Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen..

Vierailija
08.09.2012 |

Mikä mua vaivaa.. kaiken pitäisi olla hyvin mutta olen pettänyt vuoden aikana monta kertaa ja yksi yhden illan juttu on muuttunut seksisuhteeksi ja tapaamme ja panemme noin 2 vk välein. En uskonut tälläistä olevan olemassakaan.. ja sit olen alkanut kohdella vaimoani huonosti ja eniten tässä huolestuttaa se että riidellessämme saan vaimon itkemään ja luulisi sen tekevän mulle pahan olon mutta olen ihan kylmä ja tunteeton vaimoani kohtaan. mitä teen? onhan hän kumminkin mun lasten äiti.. haaveilen vaan sen toisen naisen pillusta... vaikka en haluaisi.. outoelämä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitys jäänyt jälkeen. Ei sille mitään voi. Saat varmaan ihan sellaista pillua kuin ansaitsetkin. Mutta saatkohan lastesi rakkauden ja kunnioituksen, kun he kasvavat, asia selviää heille?

Vierailija
2/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen vielä päälle se tunne kun itselläni oli poikus tallessa kun tapasimme ja vaimo ei ollu neitsyt, nyt jotenkin tuntuu että siitäs sait..

se alko vaan korpeamaan varsinkin kun vaimo ei suostu kertomaan kuka sen neitsyyden sai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä oot ap tyhmä! Miten voit olla noin saatanan tyhmä. Et tiedä kuka vei vaimosi neitsyyden ja ite olit poikanen. No voi v....u!

T. Mies joka ei ole kunnollinen itsekään, muttei lapsellinen kuitenkaan...

Vierailija
4/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä oot ap tyhmä! Miten voit olla noin saatanan tyhmä. Et tiedä kuka vei vaimosi neitsyyden ja ite olit poikanen. No voi v....u!

T. Mies joka ei ole kunnollinen itsekään, muttei lapsellinen kuitenkaan...

joo mä en ymmärrä miksei hän voi kertoa kuka se oli.. Oisko se nyt sitten ollu niin vaikeeta kertoa, en ois edes harkinnu pettmistä jos ois kertonu.. AP