Onko gmailissa etsi-toimintoa jolla voi etsiä jotain tiettyä viestiä hakusanalla?
Mun silmän ei millään nyt osu sellainen kohta...
Kommentit (8)
Mä en käytä kyseistä postilaatikkoa kuin äärimmäisen harvoin ja nyt kun siel kävin niin huomasin et oon klikkaillut ilmeisesti jotku fabookin ilmoitukset tulee sinne ja postilaatikossa on noin 1500 viestiä. Haluisin erotella pois noi fb-viestit lukematta, mut miten se onnistuu...
ap
Mä luulin et se ettii netistä kun siihen alle tuli heti joku etsi verkosta ilmoitus :D. Mut nyt helpottui tää homma :)!
ap
ongelmaksi tossa hakusanaksi tulee että etenkin kaikissa manosposteissa ja yrityksiltä tulevissa posteissa lukee jossain kohtaa facebook (tykkää meistäfacebook sivuillamme jne). Siel saattaa silti mennä jotain tärkeää ohi.
Saako viestejä mitenkään lähettäjä järjestykseen, et sielt voisin valita vaan facebook lähettäjänä viestit?
ap
Saako viestejä mitenkään lähettäjä järjestykseen, et sielt voisin valita vaan facebook lähettäjänä viestit?
suodattimia voisi käyttää siten, että tiettyjen kriteerien perusteella viesteille tehdään erilaisia toimenpiteitä. Mulla esim. eri lähettäjien viestit menevät eri kansioihin, ja ne näkyvät myös sähköpostiohjelmassa näissä erillisissä IMAP-kansioissa.
on haku.