AV:lla on kaikilla normi isommat tissit
Itsellä koko 75E ja täällä taitaa kaikilla olla isommat tissit. Normi elämässä lähes kaikilla tutuillani on pienemmät tissit kuin mulla ja olen aina saanut kuulla tisseistäni. Hassua. Täällä puolestaan kuulun pienirintasten joukkoon :D
Kommentit (20)
nykyään 90DD/E (riippuen mistä liivini ostan). Minäkin olen aina saanut kuulla isoista tisseistäni, joten ehkä se on saanut minut pesiytymään av:lle.. ;)
Tosin minulle jo c-kuppi on iso.
terv. a-kuppinen lauta
Kaikki muut tienaa enemmän, jotain 80000-100000 vuodessa, vaikka vain muutama prosentti suomalaisista tienaa tuon verran. Isoryntäistä ja hyvin toimeen tulevaa porukkaa täällä!
ihmettelen myös,että miten täällä vilisee täydellisiä, kauniita, rikkaita ihmisiä. Myös lapset ruokitaan aina kotona tehdyllä ruualla, ei koskaan viedä yökylään ja kasvatetaan kärsivällisyydellä. Lapset puolestaan osaa uida kolme vuotiaana, lukea neljä vuotiaana jne.. :D
Sellainen kahvikupin kokoinen siis
Nyt nelikymppisenä 85-90C ja tuolla tissillä täyttäisi pienen kattilan.
Onko 75E kattilan vai puolen litran pakastusrasian kokoinen??
mun tisseisä mitään. Katseet kyllä homaan, mutta ihmettelen kuka ihmeSANOO jotain? Ketä ne on jotka komentoivat?
mun tisseisä mitään. Katseet kyllä homaan, mutta ihmettelen kuka ihmeSANOO jotain? Ketä ne on jotka komentoivat?
Tyttöpiirissä on aina heitetty vitsiä mun tissien koosta silleen hyvässä hengessä. Ja miehetkin ovat kommentoineet. Pari kertaa joku kysyny onko mulla silarit. Olen siis muutoin hoikka, joten tissit ovat aina erottuneet. Tykkään myös käyttää kireämpiä vaatteita.
ap
Kaikki muut tienaa enemmän, jotain 80000-100000 vuodessa, vaikka vain muutama prosentti suomalaisista tienaa tuon verran. Isoryntäistä ja hyvin toimeen tulevaa porukkaa täällä!
Puhumattakaan aviomiesten etuvarustuksista. Ei alle 20-senttistä löydy, ja kuitenkin sellaiset on tosi harvinaisia. Av:lla hekin. Av-mammoilla on itsellään normikokoa huomattavasti isommat rinnat, isommat palkat, isommat talot ja menestyneemmät lapset, alhaisimmat BMI:t jne. ;-)
Puhumattakaan aviomiesten etuvarustuksista. Ei alle 20-senttistä löydy, ja kuitenkin sellaiset on tosi harvinaisia. Av:lla hekin. Av-mammoilla on itsellään normikokoa huomattavasti isommat rinnat, isommat palkat, isommat talot ja menestyneemmät lapset, alhaisimmat BMI:t jne. ;-)
Mut tienestit meillä sentään keskitasoa :)
Koko kuulostaa isolta, mutta ei näytä. Riippuu ihan tissien muodosta, mulla ne on jotenkin niin laajat ne rinnat, ettei ne näytä juuri miltään.
Muutkaan asiat meidän perheessä ei ole paremmin kuin muilla. Saamme tavallista keskipalkkaa, tavallinen talo okt-alueella, tavallinen määrä lapsia (2), tavallinen alavarustus miehellä ja keskimääräistä hirveämpi auto, vain yksi kappale.
että rinnat muuttuvat terhakammiksi jokaisen raskauden ja synnytyksen myötä. Myös farkkukoko muuttuu entistä pienemmäksi. Raskausarpia tulee vain yli 38-vuotiaille synnyttäjille.
mutta pitkään kuvittelin olevani jotenkin hirveän isorintainen, koska olin miesvaltaisessa työpaikassa, jossa mun tissini olivat VALTAVAN kiinnostuksen aiheena, ja niihin viitattiin yhtenään.
Nyt olen naisvaltaisessa työpaikassa, olenkin yhtäkkiä ihan normaali, eikä kukaan uhraa tisseilleni ajatustakaan.
t. 80E
Tyttöpiirissä on aina heitetty vitsiä mun tissien koosta silleen hyvässä hengessä. Ja miehetkin ovat kommentoineet. Pari kertaa joku kysyny onko mulla silarit. Olen siis muutoin hoikka, joten tissit ovat aina erottuneet. Tykkään myös käyttää kireämpiä vaatteita. ap
isot rinnat, mutta käytät väärän kokoisia liivejä. Koska ei tuo nyt niin iso koko ole, että siihen muut kuin miehet kiinnittäisivät huomiota.
Mulla on useamman kerran baarissa miehet tulleet "iskemään" sanomalla mulle että sulla on tosi isot tissit....tosi hyvä iskurepliikki...not! Ja erään kerran villissä nuoruudessani tarjosi yksi mies minulle että maksaisa 300 markkaa (tapahtui siis markka aikaan olin silloin baarissa alaikäisenä :) )että näyttäisin rintani...! Joten mulla nämä jotka tulleet kommentoimaan olleet siis enimmäkseen miehiä ja humalaisia sellaisia!
että rinnat muuttuvat terhakammiksi jokaisen raskauden ja synnytyksen myötä. Myös farkkukoko muuttuu entistä pienemmäksi. Raskausarpia tulee vain yli 38-vuotiaille synnyttäjille.
Ja AV:laisten miesten palkat on niin suuria että vaimot voivat kotirouvina päivät pitkät miettiä minne niitäkin rahoja tuhlaisi.
Luuletko sinä, että markettien liivivalikoima on se, joka muodostaa normin?
Etkö ole sattunut havaitsemaan, että suuri osa suomalaisnaisista käyttää vääränkokoisia liivejä?
Syy on juuri valikoiman vääristyneisyys, eli halvalla saan vain liian pientä kuppikokoa ja liian suurta ympärysmittaa.
Minä kyllä ihmettelen, että millaista porukka lähipiirinne on, jos rintojen koko on niin tavallinen keskustelunaihe?
Omia H-kupin rintoja ei ole tähän päivään mennessä hämmästelty missään (miesystäviä ja rintaliivikauppiaita ei lasketa), ja rintojen koosta on keskusteltu vain silloin, kun on ollut kyse niiden leikkauksesta syystä tai toisesta.
eikä alle 100 000€:n vuosituloja.
Niin ja kullin paksuus on minimissään se kaljatölkin verran, lepotilassa.
nykyään 90DD/E (riippuen mistä liivini ostan). Minäkin olen aina saanut kuulla isoista tisseistäni, joten ehkä se on saanut minut pesiytymään av:lle.. ;)