan makkariin heti kun tilaisuus tulee. On ihan tarpeeksi spontaania
Ysiltä sängyssä on mun mielestä todella ajoissa... Mun lapset ovat erittäin harvoin ysiltä sängyissään, kympiltä menevät sänkyihinsä ja nukahtavatkin sitten muutaman minuutin sisään.
Jos nuo laittais jo ysiltä sänkyihinsä, olisivat varmaan vielä yhdeltätoista pyörimässä ja unta hakemassa...
Eli aikaa jää, jos haluaa.
Hankkikaa makkarin oveen lukko ja harrastaa seksiä sillon iltakymmeneltä. Tai viekää lapset kavereille/uimaan ja harrastakaa seksiä sillä aikaa. Hankkikaa lapsenvahti ja menkää mökille tai hotelliin. Lähtekää "lenkille" ja harrastakaa seksiä mättäällä. Herätkää tavallista aiemmin ja harrastakaa aamuseksiä. Tehkää lounastreffit kotiin.
Lapset ysiltä omiin huoneisiinsa niinkuin teettekin ja sitten sitä seksiä. En tajua.
molemmat sitä seksiä haluavat.
Jos sitä parempaa aikaa jäät ap odottamaan niin huomaat kohta olevasi haudassa.
Tilaisuuksia on, jos tilaisuudelle antaa mahdollisuuden.
Näyttää siltä, että saman kaavan kautta ei onnistu. Voisitte vaikka alkaa sillä, että otatte aamupäivän vapaata ja lähette lapset yhdessä kouluun ja sitten eikun itse asiaan.
Lapset ysiltä omiin huoneisiinsa niinkuin teettekin ja sitten sitä seksiä. En tajua.
vanhempien makuuhuone yläkerrassa. Alakerrassa on vain iso olohuone, ruokasali ja keittiö.
Ongelmia on kaksi:
a) En pysty suoriutumaan mistään, jos lapset ovat hereillä. Hyvin usein lapset huutelevat vielä sängyistään, että muistetaanko joku huominen välipalavälkkä tai luistimet tms. Menee tuuli heti, jos huutelen kesken kaiken jotain takaisin.
b) Lapset kuulisivat, jos tehtäisiin jotain. Ihan tasan tarkkaan nuo tietävät, että meillä tehdään jotain, jos on ihan hiljaista. Jos taas meillä on telkkari päällä, voivat huudella asioitaan.
Joko siis lapset nukkuvat tai me ei tehdä mitään. Mies on tietenkin ehdottanut, että mennään vaikka alakerran kylpyhuoneeseen tms. Mä en vain pysty.
Niin ja on aikamoinen vaiva laittaa kaikkia lapsia kerralla jollekin kaverille leikkimään, jotta pääsee hommailemaan. Kun niitä on kolme, eikä ole yhteisiä kavereita, ovat harvoin kaikki samaan aikaan poissa.
ap
Mä en ymmärrä suomalaisia asuntoja... tiedän, että toisenlaisen vaihtoehdon hankkiminen on vaikeaa, mutta kyllä meidän perheessä oli omaa kotia etsiessä muistissa myös se seikka, että vanhempien makkarin tulee olla riittävän etäällä muista oleskelutiloista tai lastenhuoneista. Valitettavasti sellaisia ei todellakaan sitten saa kuin itse rakentamalla, että olis oikeesti "master-bedroom", eli kylppärikin siellä vanhempien makkarissa. Meillä tv:tä yötä myöten tuijottavat teinit kyllä huomaa kun ensin mennään nukkumaan ja sitten käydään vessassa pesulla... (mun on pakko tai saan virtsatietulehduksen).
Kun kersat vanhenee, niin ne alkaa tosiaan viettämään enemmän aikaa siellä olohuoneessa (kunhan ette hanki niille omia telkkareita ja tietokoneita huoneisiinsa) ja ehditte harrastaa illallakin. Tai viimeistään vkl-aamuisin kun teinit nukkuu puoleenpäivään.
Innovatiivisuus ja vaihtelevuus on kiellettyä.
Näköjään muillakin ajetaan käärmettä pyssyyn eli illalla kaiken muun mahdollisen jälkeen omassa sängyssä ja sitten joku onkin liian väsynyt ...
"Älä riko kaavaa"
Innovatiivisuus ja vaihtelevuus on kiellettyä.
Näköjään muillakin ajetaan käärmettä pyssyyn eli illalla kaiken muun mahdollisen jälkeen omassa sängyssä ja sitten joku onkin liian väsynyt ...
"Älä riko kaavaa"
teinien ja esiteinien siinä pällistellessä?
"
No, pitäisikö sitten ovet sepposen selällään teinien ja esiteinien siinä pällistellessä?
Vaihtoehdot ovat siis julkinen naiminen tai tuo ap:n kertoma sapluuna, joka ap:n itse kertomin tavoin hyytyy usein... Ei ole mitään muuta tapaa kuin nämä kaksi harrastaa seksiä.
tuon ikäisinä lapset olivat todella paljon harrastuksissa ja kavereiden luona. Samoin nyt tuo 10v kuopus. Ei kannata edes yrittää iltaisin, menen ekana nukkumaan. Mutta annas olla jos olen kotitoimistolla yhtä aikaa miehen kanssa tai lapsi kylillä, kyllä silloin lakanat saa kyytiä:D
Ihan hyvin pystytään rakastelemaan 1-3x viikossa, joskus jopa 2x päivässä kun herätään ennen lasta
Kahdenkeskiset viikonloppulomat on sitten ihan silkkaa hedonismia - hyvää seuraa, ruokaa ja ihanaa rakastelua 2-3 pvää putkeen...
tai muille samassa tilanteessa oleville.
Onko viikonloppuina koskaan tilanteita, jossa kaikki lapset ovat kylillä "varmuudella" muutamia tunteja? Kestääkö pääsi tuollaisessa tilanteessa spontaanisti iltapäivälemmiskelyjä eli seikkailua omassa makuuhuoneessa ovi kiinni ja lukossa (ja ulko-ovi takalukossa tms) ?
Meillä lapset 14-v, 12-v ja 2-v. Nuo vanhemmat lapset valvoo pidempään kuin me vanhemmat, koska nuorin heättää kuudelta. Nyt juuri viikonloppuna oli tilanne, että isot oli pois ja pienin päiväunilla. Harrastimme päiväseksiä todella pitkästä aikaa. Varsinkin tuo vanhin on kotona aina, kuten pieninkin. Ja iltaisin tosiaan tuo nukkumisongelma. Seksiä on sitten kun isot omissa huoneissa, jos jaksetaan. Sitten kun päästään kahdestaan johonkin, niin peitto heiluukin kunnolla. Onneksi sentään muutamia kertoja vuodessa :-D
ysiltä nukkumaan? Ei mikään ihme, että ovat hereillä yhteentoista. Kokeile vaikka siirtää nukkumaanmeno aikaa puoli tuntia eteen päin.
lapsi menee hieman kauemmas kaverille eli viedään autolla. Silloin on helppo säädellä koska hakee;) Ja kyllä, kilpaa juostaan makkariin heti kun tilaisuus tulee. On ihan tarpeeksi spontaania