Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku täällä olevista

Vierailija
10.09.2012 |

henkilöistä neuvoa minua konkreettisesti?

Olen masennuksen ja muiden mt-ongelmieni vuoksi sairauslomalla ad 31.10.12. Kolmen viikon kuluttua tulee sovittu osastojakso jossa kartoitetaan työkykyäni jne.

Kelasta tuli lappu jossa kerrotaan kuntoutuksesta.

kukaan ei ole minulle kertonut mitä tämä kuntoutus on ja missä se tapahtuu??

Lisäksi tuo sairauslomani loppuminen.. en todellakaan tunne olevani työkykyinen, on päiviä jolloin en jaksa edes nousta vuoteelta. Lääkitys on vähän hakoteillä eli Seroquel 1g vrk ja tarv Kepitinor 25-200mg vrk.

En tiedä väsyttääkö minua lääkitys vai sairaus..

Jos lääkäri toteaa minun olevan terve ensi kuun lopussa, miten hän sen arvioi? Tiedän että minulta kysytään tunnenko itseni työkykyiseksi, mutta... miten kukaan pystyy arvioimaan sitä, mitkä ovat henkiset voimavarana? Ettei taas tule uutta romahdusta? Olen niin väsynytkin jo tähän tuskan tilaan =((

Vai voiko lääkäri sanoa, että olet kokenut ihme parantumisen ja lääkkeet joita syöt eivät ole enää sinulle erityiskorvattavia. Mene töihin tai työttömyyskortistoon.

Voiko todella lääkärikin ottaa sen riskin, että toteaa minut työkuntoiseksi? Olen sairaanhoitaja ammatiltani ja ilmeinen vaaratekijä jos pääsisin töihin, vai olenko? Kuka nämä asiat selvittäisi minulle?

Kiitos

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä