Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraava trendi sisustuksessa on koivun/männyn väriset huonekalut

Vierailija
08.09.2012 |

Nyt on ollut viimevuosina tummanruskeat huonekalut, ja sitten valkoiset, seuraavana tulee männyn ja/tai koivunväriset. Että jos haluatte olla edelläkävijöitä tai kohtapuoliin "muodin huipulla", säilyttäkää/hankkikaa männyn- ja koivunväriset/mäntyiset/koivuiset huonekalunne.

Ilmainen vinkki teille vaan, olkaa hyvät. Ei mulla muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vanhat tammiset huonekalut ja sen värisiä taidan ostaa jatkossakin jos vaan jostain löydän. Koivu - yök ja mäntyä oli lapsuudenkodissa niin seinät, katto kuin huonekalutkin. Vieläkään sitä en omaan kotiini hanki.

Vierailija
2/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olenkin ylpeydellä esitellyt mäntyisiä kalusteitamme, vaikka kaverit ovat pyöritelleet silmiään eikä mieskään ole kauheasti tykännyt.

Siinä vaiheessa kun trendikkäät ystäväni alkavat niiden perään haikailla, voin myydä ne heille todella kalliiseen hintaan koska minä edelläkävijänä olen jo kaivanut vintiltä esiin kattavan sarjan pyökinvärisiä mdf-huonekaluja. Ne tulee sitten männyn/koivun jälkeen, sanokaa mun sanoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan kaikki kalusteen koivunvärisellä maalilla. Mistä sitä saa?

Vierailija
4/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään muodossa.

Inhoa sitä kusenpolttaman väristä sävyä.

Vierailija
5/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa on mittavat mäntymetsät ja Pohjois-Ranskassa koivuakin on mutta aika kälyse näköistä. Voi olla että huonekalupuuna suomalainen koivu olisi parempi.Se on suora,oksaton ja vaalea.

Itse pidän männystä. Tosin takavuosien halpishuonekalut männnystä eivät tehneet puulle oikeutta.

Vierailija
6/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tule ikinä trendikästä, koska se on laadutonta ja halpaa. Pienikin kolaus tekee mojovan lommon/naarmun pintaan.

Vierailija
7/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koivua on ollut vähemmän, että minä uskon koivun tulemiseen enemmän kuin mäntyyn. Koivu istuu muutenkin hyvin näihin nykyajan vaaleisiin seiniin ja kattoihin, että koivuhuonekalujen sisäänajo käy siksi varsin helposti.

Vierailija
8/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntyyn en kajoa mutta koivua olen jo alkanut hankkia =)

Yläkerran uuteen vessaan tuli koivuinen taso ja peilinkehykset. Oikein raikas on

Vierailija
9/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Nyt on naurettavia tummat, kohta on naurettavia valkoiset ja kohta naurettavia tammiset. Tämä maailma on kyllä oikeasti ihan kauhea, jos huonekalutkin pitää vaihtaa trendin mukaan.

Itse olen kohta 20 vuotta pitänyt samoja umpipuisia huonekalujani, joista suurin osa on minkäkin värisiä. Löytyy siis niin valkoista, koivuista ja keskiruskeaakin puunväristä. Pääasia on mielestäni se, että huonekalut ovat toimivia ja kestäviä. Muodin perässä en jaksa enkä varsinkaan halua juosta.

Vierailija
10/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen 80-luvulla tekemät mäntyhuonekalut edelleen käytössä eikä niistä luovuta.

Vierailija
11/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 90-luvun alussa 70-luvun sisustuksia pidettiin karmeina, nythän ne ovat ihanan retroja. Mäntypaneloidut pesämäiset asunnot tulevat pian näiden ikkunaseinien jälkeen. Kokolattiamattojakin varmasti saadaan. Venetsiatuolit ja muut kromiputkirunkoiset kalusteet kannattaa myös kaivaa verkkokellarista. Kohta ne revitään käsistä. Samoin erilaiset raanut ja ryijyt ja käsin virkatut kapat. Turvattomassa maailmassa halutaan taas mökkitunnelmaa ja käpertyä sisäänpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä