Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa miehen kanssa joka tienaa yli 15000/kk, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.09.2012 |

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2012 klo 14:36"]

Oletko naimisissa unelmien miehesi kanssa?

Itselläni on muutava ystävä joilla myös erittäin hyvätuloiset miehet. Molemmat ovat myöntäneet, että eroominen on epätodennäköisempää koska ei halua lupua elintasosta minkä mies vie mukanaan jos eroaa. Toisen ystäväni rikas mies on toistuvasti pettänyt tätä, mutta ystävä ei vaan lähde ja toinen ystäväni on myöntänyt että ei ole naimisissa elämänsä rakkauden kanssa :( minusta aika surullista.

Siksi olen onnellinen, että itse olen naimisissa köyhän palomiehen kanssa. Tiedän olevani hänen kanssaan vain sen takia, että rakastan ja olen olenkin ollut onnekas, että olen naimisissa elämäni rakkauden kanssa. Ja jos homma menee mönkään niin eroaminen on mahdollista, koska en ole mieheni minkään muun edun vuoksi kuin rakkauden.

[/quote]

Surullista on myös se, että ajattelet muutaman ystäväsi perusteella, että rikkaan miehen kanssa ei voi olla naimisissa muista syistä kuin rahasta. Itsekin olen hyvin ansaitsevan miehen vaimo, ja avioliittoomme on mahtunut erilaisia kriisejä, myös pettämistä. Yhdessä ollaan edelleen, ja eteenpäin mennään. Tiedän useita aviopareja, jotka ovat aivan tavallisia palkansaajia ja ovat samassa tilanteessa, mies petti ja nyt pariskunnat yrittävät jatkaa avioliittoaan. Onko heidän avioliittonsa jotenkin arvokkaampaa tai rakkaus jalompaa, kun mies ei ansaitse paljon? Eikö minullakin ole oikeus yrittää jatkaa avioliittoamme ilman, että ihmiset ajattelevat minun jääneen vain elintason takia? Toki olisin voinut häipyä mukani iso osa yhteistä omaisuuttamme, koska avioehtoa ei meillä ole. Silti jatkan mieheni kanssa, vaikka paljon helpompi ratkaisu olisi ollut vain lähteä eikä kohdata avioliittomme kipupisteitä. Luultavasti kuitenkin ihmiset ajattelevat minun jääneen rahan takia, mutta ajatelkoot mitä huvittaa. 

Vierailija
22/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet terve sillä rahalla et terveyttä saa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaatko pari tonnia? 

Vierailija
24/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit valita tienaisiko miehesi 15 000 €/kk vai tienaisitko sen itse niin kumman valitsisit?

Vierailija
25/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan tosissani: oikeastiko luulette, että AP vastaa yli 2 vuotta vanhaan aloitukseesa juuri nyt? xD

Vierailija
26/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mut ku mies tienaakin nykyään jo 30000 e/kk! Kysykää jotain!!

Vierailija
27/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä tienasin eläessään 2-3 miljoonaa markkaa vuodessa, oli täysin kusipää. Et halua kysyä mitåän.

Vierailija
28/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2012 klo 11:38"]Olet "saanut" miehen, joka tienaa hyvin. Uffff, vähän sä oot jäätävän hyvä, nainen! Toisaalta, jos ei voi itseään kehua (ts. kehumisen aihetta ei ole), niin ihan reilua, että kehuskelee sitten ukkonsa rahoilla. Näin se lahjattomilla menee. Rauhaa, sisko.
[/quote] Tää on niin noloa. Hiukan kateellista meininkiä. Terveisin köyhä yh joka kadehtii ap:ta positiivisessa hengessä.

Vierailija
29/54 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2012 klo 11:38"]Olet "saanut" miehen, joka tienaa hyvin. Uffff, vähän sä oot jäätävän hyvä, nainen! Toisaalta, jos ei voi itseään kehua (ts. kehumisen aihetta ei ole), niin ihan reilua, että kehuskelee sitten ukkonsa rahoilla. Näin se lahjattomilla menee. Rauhaa, sisko. [/quote] Tää on niin noloa. Hiukan kateellista meininkiä. Terveisin köyhä yh joka kadehtii ap:ta positiivisessa hengessä.

[/quote]

Jokainen nuori nainen istuu pankin päällä / Mika Waltari

Vierailija
30/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas pääsen vastailemaan. Päätettiin muuten eilen, minkä auton saan. Mies lupasi tämän:

http://www.landrover.fi/uudet-autot/rr/range-rover-sport.html

Ihana! Pystyy hyvin kärräämään lapsia ja ostoksia.

Niin, ikää on 32v ja 38v.

Vierailija
31/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet "saanut" miehen, joka tienaa hyvin. Uffff, vähän sä oot jäätävän hyvä, nainen! Toisaalta, jos ei voi itseään kehua (ts. kehumisen aihetta ei ole), niin ihan reilua, että kehuskelee sitten ukkonsa rahoilla. Näin se lahjattomilla menee. Rauhaa, sisko.

No, mitäs tuohon nyt vastaisi. itsekin kyllä olen hyvä pakkaus.

Vierailija
32/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla miehesi on?

Missä päin asutte?

Mikä on oma koulutuksesi?

Käytkö töissä?

Miten tapasitte?

Kuinka pitkä miehesi on?

It-ala

Ulkomailla, en viitsi sanoa tarkemmin

Itse olen ktm

Tällä hetkellä mammalomalla

Tavattiin suomessa

189 cm pitkä

Mitä sää akka kirjoittelet täällä minusta?!?!? Nyt meni muuten rinnakkaisvisa kiinni!

Mies on ulkomaalainen, ei muutenkaan tosin lukisi näitä juttuja:) tai mistä sen tietää...

Vierailija
33/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se raha välttämättä tuo onnea, vai tuoko?

Vierailija
34/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai provoilua) koko ketju. Hävetkää!!!

Vierailija
35/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se onnea tuo. Samat väännöt mitä kaikilla:mitä syödään, lapsien kuljettamista kouluun/harrastuksiin jne. Sitä perusarkeahan se on.

Vierailija
36/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muutava ystävä joilla myös erittäin hyvätuloiset miehet. Molemmat ovat myöntäneet, että eroominen on epätodennäköisempää koska ei halua lupua elintasosta minkä mies vie mukanaan jos eroaa. Toisen ystäväni rikas mies on toistuvasti pettänyt tätä, mutta ystävä ei vaan lähde ja toinen ystäväni on myöntänyt että ei ole naimisissa elämänsä rakkauden kanssa :( minusta aika surullista.

Siksi olen onnellinen, että itse olen naimisissa köyhän palomiehen kanssa. Tiedän olevani hänen kanssaan vain sen takia, että rakastan ja olen olenkin ollut onnekas, että olen naimisissa elämäni rakkauden kanssa. Ja jos homma menee mönkään niin eroaminen on mahdollista, koska en ole mieheni minkään muun edun vuoksi kuin rakkauden.

Vierailija
37/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa unelmien mieheni kanssa. Hän on huippuisä lapsilleen, kiltti, luotettava, äärettömän hauska ja ihana& kunnon mies kaiken puolin.

Vierailija
38/54 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa unelmien mieheni kanssa. Hän on huippuisä lapsilleen, kiltti, luotettava, äärettömän hauska ja ihana& kunnon mies kaiken puolin.

tuo tulo puoli kun on yhdentekevää. Pääasia on, että olet naimisissa henkilön kanssa jonka kanssa olisit vaikka asuisit sillan alla ja söisit jätteitä :) sillon se on tosi rakkautta. Mukavaa, että olet omasi löytänyt.

Vierailija
39/54 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska puheita koko jutut..

Vierailija
40/54 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

myykö huumeita? parittaako sua?  tekeekö petoksia muitten nimissä?

tolla konstilla rahaa tehdään! muuten paska puhetta.