Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääköhän mieheni

Vierailija
10.09.2012 |

Olen avoliitossa, odotan vauvaa ja meidän perheeseen kuuluu kaksi lasta edellisestä liitostani. suhteessa on ollut ongelmia jo muutaman kuukauden, mutta nyt alkaa mun mielestä olla merkit siihen suuntaan, että miehellä on toinen.. mies "tekee" riitoja, syyttää sitten kaikesta mua, kaivelee mun tekemisistä ja entisestä elämästä kokoajan jotain, mistä voi syytellä ja arvostella, haluaa omaa aikaa, vapaita viikonloppuja usein, puhuu puhelimessa suljettujen ovien takana tai autossa pihalla, ei vastaa mun puheluihin tai viesteihin, koska me "voidaan jutella kotonakin", riidoissa raivostuu heti nollasta sataan ja häipyy paikalta "rauhoittumaan", on sitten usein pari kolme tuntia poissa, kun kysyn missä, niin metsässä kävelemässä... kun kysyn onko joku toinen, niin sanoo että ei, mutta on vaan niin paljon ongelmia, että ei oikein osaa nyt mua rakastaa. jos kyselen enemmän, tai kysyn jotain hänen baarireissuistaan tai iltapoissaoloista ym. niin suuttuu ja sanoo, että haluaa vaan omaa aikaa, eikä siedä, että kyselen. nyt pyysi mut lasten kanssa viikonlopuks pois kotoa, että saisi joskus olla yksinkin... onkohan yksin... tuntuu, että olen vainoharhainen, ehkä mies vaan haluaa olla yksin ja ehkä mä kuvittelen, mut jotenkin vaisto sanoo muuta...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja on ollut todella poissaoleva, etäinen, istuu tuntikausia yksin työhuoneessa kuuntelemassa musiikkia tai puhumassa puhelimessa, on kylmä mua kohtaan, ajatuksissaan, suudelmat on muuttuneet pieniksi kylmiksi pusuiksi, seksiä kyllä on, mutta se on ainoa läheisyytemme tällä hetkellä.. puhelimesta on kans tarkka, eikä mulle kuulemma kuulu kenen kanssa millonkin puhuu..

Vierailija
2/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pettää. :( Noin se juurikin tapahtuu. Klassinen esimerkki miten ihmisen käytös muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat seksiä kun mies on tuollainen?? Et sinä sillä häntä sa itselläsi pidettyä.

Vierailija
4/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi vaan olla varma jotenkin, että voisi lyödä todisteet tiskiin ja kysyä olenkohan mä sittenkään ihan ainoa syyllinen meidän ongelmiin. pahinta on tietty, että ero tuntuu kamalalta, yhteinen koti, joka on miehen nimissä, eli minä ja lapset sitten lähdetään jos sellainen tilanne tulee, vauva syntyy loppuvuodesta, haluaisin kuitenkin ihan normaalin turvallisen perhe-elämän ja kaikki entiselleen, ehkä säälittävää... miten hitossa selvitän onko sillä suhde ihan satavarmasti..

Vierailija
5/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää,jos toivoo sinun poistuvan viikonlopuksi.Ei suinkaan aio tuoda toista naista

asuntoonne ...

Vierailija
6/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä mun pitäs tehdä, jos otan asian esille, olen vainoharhainen ja taas seuraa karmea riita ja mies häipyy paikalta... miten saan varmuuden?

Vierailija
7/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kytätä ja odottaa että tekee virhee että pääset katsomaan puhelimen läpi, ja koneen. Et saa kyllä varmutta muuten. Tuskin kertoo vaikka kuinka kysyisit.

Vierailija
8/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä mun pitäs tehdä, jos otan asian esille, olen vainoharhainen ja taas seuraa karmea riita ja mies häipyy paikalta... miten saan varmuuden?

lähde pois viikonlopuksi kuten mies toivoo, mutta poikkea käymään kotonasi sopivana ajankohtana, illalla myöhään tai aamulla aikaisin? Ehkä tavoitat lemmenparin kuhertelemasta, jos sellaista on.

Vierailija
9/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keylogger niin pääset pian tarkastamaan hänen s-postit ja facebookin ja sivut joilla käy. Tsekkaa puhelin. Ei tällaisissa tilanteissa kannata jäädä vatvomaan kirjesalaisuuksia, jos vaihtoehtona on elää petettynä.

Saat nopeasti varmuuden ja pääset jatkamaan elämääsi ilman paskamiestä.

Vierailija
10/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinta oon jo tsekannu, mut osaa tyhjennellä sujuvasti.. toi keyloggervinkki oli hyvä, latasin sen heti koneelle :) mietin kans juu pysytellä viikonloppuna lähettyvillä vakoilemassa, vaikka mies luulee, et lähden toiseen kaupunkiin.. vainoharhainen hullu tai en, mut jotenkin tää on pakko selvittää!

Vierailija
11/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, mutta en vain viikonlopuksi. Vaan kokonaan. Saisi sitten viettää ihan rauhassa omaa aikaa, ei tarvitsisi pelätä, kuka kyttää ja mitä vaan olla ihan omassa rauhassa. Aikamoiselle narsistille tai teinille olet vauvaa odottamassa. Jaksa olla hyvä äiti! Tsempiiä!

Vierailija
12/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitat käyttäytyä häntä kohtaan samoin, kuin hän käyttäytyy sua kohtaan?

Vierailija
13/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuten normaalia käytöstä.

Vierailija
14/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa paljon miettinyt, mut jotenkin vaan aattelen jos tilanteet korjaantus ja palais ennälleen, aivan ihana mies osaa olla.. ja olenhan mä tässä tehnyt tukun virheitä kans, peitellyt asioita menneisyydessäni ym. pitänyt menneet asiat omanani ja kuulemma siten loukannut ja pettänyt miehen luottamuksen... et ehkä pohjimmiltani toivon, et se on vaan mulle vihanen ja ei ole ketään toista... olenpa tyhmä!

Vierailija
15/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin täällä hörhöt jakavat "ohjeita" jotka vaan lisäävät epäluuloa.

Vierailija
16/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut elä mee kyttäämään puhelinta tai postia ko se on laitonta, mutta kotia yhtäkkiä pölähtäminen ei oo. Eli tee niinku täälä on ehoteltu, että elä anna näkyä että epäilet.Sitte meet viikonlopuksi johonki ja pölähät lauvantai iltana kotio. Son siinä.

Vierailija
17/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vinkkejä, mulla sekoo pää, kun yksin näitä pohdin...

Vierailija
18/18 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella en jatkaisi yhteiseloa tuollaisen miehen kanssa. Teille olisi tulossa yhä haastavampia aikoja pienen vauvan myötä, eikä homma toimi tälläkään hetkellä.

Lapsen ja lastesi vuoksi lopettaisin suhteen, koska se ei ole onnellinen, eikä miestäsi selvästikään kiinnosta kanssasi oleminen. Tarvitset tasapainosta ja turvallista elämää. Joskus naisen on vain hoidettava asiat yksin, kaikista miehistä ei ole olemaan todellisia miehiä.

Aivan sama pettääkö vai ei, tuossa on kaikenlaista ongelmaa jo muutenkin. Hankkiudu miehestä eroon ja laita elämäsi kuntoon. Tsemppiä.