Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen aina vihannut sunnuntaipäiviä!! Niin tylsiä, varsinkin pakkokyläilyt ja pakkorutiinit.

Vierailija
09.09.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikuisena ihmisenä päätän itse missä seurassa haluan aikaani viettää.

Oisko sunkin aika kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
2/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sitten, kun kasvat aikuiseksi voit tehdä niinkuin itse haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen perhettä sunnuntai menivät krapuloissa tai morkkiksissa.

Perheellisinä kuolee tylsyyteen kun pitää vääntäytyä kylään, touhuta perheen kanssa tai katsella tappavan tylsiä ohjelmia eikä mikään paikka ole auki.

Anoppilaan pakkokyläpaikka tai miehen kanssa "laatuaikaa".

Lapsille pitäisi tarjota ihan itse tehtyä lämmintä ruokaa ja se saakelin sunnuntailounas, einesmaksalaatikko on ihan hyvä valinta.

vihaan sunnuntaita, olisin töissä joka sunnuntai jos en olisi työttömänä.

sunnuntai on tylsä päivä jopa työttömälle.

Vierailija
4/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kauan sitten, että sunnuntaisin teen vain niitä asioita, joita itse haluan. Pari poikkeusta (isompaa juhlaa) on ollut, mutta muuten en tosiaankaan tee mitään pakkojuttuja sunnuntaisin.

Vierailija
5/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ne ensiskään pakkokyleile. Toiseksi vaikka mitkä paikat ovat auki. Kaikki museot, leffateatterit, teatterit, monet kaupat, urheiluharrastukset esim. uimahallit.

Ruokaan en hirveästi panosta vaan perinteisesti voimme mennä ulos syömään sunnuntaisin.

Sunnuntai on siis paras päivä, jolloin löysäillään ja tehdään kaikkea kivaa ja urheillaan. Kasvakaa aikuisiksi ja lakatkaa marttyyreinä miellyttämästä muita.

Vierailija
6/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sunnuntai on se päivä, jolloin saa tehdä mitä itse haluaa: harrastaa, urheilla, tehdä pihahommia, lähteä retkelle tms. Tai vaan venyä ja vanua pyjamassa iltapäivään saakka, jos siltä tuntuu. Ja sunnuntaina on aikaa laittaa hyvää ruokaa. :)

Vierailija
7/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan ja sunnuntaisin pitäisi elää perheen pillin mukaan ja suorittaa sunnuntaita, ahtaa koko päivä täyteen tekemistä.

Kaikki tekeminen on tylsää, retkeily, kyläily, uimahallit, yms.

Tylsää tylsää.

Vierailija
8/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan ja sunnuntaisin pitäisi elää perheen pillin mukaan ja suorittaa sunnuntaita, ahtaa koko päivä täyteen tekemistä.

Kaikki tekeminen on tylsää, retkeily, kyläily, uimahallit, yms.

Tylsää tylsää.

Vierailija
9/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkun paljon, katson televisiota ja hengailen kirjastossa, asukastuvilla, työttömien ruokailuissa, yms.

Sunnuntaisin on tylsää ja töissä ollessa sunnuntaisin maanantain läheisyys ärsytti jo valmiiksi.

Vierailija
10/10 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä sen mukaan.