Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa enää elää...

Vierailija
09.09.2012 |

Ollaan oltu miehen kanssa muutamia vuosia yhdessä, erosimme välillä. meillä on onnellisia aikoja yhdessä, kunnes taas tapahtuu. tällä kertaa mies jäi kiinni nettideittisivustoilla käymisestä, kuulemma silkkaa uteliaisuutta ja pitää tätä samana kuin facebookissa käynti. Kun uhkaan erolla, mies itkee ja menee pois tolaltaan. Viime keväänä tuli baarista kotiin ilman sormusta, kuulemma halusi testata omaa markkina-arvoa, niin kaikki muutkin tekee. meillä on muuuten onnellista, ja minulla on hyvä ollut olla hänen kanssaan. nämä hölmöilyt saa minut miettimään, jaksanko enää edes elää ja miksi synnyin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista raskainta on katsoa muiden onnea, miten toiset saa lapsia, menee naimisiin, ostaa asuntoja jne. koska itsellä ei ole näistä mitään.

Vierailija
2/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse olet tärkeä ja miehesi käytös ei kerro sinusta yhtään mitään. Jos siis miehesi käyttäytyy huonosti ja saa sinulle pahaa mieltä, niin kannattaa ennemmin harkita eroa kuin sitä, että sinun elämässäsi ei ole mitään mieltä.

Muista myös, että jos jonkun muun asiat näyttävät onnellisilta, niin ne eivät välttämättä ole sitä. Aika moni elää sellaista facebook-elämää eli raportoidaan muille vain ne positiiviset seikat. Harva kertoo sitä, että mies pettää, pelaa pokerissa perheen rahat, toisella on paha pidätysvaikeus tai mielenterveys rakoilee.

Oleellista tilanteessasi on huomata mielestäni seuraavaa:

- sinä olet sinuna hyvä ja ainutlaatuinen ja sinä vain voit tehdä itsesi onnelliseksi

- jos miehesi tekee sinut onnettomaksi, niin jatka matkaasi yksin ja hae myös itsellesi apua

- kaikkien muiden asiat eivät ole siltä mitä näyttää, moni muukin on onneton ja kaipaa ystävää ja kuuntelevaa korvaa - voisitko sinä olla jollekin ystävä? voisitko sinä saada jostain ystävän, joka sinua kuuntelee?

- olet jo ylittänyt sen tärkeimmän kynnyksen, kun olet havainnut, että mitkä asiat sinua harmittaa eikä ole vain sellaista "yleistä" ahdistusta / masennusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä ihminen tollasessa suhteessa kannata olla.

Ihan takuulla sinua pettää tai on ainakin kova halu siihen. Eli mieti tosissaan, onko pelissä aitoa rakkautta.. ei minun mielestä.

Aito rakkaus ois sitä et jumaloi toista ja se toinen on vaan se tärkein. Eikä miettis ees tollasia juttuja mitä miehes tekee!

Eli jätä se miehes, on helpommin sanottu kuin tehty, mut tiiätkö siinä teet palveluksen itselles.. löydät ehkä jonkun sulle arvokkaamman ihmisen. Ja samalla teet palveluksen miehelles, kun se reppana ei näköjään saa itse eroa aikaseks.

Vierailija
4/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mitä huvittaa ja haluaa pitää sinut varalla. Hankkiudu eroon ja pian. Ei muuta koskaan tapojaan