Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kuka tahansa vastakkaista sukupuolta oleva olisi imarreltu jatkuvasta huomiosta?

Vierailija
10.09.2012 |

Mietin vain yhtä miespuolista työkaveriani, jota kaikki naiset koko ajan piirittää. On sinkku. Jatkuvasti pöydän ympärillä hiusten pyörittelijöitä ja flirttailijoita.

Mies ei tunnu välittävän pätkääkään. Murahtaa yksisanaisia äännähdyksiä vastaukseksi.

Mies on 26v, ihan syötävän hyvännäköinen.

MIKÄ SITÄ VAIVAA? Onko se sokea? Ja en muuten itse pörrää ympärillä, kunhan huomioin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei.

Kaikki ei tykkää huomiosta.

Vierailija
2/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäänselvyys, ei siitä silloin osaa iloita.

Toisekseen työpaikalla sutinat voi olla sellaisia kuormasta syömisen fiiliksellä eli konteksti on väärä, ei välttämättä ole kiva jos saa huomiota paikassa, jossa sitä ei pysty hyödyntämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä saanut aina ja minua se huomio ahdistaa ja ärsyttää. Olen sosiaalisten tilanteiden foobikko ja haluaisin olla rauhassa. Olenkin kehittänyt itselleni ylpeän ja vittumaisen perusilmeeen siinä toivossa että se vähän edes karkottaisi lähestyjiä.

Ja moni on ihan vaan sisäänpäinkääntynyt persoona eikä siksi niin välitä toisten kanssa kommunikoinnista.

Vierailija
4/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti perusolettamus on, että ihminen saa olla rauhassa ja tehdä työnsä.

Siis hiustenpyörittelijöitä? Hyi kamala.

Vierailija
5/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen on seksuaalista häirintää, ei saa olla työpaikallaan rauhassa. Mä ahdistuisin ainakin tuollaisesta ja tekisin taatusti ilmoituksen ahdistelijoista.

Vierailija
6/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähden nyt siitä oletuksesta, että ainakin osa pyörijöistä on tätä syötävän hyvännäköistä "alempitasoisia".

Imarteleeko sinua, jos jokainen kadunvarren puliukko kehuu sinua?

Miksi? Miksi ei?