Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluavatko ihmiset olla marttyyreita vai miksei apu kelpaa!!

Vierailija
09.09.2012 |

Ystäväni on nyt kolmen viikon ajan avautunut minulle ja ihan kaikille muillekin, miten vaikeaa hänen vakuutusasiansa hoito on ollut. Ystäväni on juossut vakuutusyhtiössä ja eri virastoissa ja "saanut niin huonoa ja tietämätöntä palvelua". Aikaa, rahaa ja hermoja on kuulemma palanut järjettömästi.

Itse hoidan työkseni ko. asioita ja tarjouduin heti, kun kuulin tapahtuneesta, hoitamaan ystäväni asian. Muutamalla puhelinsoitolla olisin saanut asiat kuntoon, kun tiedän, minne ottaa yhteyttä ja mitä asiakirjoja tulee hankkia/toimittaa. Apu ei kuitenkaan kelvannut. Ja avun tarjosin (tietenkin) ilmaiseksi.

Haluavatko ihmiset olla marttyyreita (sympatiaa hän on tosiaan asiaansa selittämällä saanut) vai pelätäänkö kenties kiitollisuudenvelkaa? Ei ymmärrä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos kiitollisuuden velasta puhutaan.

Vierailija
2/3 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en pyydä apua sellaiselta, jolla tiedän muutenkin olevan niin paljon tekemistä, että aiheuttaisin vain lisää vaivaa.

Joskus olen kyllä kans tarjoutunut avusta kieltäytyjiin. Tarjosin esim. apua eräälle koulutöissä eikä ottanut apua vastaan. Ehkä kokee minut uhkakseen, koska on aina ollut jotenkin tympeä minua kohtaan. Sillä on varmaan alemmuuskompleksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle on kaikki aina niin vaikeaa ja valittaa työkseen.